Nu Online
Momenteel zijn er 149 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Kim
Vervoer Vip-Lounge
Hallo Heeft er iemand van jullie al ervaring met Vip-Lounge als suite-vervoer? Ik heb hen al 4 keer gemaild om een prijsofferte te ontvangen maar kreeg geen antwoord.  Ik dacht dat mailen beter zou gaan dan bellen omdat ze dan rustig de afstand...
Ceremonie Reacties: 3 20-6-2012 22:14:53

freyja
MAC mineral skinfinish natural (medium dark) te koop
Hey allemaal, Zoals jullie konden lezen in een vorig bericht ging ik vorige week naar de MAC-store in Gent en werd daar zeer goed geholpen. Nu heb ik alleen wel wat spijt van 1 product, nl. de MAC Mineral Skinfinish Natural Medium Dark.  De MU...
Verzorging - Make-Up Reacties: 3 20-6-2012 21:57:43

Daphné
dansact na openingsdans
Zijn er bruidskoppeltjes die na hun openingsdans een leuke dansact doen??
Openingsdans Reacties: 2 20-6-2012 21:54:27

tima
proefdruk kaartjes gekregen
hoi super blij proefdruk kaartjes gekregen  we hebben 2 modellen gekregen wij denken er over om de binnen kant van het ene te nemen en de buiten kant van de andere . Zijn er mensen die er een blikje op willen werpen en hun mening zeggen ?
Uitnodigingen Reacties: 36 20-6-2012 21:35:51

stephanie
Thema's tafels
Hallo, Ik heb een vraagje voor degene die als thema voor de tafels snoep nemen? Hoe benoemen jullie de tafels dan? En welke naam krijgt de eretafel? Alle andere ideeën ivm thema's tafels zijn ook welkom, want heb geen idee hoe de tafels te ben...
Ideeën Reacties: 7 20-6-2012 21:18:20

Kelly
Vervelende halsketting!
Hey. Ik ben nog altijd op zoek naar een halsketting. Eerst had ik ééntje gekocht, maar die vind ik niet meer mooi. Daarna wou ik geen meer. En nu weer wel! Ik heb ook geen oorbellen en niks in mijn haar. Dus misschien toch maar een hal...
Kledij - Accessoires Reacties: 3 20-6-2012 20:22:07

Peter
nog 23 dagen en iets belangrijks vergeten...
Gisteren kregen we een brief van de gemeente om ons dringend aan te melden op het gemeentehuis om ons trouwboekje in orde te maken anders kan het huwelijk niet doorgaan. Ik was totaaaaaaal vergeten dat we dat samen moesten doen  , gelukkig mocht...
Voorbereiding Reacties: 6 20-6-2012 20:12:18

Kristien
Wat is het fijn een bruidje te zijn!
Jajaaa! Eindelijk kan ik het oprecht zeggen: wat is het fijn om een bruidje te zijn :-D Vandaag was één van de eerste dagen dat ik echt genoten heb van de voorbereidingen. Door de afgelopen stressvolle en emotionele maanden, had ik het plan...
Voorbereiding Reacties: 3 20-6-2012 19:42:31

Mieke
recyclage
Voor onze trouw heb ik een aantal dingen gerecycleerd. Voor onze trouwringen en mijn oorbellen heb de trouwring van mijn grootmoeder/meter er in laten verwerken. Zij is 8jaar geleden overleden en toen heb ik als haar petenkind en 1 van de twee klein...
Voorbereiding Reacties: 0 20-6-2012 17:18:33

Caroline
23/6 bruidjes --> Het is bijna aan ons!
Hoi allemaal, Hoe gaat het met de mede-23 juni bruidjes? Eindelijk is het dit weekend aan ons! Ik kan het nog steeds niet geloven! Het weer lijkt voorlopig wel mee te vallen hé... Bij ons is bijna alles klaar maar ik moet nog wat spullen naar m...
Voorbereiding Reacties: 4 20-6-2012 16:35:51

Elisabeth
Amai amai- nog 100 dagen en dan staat er een boel te gebeuren...
Jeetje, ik kreeg daarnet even de kriebels! Goeie kriebels wel, van blijde verwachting, want ik zie hier dat het nog maar 100 dagen is tot onze grote dag!! En als ik mijn medebruidjes hier mag geloven gaat het aftellen vanaf nu supersnel... :-) Ik wo...
Voorbereiding Reacties: 12 20-6-2012 15:34:52

Jessica
haaraccessoires - zoveel leuke keuze!!
Hey lieve bruidjes Ik heb jullie hulp nodig! Ik heb net een geweldige catalogus binnengekregen van een geweldige haaraccessoiresleverancier waar ik heel graag mee wil samenwerken als bruidsvisagiste/haarstyliste. Maar! Er zijn zoveel leuke spull...
Verzorging - Kapsel Reacties: 33 20-6-2012 15:13:35

Annelies
@ Forumbeheerders: databank?
Aan de beheerders van dit forum, Is het misschien mogelijk om een soort van databankje op te zetten waarin we dan documentjes en foto's en dergelijke kunnen posten. Zo kan dan bijvoorbeeld iedereen die het wil zijn misboekje delen, ontwerpen voor ui...
Ideeën Reacties: 14 20-6-2012 14:18:00

Bianca
armband?
Hallo allemaal, doen jullie een armbandje aan bij jullie trouwjurk. Ik heb een strapless jurk en draag al oorbellen en een ketting van Swarovski (http://www.swarovski.com/Web_US/en/1126762/product/Mila_Set.html?CatalogCategoryName=0110). Ik denk niet...
Kledij - Accessoires Reacties: 15 20-6-2012 12:10:19
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...