Nu Online
Momenteel zijn er 156 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Karolien
Super super super, fantastisch trouwfeest gehad!
Gisteren was het een superdag voor mij en mijn man mag ik nu zeggen.... Hebben nog gelukt gehad met het weer ook :-) Een verslagje is voor na de reis :-) Hier al de eerste foto's getrokken door familie :-) http://www.facebook.com/profile.php?cropsu...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 12 17-6-2012 16:08:49

Niki
Vrijgezellen was TOP!!
Gisteren m'n vrijgezellen gehad en wat ben ik BLIJ met zo'n vriendinnen!! M'n zus bleef bij ons slapen en was dus al wakker om 7u. Niet van de zenuwen of stress, maar gewoon klaarwakker! M'n toekomstige had heel de week in Engeland gezeten voor 't w...
Voorbereiding Reacties: 7 17-6-2012 14:43:48

Nathalie
Sluier hele dag of enkel tijdens huwelijksviering?
Hoi bruidjes, Ik heb een prachtige lange sluier van Pronovias afgewerkt met een kanten boord. Nu vroeg ik me af of ik die de hele dag zou aandoen (van 's morgens bij de ontmoeting om 09u15, voor de trouw in het Stadhuis om 10u40, de lunch en fotosh...
Kledij - Accessoires Reacties: 11 17-6-2012 13:52:46

Joke
Olielampje ipv huwelijkskaars?
Dag bruidjes, We denken eraan om een olielampje te gebruiken ipv een huwelijkskaars. Ik ben bang dat die huwelijkskaars anders nooit zal branden, want ook jammer is. Een olielampje kan je steeds bijvullen en gaat voor altijd mee. Hebben jullie een id...
Voorbereiding Reacties: 3 17-6-2012 12:28:45

Lieze
trouwringen en bruidslingerie check!
Hey brides to be, Een aantal weken geleden zijn we naar Antwerpen geweest om onze trouwringen te gaan kiezen. De man in de winkel vertelde ons dat het normaal 2 weken ging duren tegen dat ze gingen binnen komen. Ik donderdag tegen men ventje. Normaa...
Voorbereiding Reacties: 1 17-6-2012 12:11:40

Stefanie
typische dansen
Hallo , Graag zouden mijn verloofde en ik een beetje oefenen voor de typische trouwdansen. Bv de twist , zodat we goed kunnen meedoen. Is er ergens een lijst met al de soorten , ik denk onder meer ook aan de huckle buck , kan je op internet , youtu...
Voorbereiding Reacties: 2 17-6-2012 12:11:39

joyce
wensboompjes als tafeldecoratie
dag bruidjes ik zou graag kleine wensboompjes plaatsen ipv een boemstukje op de tafels van de feestzaal . het liefst een echt boompje met wat bloemen op de takken of  zo een soort plantje . mijn vraag is wat gebruik ik het best  heeft iema...
Ideeën Reacties: 1 17-6-2012 11:31:21

cindy
Vervoer
Hoi bruidjes, ik heb mijn gedacht gezet op vw-busjes als trouwvervoer maar de suite bestaat uit +/- 33 personen,nu heb ik nog geen enkele site gevonden waar ze genoeg busjes hebben om de hele suite te kunnen vervoeren en die dan ook nog betaalbaar i...
Ceremonie Reacties: 3 17-6-2012 11:08:08

Deborah
Onder de 300 dagen
Vandaag nog 299 dagen en de stress komt weer op...
Voorbereiding Reacties: 5 17-6-2012 10:56:04

miss
Boudoirsessie
Hoi bruidjes, ik had me onlangs ingeschreven voor een boudoire de luxe experience bij fotoaanhuis. Ik zag dit volledig zitten, maar wegens medische redenen, heb ik dit 4 dagen voor afspraak geannuleerd. Ik kreeg een boze mail, de fotografe had reeds...
Ideeën Reacties: 2 17-6-2012 3:40:06

amy
Tekstjes burgerlijk huwelijk
Hallo mede-bruidjes! Op 4 augustus is het al zo ver, de dag waar ik en mijn verloofde zo naar toeleven! Bijna alles is geregeld, alleen zit ik met 1 probleem. Wij trouwen enkel voor de wet en daarom zou ik het graag personaliseren. Alleen heb ik gee...
Ideeën Reacties: 2 16-6-2012 23:02:34

Kelly
Een mannen singlet
Een raar vraagje... Ik ben op zoek naar een huidskleurig hemdje (of beter genoemd singlet)  voor mijn toekomstige. Ik wil geen wit onderlijfje. Dat ga je door zijn hemd heen zien. Weet iemand waar ik dit kan vinden? Alvast bedankt.
Kledij - Bruidegom Reacties: 9 16-6-2012 22:49:59

Fien
super tevreden !
heb hier nog niet vele gepost op dit forum (lees vooral graag mee :)) maar toch eventjes mijn vreugde delen ! ben deze namiddag de eerste winkel binnengestapt (bruidshuis ellen te oostburg) voor het passen van bruidsjurken en na 6 kleedjes al de perf...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 16-6-2012 22:20:17

Steffie
Bruidswagen gezocht
Hallo Wij zijn op zoek naar een zwarte chique bruidswagen: Porche Panamera, Mercedes CLS, Aston Marton, Bentley, Jaguar ... Bij wie kunnen we dit voor één dagje huren? DATUM: 21 juli 2012 REGIO: West-Vlaanderen (Meulebeke, Tielt) Alvast be...
Ceremonie Reacties: 0 16-6-2012 22:19:39

Ellen
Even alle frustratie van me afschrijven
Hey, Ik moet even alle frustratie van me afschrijven, wees gewaarschuwd dit wordt geen vrolijk bericht. Misschien leest niemand dit bericht beter, wordt waarschijnlijk toch een hoop zelfmedelijden. Als je het toch leest veroordeel me er dan aub nie...
Voorbereiding Reacties: 17 16-6-2012 22:15:49
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...