Nu Online
Momenteel zijn er 149 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Steffie
Gezocht: animatie typetjes
Hallo Wij zijn op zoek naar animatie voor tijdens de receptie en het avondfeest. We zouden graag iemand hebben zoals Gerda & Colette; twee mannen verkleed in oude dametjes (maar die zijn reeds bezet). Of iets anders? Wie kan er ons helpen? Het ...
Ideeën Reacties: 2 20-6-2012 10:40:30

Rebecca
Wie krijgt een save-the-date kaartje?
Hallo Aan wie bezorgen we save-the-date kaartjes?Enkel aan mensen die we op het avondfeest uitnodigen of ook aan gasten van de 1ste receptie? Ik begin nu te twijfelen … Bedankt! Rebecca
Uitnodigingen Reacties: 10 20-6-2012 9:58:54

Stéphanie
Probleem gastenlijst schoonfamilie
Ik zit met een probleem met de gastenlijst. Mijn schoonfamilie heeft me een tijdje terug hun voorlopige gastenlijst voor ons trouwfeest bezorgt. Nu  vind ik persoonlijk dat hun gastenlijst heel erg uitgebreid is en daar voel ik me eigenlijk niet...
Voorbereiding Reacties: 9 20-6-2012 9:51:51

virginia
Hulp gevraagd... Mag ik iemand trouwen?
Ik heb een vraag en internet biedt me niet direct een antwoord... Mijn oudere zus trouwt deze zomer maar de familie weet dit nog niet. Haar zoontje (mijn metekind) wordt die dag 1 jaartje en krijgt een groot cowboy-familiefeest. De uitnodigingen daar...
Ceremonie Reacties: 15 20-6-2012 9:42:38

Ellen
Mijn gommetje
Aiai nu ben ik er weer een beetje bovenop en zie ik het weer zitten, is mijn ventje nu wel niet op een punt dat hij het niet meer ziet zitten, zijn ma heeft ook op hem proberen in te praten en nu is hij dat eigenlijk ook beu. Nu zegt hij om ergens o...
Voorbereiding Reacties: 1 20-6-2012 8:45:59

Helene
ziet het even niet meer zitten
Dag bruidjes, ik moet het even van me af schrijven. ik weet het niet goed meer. ik kijk er zo naar uit, maar het lijkt of we er niet geraken. we zitten volop in verbouwingen, die ikzelf opvolg en volledig organiseer. ook de trouw organiseer ikzelf ...
Voorbereiding Reacties: 11 20-6-2012 0:59:07

Severine
Visagist/kapper gezocht 23 juni
Hallo iedereen, Deze zaterdag 23 juni trouwt mijn broer. Ik loop in de suite, maar ben te laat met afspraken voor kapper/visagist. Indien iemand nog vrij is op 23 juni en bereid is om 7u langs te komen voor make up en haar opsteken( enkel voor mi...
Verzorging - Kapsel Reacties: 3 20-6-2012 0:04:23

Steffie
Gezocht: bioscoopticket
Hallo Ons thema voor de tafelindeling is films. We geven aan de gasten aan bioscoopticket mee waarop een film staat en op tafel staat dan de cover van de film (bewerkt met onze hoofden). Heeft er toevallig nog iemand een bioscoopticket liggen d...
Ideeën Reacties: 12 19-6-2012 23:50:09

Steffie
Oorringen
Hallo Welke oorringen hebben jullie op jullie droomdag? Ik ben zot van oorringen en juist daarom vind ik het zo moeilijk om te kiezen. Groetjes, Steffie
Kledij - Trouwjurk Reacties: 13 19-6-2012 23:45:32

eveline
vragen over de procedure kerkelijk huwelijk
Ik vroeg me af of het waar is dat er eerst een burgelijk huwelijk moet zijn en pas daarna een kerkelijk... Ik heb dit ergens gelezen op een site, maar dat lijkt me toch niet te kloppen, wel?? Ook vroeg ik me af of je het inderdaad een jaar op voorha...
Religie Reacties: 6 19-6-2012 22:23:45

Femke
Foto's aanvang gasten avondfeest
Hey Bruidjes, Ik vraag me af of er iemand een leuk idee heeft om van alle gasten een foto te maken als ze binnenkomen. Wij hebben op een aantal feesten al gezien dat ze een grote fotokader hadden die het koppel dan zelf moest vasthouden en zo een fo...
Fotografie Reacties: 4 19-6-2012 21:52:36

Janine
Aantal misboekjes
Hoi hoi, Hoeveel misboekjes hebben jullie besteld en uitgedeeld in de kerk? En was er veel familie, collega's,... aanwezig of minder dan gedacht? Ik dacht zelf aan zo'n 100 à 120 boekjes te bestellen, maar voor 1€ per boekje scheelt dit d...
Ceremonie Reacties: 7 19-6-2012 21:25:17

emilie
Opzoek naar een website
Hello Onlangs heb ik een bericht gezien, maar vind het jammer genoeg niet terug. Het was eigelijk een website van een oline site waar je vanalles quoi decoratie kon kopen. Ik vind hem heel goed maar heb hem niet opgeslagen. Als iemand zich erkent ge...
Ideeën Reacties: 4 19-6-2012 21:03:23

Katrien
Stresss - drie dagen en een paar lastige gasten
Hallo bruidjes, Ik keek altijd heeeeel erg uit naar onze grote dag (al sinds mijn 10jaar) en ik dacht altijd dat ik de rustigheid zelve was. Tot vandaag... Gisteren was erg productief en alles leek perfect in orde, maar 24u later is mijn stemming v...
Voorbereiding Reacties: 12 19-6-2012 20:28:29
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...