Nu Online
Momenteel zijn er 179 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

evelien
MISVIERING -- HELP
Hoihoi.. Ik ben gisteren het misboekje gaan voorleggen aan onze pastoor.. Wat blijkt.. hij vindt het te persoonlijk & moet meer naar God toe relateren. Zelfs onze persoonlijke geloften waren niet goed -> deze moesten de officiële zijn. ...
Locaties - Viering Reacties: 7 17-7-2012 10:03:18

Julie
make-up dilemma
Ben zo aan't twijfelen of ik me nu zou laten maquilleren voor mn huwelijk of niet.. Vind het vrij duur ('t is al snel 100 of 125 euro voor proef + dag zelf, en dan doe ik nog niet zot) voor iets wat ik zelf eigenlijk ook wel kan en 'k heb zelf m...
Verzorging - Make-Up Reacties: 7 17-7-2012 9:39:15

Loes
Op zoek naar de gouden tip: dj, bandje, bediening
Hallo allemaal, Ik ben al even aan het tobben over twee problemen en we krijgen het zelf niet opgelost. We zijn nu in het stadium dat we op zoek moeten gaan een dj of een bandje voor ons trouwfeest. Alleen weten we niet of we een dj willen of een...
Voorbereiding Reacties: 7 17-7-2012 9:19:50

Jennifer
Tafelversiering
Hey bruidjes, Het thema van ons huwelijk is lime groen. Niet dat we in de kledij overal een groen accent willen, maar "lime green" en wit zullen toch de hoofdkleuren zijn van onze decoratie. Nu vroeg ik me af hoe ver je daarin best gaat voor de...
Voorbereiding Reacties: 2 17-7-2012 9:09:53

elke
enveloppendoos
Hoikes Wat vinden jullie van een lantaarn als enveloppendoos? Het is zo'n lantaarn die je de laatste tijd veel ziet staan als decoratie. Is het niet erg als de enveloppendoos transparant is en dat iedereen ziet wat erin zit? Van zodra al de gasten ...
Ideeën Reacties: 2 17-7-2012 8:58:38

Sophie
Tekstje voor in misboekje
Hallo iedereen, Ons misboekje is volledig klaar op 1 ding na, we hadden nog graag een klein tekstje, quote, gedichtje, etc gezet in het begin van het misboekje (bladzijde na de voorkant), maar vinden niet onmiddellijk veel inspiratie. Hebben jullie...
Religie Reacties: 10 17-7-2012 8:58:08

Sara
hoepelrok twijfels
ik heb overlaatst mijn eerste pas gehad en sindsdien twijfel ik heel hard of ik een hoepelrok zou dragen ja of nee. dit is van in het begin aangeraden door de verkoopsters zodat mijn rok niet tussen mijn billen komt te zitten. Maar ik had het nog nie...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 17-7-2012 8:39:23

Sarah
als bruid alleen naar het altaar lopen?
Dag bruidjes! Ik heb een klein probleempje en zou graag eens de mening van anderen weten. Op 6-10-2012 gaan wij trouwen. Echter zal op onze trouw toch een lichte spanning aanwezig zijn. Mijn ouders zijn ondertussen bijna 12 jaar gescheiden, maar kun...
Ceremonie Reacties: 13 17-7-2012 8:03:31

Joeri
Bruidjes en Bruidegommen van 28/07/2012
Hey iedereen, Hebben jullie het weerbericht al eens bekeken, ik kan er niet aan doen maar telkens ik kijk krijg ik een grote lach op mijn gezicht. Zoals het er nu naar uit ziet stralend weer en niets regen. Volgende de kranten zou het weer effectief...
Voorbereiding Reacties: 10 17-7-2012 6:54:58

Liesbeth
peper- en zoutstel spookjes
Als bedankjes voor onze hoofdgasten willen we per koppel zo'n zwart en wit spookje geven die mekaar knuffelen. Het is eigenlijk een peper- en zoutstel, maar kan ook gewoon als decoratie worden gebruikt. Ik heb me al rot gezocht, maar telkens weer kom...
Ideeën Reacties: 8 17-7-2012 0:09:04

stephanie
Huwelijksreis juli 2013
Hoi bruidjes! Wij krijgen onze huwelijksreis kadi van onze ouders. Maar ik zou begot niet weten waar naartoe. We willen toch graag een verre bestemming, om ook wat dingen te gaan bezichtigen en dan afsluiten met een weekje strandvakantie. Echter w...
Huwelijksreis Reacties: 13 16-7-2012 23:46:24

Ann
Boeket van broches
Hey allemaal, ik was gisteren een beetje aan het surfen en kwam plots foto's tegen van bruidsboeketten gemaakt van broches (http://wannabeabride.wordpress.com/2011/11/22/een-bruidsboeket-van-broches/ vooral de voorlaatste vind ik heel mooi!!) He...
Bruidsboeket Reacties: 12 16-7-2012 23:06:01

Marieke
Kapper + make-up aan huis regio West-Vlaanderen en Oost-vlaanderen
Hey medebruidjes Omdat ik hier nog vaak lees dat mensen op zoek gaan naar kapper/make-up aan huis, wou ik toch even mijn super ervaring van vandaag delen. Ik heb ook lang moeten zoeken eer ik iemand gevonden heb. De eerste kapster die ik aansprak ma...
Verzorging - Kapsel Reacties: 0 16-7-2012 22:32:52

rozelien
fotograaf/videograaf
Dag bruidjes, Hier mijn eerste post :) Sedert enkele weken ligt onze datum vast namelijk 24 augustus 2013. De zaal en gemeente zijn ok, nu de rest. Hebben jullie goede adresjes voor een fotograaf/ videograaf regio Waregem-Oudenaarde. Alvast bedankt....
Locaties - Fotografie Reacties: 4 16-7-2012 21:51:34

Fairytale
voorpagina misboekje af...
Na wat tijd te steken in wat voorbeeldjes is nu ons voorpagina (covertje) van ons misboekje af, het is vrij eenvoudig ... we hebben wat hulp gekregen van onze fotograaf, het moest een beetje aanleunen in de stijl van ons uitnodiging en ja we weten al...
Voorbereiding Reacties: 0 16-7-2012 21:37:16
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...