Nu Online
Momenteel zijn er 157 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

dorien
HELP: Wie uitnodigen voor wat???
Hallo iedereen, Ons eerste gedacht was ons feest op te delen in 3 delen: receptie, diner en dessertenbuffet+ dansfeest. Mijn collega's (met partner) zouden we uitnodigen voor de receptie (ong 50 genodigden) + de suite dan. Nadien worden familie en g...
Ideeën Reacties: 7 14-6-2012 12:40:16

dany
gemeentehuis
Joepie, zonet bericht gekregen van het gemeentehuis dat we langs de statige trap kunnen binnengaan,niet meer langs de kelder.Dat heeft toch net dat ietsje meer.Ook voor de suite is dat veel mooier binnengaan. Nu de uren nog aftellen naar zaterdag. Gr...
Locatie Reacties: 0 14-6-2012 11:42:41

dorien
Ervaring DJ Gasthof ter venne
Hallo, Wij hebben onze zaal vastgelegd, namelijk het Sparrenhof in langdorp (is een zaal van hof ter venne) We kregen een boekje mee met verschillende contactgegevens van DJ's. Iemand ervaring met deze DJ's? Groetjes
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 2 14-6-2012 11:42:36

deddy
Satijnen schoenen laten kleuren
Heeft er iemand ervaring met het kleuren van satijnen schoenen? Wat is de kostprijs, hoelang moet je wachten tot ze klaar zijn... Ik heb mijn schoenen reeds gekocht bij Gabrielli, maar zit in twijfel tussen wit en kleur. Groetjes!
Kledij - Accessoires Reacties: 2 14-6-2012 11:30:04

Tiffanie
'Tot in augustus kwakkelweer'
Aan alle juli - bruidjes (mezelf inclusief!):  http://www.hln.be/hln/nl/2654/Extreme-Aarde/article/detail/1453874/2012/06/14/Tot-in-augustus-kwakkelweer.dhtml :( :( :(
Voorbereiding Reacties: 8 14-6-2012 11:28:45

sabrina
Houten vogelhuisjes
Dag iedereen, Mijn vriend en ik trouwen volgend jaar 23 maart en wij zouden het wel tof vinden om als bedankje een vogelhuisje te geven dat we eventueel zelf beschilderen. Nu is de vraag, is er iemand die dit ook wil geven of hebben jullie soms een i...
Voorbereiding Reacties: 4 14-6-2012 11:25:08

Debby
Locaties ...
Wij zijn nog maar net gestart met het plannen van onze trouw en zijn op zoek naar leuke locaties in de buurt van Bonheiden/Rijmenam.Zowel voor het feest als de foto's. Iemand leuke ideetjes? Alvast bedankt !!
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 14-6-2012 10:06:28

Sara
suite kleedjes passen, een ervaring rijker
Nu ik een beetje tijd heb wil ik met jullie toch een ervaring delen. Ik ben vorig weekend gaan suite kleedjes shoppen voor mijn zus/getuigen. Ze doet al van het begin lastig dat ze geen echt echt suite kleedje wil, maar toch er geld aan wil geven du...
Kledij - Suite Reacties: 3 14-6-2012 10:02:03

ellen
namen vrijgezellenfeestje..maar veel "aparte" vriendinnen die mekaar niet kennen
Hallo toekomstige bruidjes! Ik ben bezig met het lijstje namen voor mijn vrijgezellenfeestje,ik heb een stuk of 5 heel goede vriendinnen van vroeger,waar ik zoveel leuke herinneringen aan heb,ik zou hen er ook graag bijhebben op dat feestje maar het...
Voorbereiding Reacties: 9 14-6-2012 9:50:20

virginie
Kan iemand me helpen aan een franstalig feestreglement?
Hallo, Ik heb al gezocht naar een franstalig feestregelement en nog niet gevonden? Kan iemand van jullie me helpen. Alvast bedankt, Mvg Virginie.
Voorbereiding Reacties: 0 14-6-2012 9:02:14

Sara
zwijgen
pfff... naargelang de trouw dichter komt hoe moeilijker het wordt om te zwijgen. Ik probeer mijn kleed geheim te houden maar dat is verdomd moeilijk. ook de menu is al door een aantal mensen geweten. Het enige wat we ongeveer wel stil hebben kunnen h...
Voorbereiding Reacties: 16 14-6-2012 7:21:11

Joeri
Petekindje geboren
Hey iedereen, Zoals ik hier al reeds had vermeld ging ik peter worden van het kindje van mijn broer. Wel het is dinsdagavond om 21:30 geboren! Toch zo schattig zo klein en zo lief... Ik had al gezegd dat ik nu 2 liefdes heb in mijn leven, mijn verlo...
Voorbereiding Reacties: 17 14-6-2012 7:13:22

Petra
Super dj omgeving Oost/West-Vlaanderen & Vlaams-Brabant
Hallo iedereen, Wij zijn getrouwd op zaterdag 2 juni 2012 & ik wou hier effe mijn zegje doen over onze dj. Wij zijn gegaan voor http://www.luckysdb.be/ & ik moet zeggen; we hebben er geen moment spijt van gehad! Zelf heet hij Luc B...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 4 14-6-2012 4:51:28

An
gastenboek geleverd! Globos een aanrader
Heyyy!!! mijn gastenboek was vrijdag geleverd. ik had volgende besteld: http://www.trouwen-feestartikelen.nl/Gastenboek-Our-Wedding-Day.htmlDit is de 2x dat ik iets via Globos.nl bestel.en al 2x super tevreden van de service!!!Dit werd vrijdag i...
Voorbereiding Reacties: 1 13-6-2012 23:48:59

Wendy
Fashion Hair Accessories.nl
Hallo iedereen! Iemand misschien ervaring met deze site: http://www.fashionhairaccessories.nl/? Vooral wat betreft de levering naar België/kwaliteit/...? Ik zie hier toch wel leuke spulletjes op staan, maar durf niet zo direct te bestellen :-D O...
Verzorging - Kapsel Reacties: 2 13-6-2012 22:29:26
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...