Nu Online
Momenteel zijn er 104 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Karla
zetel huren foto's??? waar?
Hallo bruidjes wij zoeken een zetel voor foto's maken. Weet iemand waar kunnen wij een antiek zetel huren? iets misschien als, of iets anders maar antiek?? http://spanish.alibaba.com/product-gs/antique-european-style-wedding-sofa-449300001.html Iema...
Ideeën Reacties: 3 5-7-2012 9:26:02

lemanei
Misboekje?
Dag bruidjes! Wij trouwen binnen enkele maanden, en we zijn juist begonnen aan ons misboekje... Maar we zijn op zoek naar enkele mooie teksten uit de bijbel, nu hebben we al de genesis (schepping man/vrouw). Maar heeft iemand nog leuke ideeën? ...
Ceremonie Reacties: 2 5-7-2012 8:19:12

kelly
23 juni, een prachtige dag
http://www.facebook.com/media/set/?set=a.461275437230184.109379.100000431941443&type=3&l=a0b08b25cf Dit zou de link moeten zijn naar enkele foto's van onze prachtige dag. Wij zijn super tevreden van alle mensen waar we die dag mee hebben...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 11 4-7-2012 23:44:33

Stéphanie
Ladybird
Hoi bruidjes! Zijn er hier die ervaring hebben met bruidsjurken van Ladybird? Heb er op hun website zoveel mooie gezien en er zijn in België maar 2 verkooppunten dus wil hier eerst wel wat op de hoogte zijn voor ik km's ga rijden. Hebben jullie...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 24 4-7-2012 23:15:14

sophie
lichte paniek nu!
Hey bruidjes, Met nog 9 dagen en 1 uur op de teller begin ik toch wel lichtjes te panikeren. Ze voorspellen op onze dag 75% regenkans en ik heb nog steeds geen binnenlocatie gevonden. Ik vraag me echt wel af of dat te vinden is in Heist op den Berg, ...
Voorbereiding Reacties: 8 4-7-2012 22:42:52

Kimberley
Passim Pittem
Hallo, Heeft er iemand enige (trouw)ervaring met de passim te Pittem? Wij zouden er volgend jaar trouwen in augustus... Groetjes
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 4-7-2012 22:21:47

Sara
make up voor moeilijke huid -MAC gezocht
Ik was eerst van plan om mijn make up bij het schoonheidscentrum te laten doen maar achteraf gezien is dat totaaaaaal niet praktisch, er is super weinig parkeerplaats enz dus ik ga alleen maar tijd verliezen. Dus ik ben op zoek naar een visagiste voo...
Verzorging - Make-Up Reacties: 3 4-7-2012 22:13:16

Steffie
Badeendjes: wat ermee doen?
Hallo? Wij hebben 150 badeendjes gekocht, omdat we dit eerst als tafelschikking gingen gebruiken. Nu we iets anders gebruiken als tafelschikking, hebben we die badeendjes over. Iemand een idee hoe we ze nog nuttig kunnen gebruiken? Als decoratie? Vo...
Ideeën Reacties: 8 4-7-2012 19:16:08

kim
getrouwd!!!!
Jaja , de titel zegt al alles. We zijn zaterdag eindelijk getrouwd, en het was gewoon zalig. Alles is voor ons perfect gelopen, mijne man was mooi op tijd om me te komen halen. Toen hij aan de deur stond kon ik niet meer van de zenuwen, maar ene keer...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 3 4-7-2012 19:05:16

Sofie
Make up meerhout
ik zoek nog iemand die op mijn trouwdatum aan huis komt voor make up iemand een adresje?
Verzorging - Make-Up Reacties: 2 4-7-2012 18:27:15

yves
vervoer bus
hey, heeft er iemand al ervaring gehad of kent er iemand glamour lounge. heeft iemand deze bus al gehad zo ja kan je ons dan zeggen of dat het goed verlopen was of niet? groetjes
Ceremonie Reacties: 3 4-7-2012 17:10:14

Mieke
Mening uitnodigingen
Hey Bruidjes, Ik had graag jullie mening gehad ivm onze uitnodigingen. 'k weet het.. Ben er vroeg bij maar ik wou het ontwerp zelf maken. De uitnodigingen zouden gedrukt worden met letterpress (op 100% katoenpapier en is een beetje zoals karton...
Uitnodigingen Reacties: 25 4-7-2012 14:59:56

Shana
Ervaring/mening, ... feestzaal - Oost-Vlaanderen Regio Denderleeuw-Aalst
Dag bruidjes en bruidegommetjes :) Nu, op 21 juni 2014 trouw ik! Ik heb nog ruim de tijd om alles te regelen! Eén van mijn allereerste stappen is het zoeken van een feestlocatie! Mijn 'tot' nu toe planning: 13u30: Burgerlijk huwelijk in gemeen...
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 4-7-2012 13:36:17

Tim
Hof ten Damme - ervaring?
Hebben jullie ervaring met Hof ten Damme? Positief én negatief! Alvast bedankt!
Locaties - Feestzaal Reacties: 8 4-7-2012 13:16:47
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...