Nu Online
Momenteel zijn er 176 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

elsy
met nog 16 dagen op de teller
hallo co bruiden!! maandag dus mijn kleed geweest gaan passen en moet zeggen zondag was ik er niet meer zeker van van mijn kleed, maar een keer ik het terug aanhad waren alle twijfels weg!! nu gewoon nog de zijnaden definitief dicht stikken!! en ik m...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 13-6-2012 17:30:41

Elke
Nog iemand op zoek naar een visagiste?
Hoi! Dit wou ik jullie even meegeven... http://www.facebook.com/Mitte.HAARenVISAGIE?ref=ts Zij heeft mij op mijn huwelijksdag geschminkt en ik was supercontent, ze kan ook bruidskapsels, ze is bij mij aan huis geweest. Ik denk dat ze uit Edegem is....
Verzorging - Make-Up Reacties: 4 13-6-2012 16:15:13

miss
plofballons met hartjesconfetti??????
Hoi hoi, na uren googlen en rondtelefoneren naar allerhande ballonshops ben ik het beu!! Bij deze : waar vind ik die grote 'plofbalons' de je boven de dansvloer hangt en waaruit dan mooie hartjesconfetti dwarrelt op het einde van de openingsda...
Openingsdans Reacties: 9 13-6-2012 16:09:46

veerle
25 mei 2012
Hallo allemaal hieronder eindelijk mijn verslagje van onze mooiste dag :) 6.15u gaat mijn wekker af maar eigenlijk helamaal niet geslapen want heb echt ieder half uur op de wekker gezien. even wat drinken dan komt mijn kapster eraan. Haren i...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 11 13-6-2012 14:48:56

ilse
Spanningen met schoonouders...pffff,moet het hier effe kwijt!
Hallo allemaal, Ik vind het super om alle voorbereidingen te doen voor ons huwelijk maar er hangt langs de kant van mijn schooonouders zo'n spanning :( Een aantal jaar geleden heeft mijn vriend me al is ten huwelijk gevraagd,ik dolenthousiast toen t...
Voorbereiding Reacties: 4 13-6-2012 14:24:04

joyce
gekke vraag misschien
heb een gekke vraag miscchien ik heb schoentjes met open teen voor onder kleedje kleedje is wit,met gele bloemen en schoenen ook geel nu zit ik in dilemma wat met de nagellak ? kleedje is kort dus ja zusje zegt grijs glinsterend,mama zegt zwart,van d...
Voorbereiding Reacties: 6 13-6-2012 14:14:04

Sara
kledij bruidskindjes
We zijn er uit wat we willen hebben voor de bruidskindjes ( ongev) nu vroeg ik mij af of het nu al te vroeg is om deze te kopen/ bestellen. Ik wou eigenlijk eerst een paar dure winkels aandoen tijdens de solden voor iets en anders via humptiedump/sui...
Kledij - Suite Reacties: 5 13-6-2012 13:59:18

Sara
honeymoon
we zijn nog altijd ni zeker OF we wel op honeymoon kunnen gaan. De verloofde is op dit moment zwaar aan het onderhalen met de mensen van de personeelsdienst. ALS we weg zouden kunnen gaan zouden we een weekje ( zo-zo) of 10 dagen max weg kunnen gaan....
Huwelijksreis Reacties: 4 13-6-2012 13:54:18

kathleen
fotograaf gezocht voor foto's zaventem en Brugge
Hallo, Wij zijn op zoek naar een fotograaf die foto's van ons wil trekken op onze huwelijksdag.Bij mooi weer zouden we graag foto's buiten hebben ergens niet te ver van Zaventem....Wij rijden daarna naar Brugge,en ook daar zouden we wel foto's wille...
Fotografie Reacties: 9 13-6-2012 13:37:14

Delphine
Aaargh ouders!
Hoi bruidjes! even mijn frustratie hier kwijt... vorige week gingen we naar mijn ouders op bezoek en waren we aan het praten over de trouw. Waar het gesprek al vlug ging over het vervoer naar de kerk, wij hebben een ceremoniewagen via kennissen maar ...
Voorbereiding Reacties: 14 13-6-2012 13:14:14

kaat
uitnodiging op bloempapier/groeipapier
Dag Bruidjes, Wij zouden graag onze uitnodiging laten drukken op bloempapier/ groeipapier. Je weet wel papier waar bloemenzaden inzitten en je dus kan planten. Heeft iemand hier ervaring mee of kent iemand een drukker die dit doet ? Groeten, ...
Uitnodigingen Reacties: 1 13-6-2012 13:12:27

Jessica
Huwelijksuitnodiging thema film/hollywood
Hallo iedereen, Wij maken een eigen ontwerp voor onze uitnodigingen in het thema film/hollywood in photoshop. Helaas weet ik niet goed hoe ik onze tekst op het kaart met daginplanning best kan formuleren. Wij trouwen om 11.30u in het stadhuis, pas...
Uitnodigingen Reacties: 2 13-6-2012 12:49:50

dorien
Leuke locatie fotoshoot regio tielt-winge/lubbeek/aarschot
Hallo iedereen, Ben op zoek naar enkele leuke buitenlocaties en ook mooie, hippe binnenlocaties in de regio van lubbeek (wet), tielt-winge(viering) en aarschot (feest). Bedankt
Fotografie Reacties: 1 13-6-2012 11:15:14

dorien
fotograaf regio tielt-winge/lubbeek/aarschot
Hallo, Ik ben op zoek naar een moderne fotograaf in de buurt van Tielt-Winge (mis). We trouwen voor de wet in Lubbeek en ons avondfeest is in Aarschot. Liefst iemand met originele foto's, geen klassieke fotoshoot. Ook enig idee van leuke locaties i...
Fotografie Reacties: 8 13-6-2012 11:12:59

Elke
wat met bruidsboeket tijdens huwelijksviering
Het lijkt zo een banale vraag, maar wat doen jullie met jullie bruidsboeket tijdens de huwelijksviering in de kerk? Geven jullie het even aan iemand of leggen jullie het neer?
Bruidsboeket Reacties: 5 13-6-2012 10:07:42
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...