Nu Online
Momenteel zijn er 225 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Janine
verslag 30/06
De teller staat al op +5, 5 dagen dus lekker getrouwd. Wat'n dag.. 't gaat allemaal zo snel, dat is echt geen cliche. Kort verslag van onze stralend zonnige dag: om half 7 opgestaan, douchke gepakt en naar mijn ouders thuis vertrokken. Daar was de k...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 6 5-7-2012 16:35:49

Stephanie
Geen inspiratie misboekjes!!!
Hey bruidjes en gommen! OOOooooh Ik weet echt niet hoe ik er aan moet beginnen...Kan ik misschien een voorbeeld krijgen van jullie want heb totaal geen voorbeeld.Om gek van te worden,dit is echt het minst leuke van alle voorbereidingen!!!Gr...
Voorbereiding Reacties: 11 5-7-2012 15:37:19

Lynn
Ik heb er genoeg van!
Nu heb ik er echt genoeg van, ik moet dit even kunnen neerschrijven ... Als sinds het begin van onze verloving (2 jaar geleden) staan we in contact met het huis van de mens, zij gingen onze ceremonie begeleiden en samen met ons in elkaar steken. In...
Ceremonie Reacties: 9 5-7-2012 15:34:49

heidi
frambozenhartjes
hallo, weet er iemand waar ik de snoepjes frambozenhartjes kan kopen? groetjes Heidi
Voorbereiding Reacties: 4 5-7-2012 15:07:14

Jana
zoals beloofd foto's van onze dag!
beste bruidjes en gommen, 61 dagen zijn we al getrouwd, wat vliegt de tijd; zoals beloofd zijn de foto's van de fotograaf toegekomen! dus bij deze de link: http://www.facebook.com/media/set/?set=a.147407558724222.30281.100003649358848&type=3 ze...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 6 5-7-2012 14:49:34

Sofie
Geen inspiratie tekst uitnodigingen
kan iemand me hier helpen zoeken naar een leuke tekst voor de uitnodiging wij trouwen voor de gemeente en de kerk alvast bedankt je mag me mailen op boonssofie@gmail.com
Uitnodigingen Reacties: 1 5-7-2012 14:41:07

deddy
Trouwkleed Troubles - Deel 2
Hey iedereen, Ben gisteren terug gegaan naar de ontwerpster. Ze heeft de knoopjes aangepast. 't Is heel mooi uitgevoerd. Ben tevreden! Merci voor de reacties!
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 5-7-2012 14:23:30

Lilabluestar
Autoversiering
Dag iedereen! Naarmate onze datum nadert komen er telkens meer vragen in mij op dus ik doe nog maar eens beroep op jullie Wij hebben de witte Lexus RX van onze papa als bruidswagen en als het goed is hebben we ook 2 grijze voor de ouders. De r...
Voorbereiding Reacties: 2 5-7-2012 13:44:52

sarah
Boehoe eerste pas uitgesteld
Kreeg net telefoontje dat ik morgen niet kan passen want kleedje zat nog niet bij de zending :-( Verzet naar volgende week vrijdag
Voorbereiding Reacties: 1 5-7-2012 11:59:58

nikki
trouwkleed wassen
dag dames met nog 31 dagen voor de trouw heb ik men trouw jurk er nog eens uitgehaalt maar ik vermoed door de verhuis dat hij is vuil geworden ondanks hij in de zak zat ik zou hem graag even in mijn wasmachien steken in een sloop iemand hier ervaring...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 5-7-2012 10:46:06

wouter
Fotolocatie binnen
Beste, Weet er iemand een mooie fotolocatie binnen zijn dit ingeval het slacht weer zou zijn ? Het is regio deinze / nevele Hebben op het forum al gelzen van filliers maar zouden toch graag ergens anders willen Heeft er andrs iemand al foto' s...
Fotografie Reacties: 2 5-7-2012 10:19:16

Julie
Uitnodigingen
Deze middag mag ik om onze uitnodigingen bij de drukker! (een andere dan in mn vorige post hier op dit forum, iemand die me wel hielp bij het ontwikkelen van een concept ;-) Ben zoooo nieuwsgierig wat het uiteindelijke resultaat i...
Uitnodigingen Reacties: 5 5-7-2012 10:02:14

Katia
GEZOCHT!!! Leuke tafelbenamingen
Hey bruidjes, Met nog 50 dagen op de teller begint het hier serieus te korten. Alles is volledig onder controle alleen 1 dingetje nog en dat wil maar niet lukken!! Ik zoek nog een leuke manier om de gasten naar hun tafel de begeleiden. Zou er iemand...
Ideeën Reacties: 9 5-7-2012 9:34:51

Katia
Hey bruidjes, Met nog 50 dagen op de teller begint het hier serieus te korten. Alles is volledig onder controle alleen 1 dingetje nog en dat wil maar niet lukken!! Ik zoek nog een leuke manier om de gasten naar hun tafel de begeleiden. Zou er iemand...
Ideeën Reacties: 0 5-7-2012 9:34:34

Katia
Ideeën Reacties: 0 5-7-2012 9:34:26
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...