Nu Online
Momenteel zijn er 191 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Steffie
Uittrede kerk
Hallo Wij zijn nog op zoek naar een tof nummer als uittredelied voor de kerk. Op welk liedje komen jullie als getrouwd koppel naar buiten :)? Alvast bedankt!!! Steffie xxx
Ceremonie Reacties: 10 18-6-2012 22:57:00

Evelien
Gesprek notaris
Heyhey, Wij hebben zonet ons eerste gesprek met de notaris achter de rug! Aangezien we vorig jaar samen een bouwgrond gekocht hebben en ze binnenkort aan onze nieuwbouw gaan beginnen, leek het ons wel interessant om eens te gaan informeren naar...
Voorbereiding Reacties: 6 18-6-2012 22:56:04

An
Leuke site voor DIY vintage
Heyla   Ben op een leuke site uitgekomen.Dacht ff delen :-) ... ik ben er niet veel mee, maar denk dat er veel leuke opstaan voor bruidjes die een diy vintage wedding doen :-)http://graphicsfairy.blogspot.be/search/label/Wedding
Voorbereiding Reacties: 1 18-6-2012 22:35:46

An
Plaatskaartjes maken
Hey! Wie van jullie heeft zelf naamkaartjes voor plaatsen aan te duiden gemaakt in word of excell??Ik zou dit ook es mee moeten starten, maar weet niet hoe...Heb me al suf gegoogled maar vind het niet..GroetjesAn
Voorbereiding Reacties: 3 18-6-2012 22:31:06

sophie
schoenen te koop
Hey bruidjes, Ik heb toch beslist van andere schoenen te kopen omdat ik er echt wel nodig heb met een sluiting over mijn voeten en geen gewone pumps. Dames die interesse hebben, stuur je email even mee en dan krijg je de foto's. Prijs overeen te kome...
Voorbereiding Reacties: 1 18-6-2012 22:14:13

Evy
18 dagen op teller en nog enkele vraagjes..... HULP STRESS SLAAT TOE
hey hey allemaal, met nog 18 dagen op de teller begint het te spannen, we hadden vandaag onze afspraak met de fotograaf ivm dagindeling enzo en toen zei ze: " hebben jullie nog iets speciaals gepland na de kerk?" euh, mijn ventje en ik keken elkaar...
Voorbereiding Reacties: 4 18-6-2012 22:01:53

Eline
Ervaringen met Discovideo
Hallo Wij zijn nog op zoek naar een cameraman voor onze trouw op 1 september 2012.  Hierbij hebben we contact gehad met discovideo. Zijn site ziet er heel goed uit en ook in zijn mailverkeer is hij heel vriendelijk. Maar heeft er iemand ervarin...
Video Reacties: 6 18-6-2012 21:44:52

ellen
voor de mensen die zich wat vervelen,kijk is welk kleed jullie het leukste vinden op deze link :)
Hey toekomstige bruidjes, Ik moet zwijgen en kan met weinig mensen men enthousiasme kwijt over mijn droomkleed maar ik ben wel eens benieuwd welk kleedje jullie het leukste vinden op de site van Le Chapeau,want daar heb ik mijn droomkleedje gepast.....
Voorbereiding Reacties: 19 18-6-2012 21:21:48

mieke
Feestzaal - Locatie
Wij hebben ons huwelijksfeest gevierd op de prachtige locatie 't Klein Reigaertsvliet, Nederenheerweg 14 te Knokke-Heist.  De zowel kleine zaal, die kan dienen voor een receptie ruimte en de grote zaal zijn opnieuw opgetrokken.  I...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 18-6-2012 21:18:06

Karen
20 papieren hartjes te koop (Etsy)
Hallo,Ik heb op Etsy 20 papieren hartjes gekocht om in de voortuin te zetten op onze huwelijksdag. Ze zijn nog in perfecte staat en ik zou ze dan ook graag verkopen. Oorspronkelijk idee was om deze hartjes in de tuin waar onze viering plaats zou vind...
Voorbereiding Reacties: 4 18-6-2012 20:58:57

Karen
Jurk Marylise Valerie 2012 te koop
Hallo, Ik ben 16.06.2012 getrouwd en verkoop mijn jurk: Marylise Valeria,  collectie 2012. 1 x gedragen en gekocht bij Elena's Couture in Deinze. Kleed is in droogkuis geweest bij verkoop. Ik ben 1m67cm en heb maatje 36. Prijs overeen te komen...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 18-6-2012 20:50:26

Liesbeth
DJ oost-vlaanderen gezocht
Hello, wij zijn op zoek naar een goede DJ Oost-Vlaanderen maar dit vinden wij een moeilijke taak. We zoeken iemand die flexibel is,  rekening houdt met onze muziekwensen, kan inspelen op het publiek en zich kan vinden in de jaren  80-...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 13 18-6-2012 20:22:41

An
grote 'gouden' kader
Hello,  Wie van de bruidjes heeft zo'n grote kader gebruikt als photobooth??Ik ben nog opzoek naar zo eentje. Maar helaas nog niet gevonden.Iemand een adresje hiervoor (liefst Limburg) Offf en bruidje die haar kader verkoopt!??   ...
Voorbereiding Reacties: 10 18-6-2012 20:02:25

ellen
le chapeau Antwerpen,weten jullie welk merk dit kleedje is?
http://www.lechapeau.be/bruidsmode/NL-bruidsmode-bruidsjurken-trouwjurken-01.htm  Weten jullie van welk merk deze jurk is? b008  op de bovenstaande link?  Langs de telefoon willen ze dit niet echt zeggen :( Groetjes Ellen
Kledij - Trouwjurk Reacties: 12 18-6-2012 19:38:17

els
Zelf te knopen vlinderdas
Hallo, Mijn vriend wil graag een vlinderdas (= strikje) die hij zelf kan knopen. Weet iemand winkels in Leuven/Mechelen waar je deze zou kunnen knopen? (op het internet kan je ze bestellen, maar we willen graag de stof en kleur goed kunnen zien) b...
Kledij - Bruidegom Reacties: 1 18-6-2012 19:33:07
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...