Nu Online
Momenteel zijn er 156 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Silke
Spandoek
Hallowkes, Naast make - up aan huis ben ik ook nog op zoek naar een spandoek (eigen ontwerp mogelijk), verticaal (dus lang en smal omhoog) op een voet. (Zie foto voor voorbeeld) Ik heb eens dergelijk iets gezien en vind dit zeer leuk om bijvoorbeeld...
Voorbereiding Reacties: 9 12-6-2012 14:27:53

Kelly
Kousenband, ringkussentjes en limegroen haaraccessoire te koop!
Hallo, Nu we bijna een jaar getrouwd zijn en in september mama en papa worden is het tijd om een paar spulletjes weg te doen. Zoals de titel het al zegt hebben we een kousenband met een blauw strikje op (ideaal voor het item something blue). Al...
Kledij - Accessoires Reacties: 1 12-6-2012 13:58:40

Christophe
Locatie gezocht in Antwerpen
Hallo iedereen, Wij zijn sinds kort gestart met de voorbereidingen voor ons huwelijk volgend jaar. Nu hadden we gedacht een volgende dagindeling: a) 's morgens officieel huwelijk in het gemeentehuis b) nadien fotoshoot voor het bruidspaar a) 's midd...
Locaties - Feestzaal Reacties: 9 12-6-2012 13:14:53

Daphné
Nog 100 dagen op de teller!!!
Spannend!! Nog 100 dagen aftellen naar onze trouw! Precies of ik vier hoedjesdag :) En er is nog zoveeeeel te doen!!!
Voorbereiding Reacties: 5 12-6-2012 12:51:22

Sofie
26 mei 2012 - our perfect day!
Hallo allemaal, Ik heb hier op dit forum altijd met veel plezier de verslagjes gelezen, dus bij deze ook het mijne...van een perfecte dag!! 's Morgens vrij vroeg opgestaan en rustig make-up en haar laten doen, en een 1e kleine fotosessie gehouden te...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 12 12-6-2012 12:18:20

alexandra
Koets en huifkar gezocht
Hallo, Wij zijn op zoek naar een koets en huifkar voor onze trouw. Het liefst met witte paarden maar ik weet dat dit al wat moeilijker te vinden is. Onze trouw zal doorgaan in Limburg, dus het liefste zo dicht mogelijk daarbij. Kan iemand mij daarm...
Ideeën Reacties: 3 12-6-2012 12:03:34

Ann
Draaiboek gezocht...
Dag iedereen, zoals de titel al doet vermoeden ben ik op zoek naar enkele voorbeelden van een draaiboek (liefst met huwelijk voor de wet in VM en voor de kerk in de NM). Er moeten soms heel wat verschillende dingen gebeuren, door verschillende perso...
Voorbereiding Reacties: 1 12-6-2012 12:02:07

Wendy
Freddy sagat all stars
Hoi, Iemand enig idee hoe je deze band kan contacteren? Groetjes, Wen
Muziek - Live Reacties: 2 12-6-2012 11:38:46

Ani
Fotolocatie Heusden-Zolder
Wie weet er een leuke fotolocatie in Heusden Zolder. of omgeving. groetjes
Locaties - Fotografie Reacties: 8 12-6-2012 10:52:08

joyce
nog MAAR 9 dagen en 13uur op die teller
zoals titel het zegt nog MAAR 9 dagen en 13 uur op die teller alles is wel zo goed als rond maar de stress is toch enorm aanwezig de laatste dagen en droom de gekste dingen :-) wie van de 22 juni of 23 juni bruidjes begint de stress ook te voele...
Voorbereiding Reacties: 6 12-6-2012 10:34:36

silke
Vraagjes Gemeentehuis ekeren
Wij trouwen in het gemeentehuis van Ekeren ik zou graag met een koets daar naartoe gaan. Maar kan dit wel zomaar? Of moet je daar toestemming voor vragen. En heb al gekeken waar ze eventuweel koetsen hier verhuren en kan er niks van terug vinden. Ook...
Voorbereiding Reacties: 4 12-6-2012 10:21:43

Elke
misboekjes afdrukken
Hallo, Ik ben klaar om mijn misboekjes af te drukken, maar ik heb een probleempje. Ik heb namelijk zo'n boekje gemaakt in Word waar twee bladzijden naast elkaar staan op een liggend A4-blad. Om daar een boekje van te maken, heb ik bijvoorbeeld blad...
Voorbereiding Reacties: 4 12-6-2012 9:59:21

Karla
Lange Sluier met kant (Pronovias) te koop!!
Mooie nieuwe sluier met kant en kam te koop ( nooit gedragen.) (het is lang tot aan de grond) Collectie Pronovias 2012.Sluier komt van http://www.jpccollection.be/te koop ter waarde van 800 euros  (te onderhandelen)Geïnteresseerd???&n...
Kledij - Accessoires Reacties: 0 12-6-2012 9:51:15

Ilse
Kernwoord van mijn vrijgezellen "LEUK" - De allerbeste vriendinnen ever!!!!
Wat ik op voorhand wist: "neem een propere onderbroek mee, bikini, katchou botten, een koelbox met koelelementen en doe een bruine broek aan". Eerste verrassing van de dag: ik mocht de hele dag in een mini cabrio rijden! In de auto, Tine en ik hadd...
Voorbereiding Reacties: 4 12-6-2012 9:11:10

Ilse
Aftellen beu!
Wat ik op voorhand wist: "neem een propere onderbroek mee, bikini, katchou botten, een koelbox met koelelementen en doe een bruine broek aan". Eerste verrassing van de dag: ik mocht de hele dag in een mini cabrio rijden! In de auto, Tine en ik hadd...
Voorbereiding Reacties: 1 12-6-2012 9:09:31
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...