Nu Online
Momenteel zijn er 184 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Lauren
Bridezilla, take 1: de schoonmoeder
Waarschuwing: dit wordt een zagepost =D Mijn schoonmoeder is al van in het begin van de trouw heel erg geïnvesteerd in de mensen die zij wil uitnodigingen. Al haar buren moeten een uitnodiging krijgen, de buren van de meter, en er moet ook een u...
Uitnodigingen Reacties: 6 24-6-2012 20:56:42

nancy
Schoenen voor de toekomstige!! HELP!!
Zoals de titel het al aangeeft,één van de moeilijkste dingen zijn de schoenen voor mijn toekomstige.  Hij heeft wel een (vlot) kostuum aan maar wil geen klassieke schoenen aan... Heb al vele sites en vele winkels afgegaan maar zou niet...
Kledij - Bruidegom Reacties: 5 24-6-2012 20:54:08

Sara
lingerie lise charmel
ik ben gisteren en vandaag op lingerie jacht geweest en wat blijkt, zo totaal het verkeerde moment. de winkels zijn precies leeg ( of ze houden alles achter voor de solden). Nu had ik in een bepaalde winkel een gigantische mooie bh zien hangen ( stra...
Kledij - Accessoires Reacties: 12 24-6-2012 20:20:47

Sofie
welke leeftijd moet een getuige hebben?
is er een bepaalde leeftijd die een getuige moet hebben?
Juridisch Reacties: 8 24-6-2012 20:06:51

Valérie
Misboekje
Helaba, Kzen op zoek naar voorbeeldjes van misboekjes nederlands - frans of frans alleen. Wie heeft er zo'n voorbeeld, want geraak er niet uit qua misboekje. Groetjes. Valérie 
Ceremonie Reacties: 4 24-6-2012 20:00:43

Tiffanie
Rieten mand om dingen uit te delen...
Hallo allemaal, Ik ben op zoek naar een rieten mand, bij voorkeur wit, om mijn geschenkjes voor de kindjes in te stoppen. Dit zijn de geschenkjes die aan de kerk uitgedeeld worden. Waar kan ik dat vinden? Bij voorkeur aan een lage prijs! Groetjes
Voorbereiding Reacties: 7 24-6-2012 19:58:44

Charlotte
tafelverdeling dessertenbuffet
Hallo, Als je met een thema werkt om de tafels te verdelen, doe je dit dan ook nog voor de tafels waar de mensen zitten die enkel voor het dessertenbuffet/dansfeest komen? Bedankt, Charlotte
Voorbereiding Reacties: 1 24-6-2012 19:25:54

kathleen
Hof Van Nazareth
Heeft er iemand al eens een trouwfeest bijgewoond in het Hof van Nazareth? Of daar zelf een trouwfeest gegeven? Waren er specifieke aandachtspunten? Positief/negatief?
Locaties - Feestzaal Reacties: 8 24-6-2012 18:11:05

Steffie
Lichtjes / vuurwerkstokjes / ... tijdens openingsdans
Hallo Wij zouden graag aan de mensen iets geven dat ze moeten gebruiken tijdens de openingsdans. Iemand een idee? Vuurwerkstokjes / lichtjes / .... of gewoon hun GSM :)? Groetjes Steffie
Ideeën Reacties: 14 24-6-2012 18:04:19

Silke
something old, something new, something borrowed & something blue
Hallo iedereen! Wat vinden jullie van deze traditie? Het is misschien bijgeloof maar het lijkt me nog wel leuk om te doen. Ik vraag me af wie het nog zal doen en wat jullie hiervoor gebruikt hebben? Ik heb zelf nog niet veel huwelijken meegemaakt. W...
Kledij - Accessoires Reacties: 12 24-6-2012 17:49:40

Steffie
Kinderen op receptie
Hoi Doen jullie iets voor de kinderen die op de receptie zijn? Een springkasteel zetten vinden wij wat veel geld voor 1,5 uurtje receptie. Bedankt!!! Steffie
Ideeën Reacties: 5 24-6-2012 17:47:26

Steffie
Iets TOF op tafel
Ik zou graag iets TOF op de tafels van het avondfeest leggen. Iemand een ideetje? Bedankt!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ideeën Reacties: 8 24-6-2012 17:12:10

Eline
Iets voor op de checklist
Aangezien ik al een aantal posts heb zien passeren van trouwers rond 7 juli die vroegen wat er nog op de checklist kon: ik heb net naamkaartjes gemaakt voor de op stoelen van de suite, om vooraan te leggen voor het begin van de ceremonie, zodat hun p...
Voorbereiding Reacties: 3 24-6-2012 16:44:08

Kelly
Liedjes tafelindeling gezocht.
Hey, We zijn nog op zoek naar een aantal liedjes voor de tafelindeling. We willen elke tafel een liedje geven dat naar het tafelnummer verwijst. We hebben er al enkele, maar ook nog naar een heel deel op zoek. Dus alle tips zijn welkom. Ook voor d...
Voorbereiding Reacties: 4 24-6-2012 15:57:04

Tiffanie
Fotograaf overleg ging goed, maar toch...
Hallo allemaal, Gisteren bij onze fotograaf geweest, samen met onze Weddingplanner om het draaiboek te overlopen.Hele spontane mens, heel fijn.En toch zit ik met angst!Wij wisten al langer dat de 17jarige zoon van onze fotograaf tegen een zeldzame ka...
Fotografie Reacties: 2 24-6-2012 15:10:18
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...