Nu Online
Momenteel zijn er 212 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

An
Checklist checken ... Augustus
Met nog 57 dagen op de teller denk ik dat ik ver rond ben.. Thans ik nog steeds het gevoel heb dat ik een heleeeeeboel vergeet.Ik heb mijn een lijstje opgemaakt. willen jullie even checken??? Thanks! :-). Normal 0 ...
Voorbereiding Reacties: 8 21-6-2012 22:31:03

kathy
romantische trouwzaal Limburg
Hallo allemaal, volgend jaar gaan wij trouwen en zijn nu stilaan aan het kijken voor een zaal... Vandaag zijn we gaan kijken in de Loft (World Pigeon Center) in Hoeselt. Ziet er een mooie romantische zaal uit met leuke formules. Heeft iemand hier no...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 21-6-2012 21:56:38

Carla
Betaalbare suitekledij
Hey iedereen! Binnenkort ga ik met mijn suitemeiden op zoek naar hun lang kleed. Ik wil hen echter niet op zware kosten jagen en ben daarom op zoek naar goedkopere (turkse) winkels regio Oost-Vlaanderen. Kan iemand mij leuke adresjes geven? Dank j...
Kledij - Suite Reacties: 10 21-6-2012 21:24:57

Inge
dagindeling?
hoi iedereen, wij zijn volop bezig met de voorbereidingen van onzen trouw, maar we hebben wel nog een paar praktische problemen. wij trouwen enkel voor de wet om 11 uur en geven 's avonds geen groot feest maar een foute fuif. kunnen jullie ons mi...
Voorbereiding Reacties: 2 21-6-2012 21:07:52

Kelly
Verslagje
Lieve bruidjes, ik was vastbesloten om hier een uitgebreid verslagje neer te pennen maar toen het bijna af was floepte het scherm weg en kan ik dus opnieuw beginnen. :( Aangezien ik een beetje lui ben, ga ik het deze keer een beetje inkorten (ben al...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 25 21-6-2012 20:27:35

leen
trouwen ZONDER ringen + doop
hallo collega bruidjes, zowel mijn man als ikzelf mogen geen ringen dragen voor ons werk ( verpleegkunde) en daarbuiten dragen wij zowiso geen juwelen omdat we dat niet gewoon zijn dus! Hebben jullie nog originele tips om iets anders te doen tijden...
Ideeën Reacties: 4 21-6-2012 20:24:47

Sarah
S&P zijn getrouwd! - De foto's!
Lieve bruidjes en gommetjes... Zelf ben ik ondertussen al een dikke maand getrouwd, time flies when you're having fun... ;) Mijn verslagje heb ik een tijdje geleden al gepost en vandaag volgen eindelijk enkele fotootjes (een kleine selectie uit de m...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 25 21-6-2012 19:58:18

Debbie
Misboekjes
Hallo iedereen Willen jullie es jullie (voorlopig) misboekje doorsturen :)? jandebbie1@gmail.com Dank je!!
Religie Reacties: 5 21-6-2012 19:45:48

Ine
3 jarigen ringen brengen
Hey we zouden ons zoontje van 3,5 jaar onze ringen willen laten brengen. Hij is heel verlegen in grote groep (in kerk zit veel volk ...) dus zou echt iets willen doen dat hij leuk zou vinden. Dacht eerst aan knuffelbeer, maar denk dat hij het dan ne...
Ceremonie Reacties: 16 21-6-2012 19:09:45

Katrien
Uitnodgingen
Momenteel zijn we druk bezig met de uitnodigingen. Het enige waar ik maar niet aan uit geraak is of we een einduur op de uitnodiging voor de receptie zetten of gaan de mensen wel zelf op tijd weg? Wat doen jullie en hoe formuleer je zoiets? Groetjes
Uitnodigingen Reacties: 6 21-6-2012 19:07:49

Janine
Tip voor Tule: stoffen.net
Dag dag mede-bruidjes! Onlangs zette ik een post op deze website om de prijzen te weten van Tule. Zelf nog wat aan het zoeken geweest en onlangs m'n versiering besteld bij www.stoffen.net Je kan vooraf (gratis) staaltjes bestellen, 5 stuks per maand ...
Voorbereiding Reacties: 5 21-6-2012 18:48:37

wouter
trouw ringen in boeket voor kindjes
met nog 43 dagen op de tellen zijn mijn verloofde en ik op zoek naar zoals de titel het verteld, naar een boektje bloemen voor aan het bruidskindje te geven , hierin is iets voorzien om de trouwringen aan te hangen. heeft iemand hier al ervaring in z...
Ideeën Reacties: 9 21-6-2012 17:54:05

britt
wie weet er een mooie feestzaal
hey, ben  op zoek naar een geschikte feestzaal voor 180 personen omgeving zandhoven. moet niet met een traiteur zijn maar mag wel en anders wel liefst met een keuken aan. iemand suggesties??? groetjes
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 21-6-2012 17:28:56

Oliver
Boekjes voor viering met vrijzinnige dienst
Zijn er mensen die zo goed willen zijn om hun boekje van de dienst met teksten eens door te sturen naar ons? Wij zijn op zoek naar wat inspiratie en weten niet echt hoe hieraan te beginnen. Oliverdv@skynet.be Alvast bedankt
Ceremonie Reacties: 18 21-6-2012 17:15:46

Eline
Rij ontvangst receptie: nodig?
Wij hebben eerst een viering in de tuin van onze zaal, waar ongeveer zestig mensen bij zijn, daarna arriveren er nog honderd voor de receptie. Mijn vriend zou hen graag in een traditionele rij ontvangen om hen te begroeten. Mij lijkt dit niet zo nodi...
Ideeën Reacties: 11 21-6-2012 17:06:02
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...