Nu Online
Momenteel zijn er 230 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Steffie
GEZOCHT: modern uittredeliedje
Hallo Wij willen geven liedje van de jaren '50 of '60 als uittredelied, maar een modern!!! Iemand een idee? Thanks Steffie xxxxxxxxx
Muziek - Ceremonie Reacties: 8 22-6-2012 13:26:58

vanessa
boekje viering
Hallo trouwertjes Wij trouwen in 2013  en houden een viering met De Goede Herder. Zijn er mensen die mij hun boekje zouden willen sturen?  Mag ook zijn van een viering in de kerk. Bepaalde delen komen toch overeen he. Kwestie van een idee ...
Ceremonie Reacties: 1 22-6-2012 13:14:36

sofie
fotoalbum voor zelf foto's in te kleven
Hoi, ik ben ondertussen al 62 dagen getrouwd. :-) Onze fotograaf gaat een album maken, maar ik wou zelf ook een album maken met alle foto's (ook de niet-professionele). Nu vraag ik me af waar je zo een lege album kunt kopen?! Heb al uren op het in...
Fotografie Reacties: 11 22-6-2012 12:42:01

Nele
25-05-2012
hier een kort verslag van onze dag :  omstreeks 7u30 opgestaan , lekkere douche genomen , senne (zoon) wakker gaan maken , ons aangekleed en naar de kapper waar we om 9u verwacht werden. 9u bij de kapper aangekomen dus , kwartier later arriveren...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 8 22-6-2012 12:11:16

julie
Hulp nodig
Beste bruidjes, Wij zijn nog op zoek naar een cadeau voor onze ouders dat we kunnen geven op de trouw van de wet. De grootste cadeau komt op de kerkelijke trouwdag, maar toch willen we ze niet laten zitten. Hebben jullie een idee? Ik had persoonl...
Ideeën Reacties: 0 22-6-2012 11:41:49

tash
spierwitte kleine ballonnen, niet doorschijnend
We zijn op zoek naar spierwitte kleine ballonnen die niet doorschijnen.  Blijkbaar toch niet zo makkelijk te vinden, de meesten zijn grote, of ivoorkleurig of doorschijnend Ze zouden moeten dienen om aan de stoelen te binden voor de viering Iema...
Voorbereiding Reacties: 3 22-6-2012 11:32:03

Wendy
Eind september herfst wedding?
Hoi, Kan je eind september al rekenen op vallende bladeren? M.a.w. kan ik echte herfstkleuren gebruiken of zal dat nog te vroeg zijn?
Ideeën Reacties: 8 22-6-2012 11:30:31

Shibby
aaaargh schoenen!!!
Hoi allemaal, ik heb satijnen schoentjes gekocht van Rainbow Club en ben er eigenlijk al sinds de aankoop over aan het twijfelen. Ik zit er mee in dat die satijnen schoentjes zo snel vuil gaan worden en ik heb die schoenen gekocht op een zeer koude ...
Kledij - Accessoires Reacties: 8 22-6-2012 10:52:39

lotte
foto's bij het binnenkomen
Hallo allemaal;, ik ben nog op zoek naar een manier om mooie foto's te maken bij het binnenkomen van de zaal, iemand een idee?Vaak zie je zo een kader (waar kan je deze vinden) of zijn er nog andere ideeen?
Voorbereiding Reacties: 3 22-6-2012 9:14:59

Stéphanie
Leuke fotolocaties Kortrijk
Beste bruidjes! Zijn er mensen die leuke ideetjes hebben voor fotolocaties in Kortrijk? Plus ook binnenlocaties in Kortrijk als het weer roet in het eten gooit. Want wij trouwen 30 maart 2013 dus het weer kan dan nog wel wat wisselvallig zijn. Alva...
Fotografie Reacties: 5 22-6-2012 9:10:33

mieke
Spray tanning.....
Hoi bruidjes, Ik zou graag op mijn mooiste dag een mooi bruin kleurtje hebben. Ik ben nu al een paar keer onder de zonnebank geweest maar dat gaat precies niet snel vooruit. Heeft er iemand van jullie voor hun mooiste dag een spray tanning laten doe...
Voorbereiding Reacties: 11 22-6-2012 7:24:49

Caroline
whi, de foto's!
We hebben de foto's gekregen van de fotograaf. We zijn echt tevreden. we hebben zo een slideshow gekregen met de foto's van heel de dag op zelfgekozen muziek. Super leuk om naar te kijken met familie en vriendne. Zelf heb ik en album gemaakt en die w...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 12 22-6-2012 6:13:15

sophie
nog 3 weken!
Whoehoe! Nog 21 dagen op de teller! Dus nog exact 3 weken!!!!! Wat is de tijd toch snel gegaan zeg! Gisteren een superdagje gehad!! Heb mijn beste kameraad die ik al 17 jaar ken maar die al 10 jaar in Engeland woont eindelijk nog eens gezien!! Hij is...
Voorbereiding Reacties: 0 22-6-2012 5:50:31

jente
22 juni bruidjes!
Met nog 1 uur op de teller nog een laatste kijkje op het forum... Ik wil alle 22 juni bruidjes alvast een mooie dag toewensen! Hopelijk met een béétje zonneschijn, maar geniet van jullie dag! Tot snel!! =D
Voorbereiding Reacties: 5 21-6-2012 23:02:55

Steffie
Gezocht: foto mooie bruidstaart
Hallo De feestzaal maakt voor ons een bruidstaart, maar we moeten zelf een ontwerp (foto) afgeven. Wie heeft er een foto van een mooie bruidstaart? Alvast merci!!!!!!!!!!!!!!!! Steffie
Ideeën Reacties: 3 21-6-2012 22:39:09
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...