Nu Online
Momenteel zijn er 209 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Ine
tiara te koop
Hallo bruidjes to be, ik verkoop mijn bruidstiara, ik heb hem maar 1 keer gedragen, hij is in perfecte staat en heel mooi. Ik heb er zelf 150 euro voor betaald. Ik vraag er nog 80 euro voor. Prijs eventueel te bespreken.Indien je interesse hebt mag j...
Kledij - Accessoires Reacties: 0 25-6-2012 16:29:30

Ine
bruidsjurk Lady Bird te koop
Hallo iedereen, ik verkoop mijn bruidsjurk. Het is een prachtige jurk van Ladybird in het wit met zwarte accenten. Echt een droomkleed. Met ook een lange sleep. In de voile van de sleep is onderaan een scheur. Je ziet daar niets van want dat hangt op...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 25-6-2012 16:26:47

Wendy
ervaring Eddy Tips,huwelijkssuite
Iemand ervaring met deze man als ceremoniemeester? Ik had informatie gevraagd over het pakket "briljant" en kreeg een spontane man aan de telefoon. Iemand ervaring? positief en/of negatief? Groetjes, Wen
Ceremonie Reacties: 3 25-6-2012 16:22:08

sarah
liedje binnenkomen zaal
omdat ik geweldige fan ben van the L-word zou ik dit liedje willen laten spelen bij het binnenkomen..of vinden jullie dit erover??          http://www.youtube.com/watch?v=ZoH2E3wrAls&feature=BFa&list=PLFE6084321F1B906...
Homohuwelijk Reacties: 5 25-6-2012 15:00:12

Valerie
feestzalen
Hallo, al iemand ervaring met Hotel Broel (te kortrijk)  of Klokhof  (te kortrijk) om een huwelijksfeest te laten doorgaan? Groetjes
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 25-6-2012 14:25:20

Sofie
Liedje voor dans met schoonouders en...
Hallo allemaal! Wij trouwen nu zaterdag 30 juni... Maar hebben geen idee welk liedje we kunnen draaien wanneer we met de schoonouders dansen. En dan moeten we ook nog eens dansen met de nieuwe man en vriendin van mijn vriend zijn ouders. Pff welk li...
Openingsdans Reacties: 3 25-6-2012 14:03:36

elsy
nog 4 dagen! zo spannend
daarstraks alles naar de zaal gebracht van materiaal!! hij had alles dat hij moest hebben dus ben ik tevreden terug gekeerd naar huis!! nu is het spannend afwachten naar de schieting van donderdag en dan pas zal de stress beginnen toenemen want donde...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 25-6-2012 14:01:12

Hannelore
verslag 21 april
Hoi iedereen, Ondertussen al 2 maandjes gelukkig getrouwd en nu ik de foto's in mijn bezit heb, werd het tijd voor een kort verslagje. zaterdag 21 april om 6u15 opgestaan. mijn zus maakte mij wakker; ze was te nerveus om nog langer te slapen :) Op t...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 11 25-6-2012 13:49:03

Sara
niet defnitieve lingerie eerste pas
na mijn vorige post over lingerie, een volgende post. Kan het veel kwaad dat je niet de uiteindelijke versie van lingerie aanhebt tijdens de eerste pas? Ik heb een strapless bh die ik waarschijnlijk ga aandoen MAAR ik ben op zoek naar die ene andere ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 25-6-2012 13:23:59

Nele
huwelijksreis caraiben
Hoi mede bruidjes, wij trouwen in december en zouden graag een huwelijksreis doen in de caraiben. maar de prijzen die het resibureau ons doorgaf zijn nogal duur. dus vroeg ik me af of nog mensen zijn die naar de caraiben gaan, waar precies en hoe ju...
Huwelijksreis Reacties: 5 25-6-2012 13:14:18

joyce
mijn mooiste dag 22juni 2012
Zoals de titel al zegt was het echt een mooie dag! het begon om 09.30uur samen met ventje wakker geworden en gegeten,om 11uur naar kapper met brittje vertrokken en bruno naar zijn papa, 12.30 terug thuis en om 13uur was evi van make-up aangekomen om ...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 8 25-6-2012 13:13:22

penny
Geschenken
Ik lees hier zo vaak dat er geschenken worden gegeven, aan de getuigen, ouders, kinderen, ..... ik vroeg mij af of dit streekgebonden is. Ik heb dat hier bij ons (regio Vlaams-Brabant) eigenlijk nog nooit gezien...
Ideeën Reacties: 4 25-6-2012 12:58:44

Elfie
Drink na het huwelijk
 Hallo bruidjes, Zoals de titel al zegt zouden wij de week na ons huwelijk een drink willen geven voor de mensen in onze sportclub. Wij zijn namelijk samen lid van een redelijk grote sportclub en als wij iedereen + partners  moeten u...
Voorbereiding Reacties: 3 25-6-2012 12:07:41

tine
vaasjes, theelichthouders en paraplu's te koop
Hallo bruidjes, onze trouwdag is al lang gepasseerd, maar omdat wij alle tafeldecoratie zelf gedaan hebben, hebben wij hier nu een deel vaasjes en theelichthouders staan dewelke hier enkel stof verzamelen. het gaat om: 7 rechthoekige vaasjes: r...
Ideeën Reacties: 0 25-6-2012 11:58:07
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...