Nu Online
Momenteel zijn er 189 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Femke
Morgen eerste pas....
Hallo! Morgen mijn eerste pas bij Couture Elena in Deinze. Ik kijk er echt naar uit! De eerste keer mijn eigen kleed aandoen. Whiii Groetjes.
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 15-6-2012 12:57:18

virginia
Zo zenuwachtig!
Ik ben zoooo zenuwachtig, ga morgen voor mijn kleedje naar Roeselare, La Sposa. Heb nog totaal geen idee wat voor een kleed ik zou nemen, weet nog niet goed wat bij me past. Iemand ervaring met la Sposa? 
Kledij - Trouwjurk Reacties: 16 15-6-2012 12:55:40

Annelies
Drukkerij gezocht regio ieper
Hallo, Ik ben dringend op zoek naar een goede drukkerij regio ieper We hebben nogal een tegenvaller gehad met onze uitnodigingen bij onze drukkerij Dat we zeker de menu's en misboeken daar niet meer gaan laten drukken. Totaal onafgewerkt, het leek...
Uitnodigingen Reacties: 3 15-6-2012 12:54:30

joyce
twijfel,twijfel,twijfel....
met nog MAAR 6 dagen op de teller begin ik over alles te twijfelen doe je uw ring links of rechts aan ? samen slapen of niet samen slapen ? cadeautjes in viering geven aan ouders of op feest na de toespraak ? welke openingsdans make you feel my lov...
Voorbereiding Reacties: 11 15-6-2012 10:59:18

Debbie
'Eerste Stap' is gezet
Gisteren een locatie gevonden voor onze viering en geboekt. Onze 'pastoors' kunnen ook die dag dus ons eerste ding is nu definitief vastgelegd! We gaan onze datum wel een week moeten verplaatsen, maar dat is niet zo erg. Het is zo'n raar gedacht dat...
Locatie Reacties: 2 15-6-2012 10:42:41

Niki
Gelaatsverzorging, wanneer?
Misschien een domme vraag, maar is het slim om de dag voor m'n huwelijk een gelaatsverzorging (peeling, massage, epilatie wenkbrouwen met pincet,...) te laten doen? Ik heb geen gevoelige huid (enkel dan bij zonnebank) en dus geen allergische rea...
Ideeën Reacties: 11 15-6-2012 10:32:03

Sara
pijnlijke billen
ik vroeg mij af wat dragen jullie onder je trouwkleed om pijnlijke billen ( van het schuren) te voorkomen? Ik heb daar zelf heel snel last van en draag bijna altijd corrigerend ondergoed onder een kleedje, maar da is toch niet zo praktisch om mee naa...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 18 15-6-2012 9:21:35

Karolien
Hoe naar het toilet met trouwkleed?
Zoals de titel het al zegt, vraag ik me af wat de beste manier is om naar de wc te gaan... Ik heb al gehoord dat je er andersom moet opzitten of je kleed helemaal uitdoen... Want er andersom opzitten is wel goed als je pipi moet doen, maar wat als je...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 11 15-6-2012 9:17:25

Petra
Voor wie nog een fotografe zoekt..
Ik kan je er een aanbevelen, ze is een heel lief persoon & zorgt er meteen voor dat je je op je gemak voelt bij haar. Wij hebben haar via via leren kennen, en we zijn heel blij over haar & haar werk. Ze haalt allerlei zotte toeren uit (dwz op...
Fotografie Reacties: 0 15-6-2012 7:49:44

Hanne
Lied bruidstaart
Hallo allemaal met nog 7 dagen op de teller hebben we nog geen liedje waarop we onze bruidstaart laten billen komen? Hoelang laten jullie dit spelen? Tot de taart bij jullie is of tot de hele 'ceremonie' gedaan is? Help Help Help :) Groetjes
Voorbereiding Reacties: 11 14-6-2012 22:37:46

Niki
Vrijgezellen, nu zaterdag; SPANNEND!
Ben eens nieuwsgierig wat m'n bachelorette team in petto heeft voor mij! Had m'n zus op voorhand een lijst gegeven met dingen die ik absoluut NIET wilde en ben er vrij zeker van dat ze dit ook zo gedaan heeft! Zaterdag is het dan ook inneens de vrij...
Ideeën Reacties: 6 14-6-2012 22:31:21

Kelly
Update!
De uitnodigingen zijn verstuurd. Buiten nog enkele twijfelgevallen Zoals buren van ouders. Die per post zijn gisteren of vandaag aangekomen. Andere had ik begin deze week gaan ronddragen in de brievebussen. En de eerste 10 bevestigingen zijn binnen....
Voorbereiding Reacties: 5 14-6-2012 22:14:10

Loes
TE KOOP: 15 glazen snoeppotten
Voor ons avondfeest kozen we het thema "De zoete liefde". Op elke tafel stond een goed gevulde bokaal met een bepaald soort  snoepjes. De mensen waren hierover super-positief. Aan het einde van de avond waren de potten dan ook helemaal niet me...
Ideeën Reacties: 6 14-6-2012 21:17:28

freyja
Vandaag naar de MAC-store geweest!
aan iedereen die mij de make-up van MAC aangeraden hebben nog een dikke merci, met name aan Sandra, Sara en Annie! Ik ben dus zoals gezegd vandaag naar de MAC-store in Gent geweest en ben daar heel goed geholpen geweest. Natuurlijk dus het é...
Verzorging - Make-Up Reacties: 10 14-6-2012 20:51:16

jill
Eeuwige twijfelaar
Dag bruidjes :)  Amai met nog 15 dagen op de teller begint het toch spannend te worden. en hoe minder er op de teller staat hoe meer ik twijfel over alles. Nu heb ik al schoenen gekocht bij van loock, ze zijn mooi, maar nu begin ik te denken da...
Voorbereiding Reacties: 2 14-6-2012 20:45:38
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...