Nu Online
Momenteel zijn er 179 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Marieke
Misboekje lezen
Hey bruidjes Zoals de titel zegt zoek ik iemand die het ziet zitten om ons misboekje eens te doorlezen op tik- en taalfouten. Ikzelf heb het nu al bijna 100 keer :-) overlezen en nen mens leest op den duur niet meer echt. Mocht je het zien zitten ge...
Ceremonie Reacties: 14 17-7-2012 17:09:30

karen
zitten met kleed
Hallo allemaal, ik trouw 28/7/2012 en heb m'n kleed laten maken, nu kom ik tot de conclusie dat ik nog nooit heb gezeten met mijn kleed! Jullie wel??
Kledij - Trouwjurk Reacties: 15 17-7-2012 17:01:22

Shana
Bedankjes
Lieve bruidjes, Wij trouwen pas 3 augustus 2013, maar heb al veel geregeld, zodat ik me niet moet afjagen op het einde. Nu maak ik zelf mijn bedankdoosjes voor de gasten op het avondfeest. Heeft iemand een origineel idee wat ik hier kan insteken? ...
Ideeën Reacties: 18 17-7-2012 15:53:35

Sophie
Verhuur planten en decoratie kerk
Hallo iedereen, Wij zijn aan het twijfelen om vooraan buiten aan de kerk nog 2 boompjes te plaatsen (buxus, olijf, etc) weten jullie plaatsen (best provincie antwerpen) waar ze deze verhuren tegen een schappelijke prijs? Verder hebben we na de kerk...
Locaties - Viering Reacties: 4 17-7-2012 14:57:49

Sophie
Grootte corsages en bloemstukjes in de kerk
Hallo iedereen, Wij zijn zaterdag naar onze bloemist geweest en  ik had hierbij volgende vraagjes: - de bloemist zei dat bij hem meestal de corsages een normale roosbevatten, wat groensel en klimop blad. Vinden jullie een normale roosknop ook ...
Bruidsboeket Reacties: 1 17-7-2012 14:55:11

Veerle
trouwschoenen maat 39 te koop
Beste, Ik verkoop mijn trouwschoenen, maat 39. Merk linea raffaelli. Ze zijn slechts 1 keer gedragen en in perfecte staat. Prijs overeen te komen. Interesse: neytveerle@telenet.be Gezien het hier niet lukt om een foto toe te voegen, stuur ik foto's...
Kledij - Accessoires Reacties: 0 17-7-2012 13:55:23

Steffie
Ruilen?
Hallo, Wij trouwen zaterdag en zijn nog op zoek naar een speech voor de bruidegom op het avondfeest. Kan iemand ons een goede speech bezorgen? We willen gerust iets terugdoen / teruggeven in ruil :). vdmstefanie@hotmail.com Mercietjes Steffie x...
Ideeën Reacties: 3 17-7-2012 13:29:22

Steffie
Stress of niet?
Hallo, Wij trouwen zaterdag en hebben nog altijd geen stress. Is dat normaal  :)? Mochten we vrijdag toch stress krijgen, kunnen we dan iets nemen tegen de stress? Thee of pilletje ofzo? Of doen jullie dit niet? Thankxxx Steffie
Ideeën Reacties: 4 17-7-2012 13:28:16

deddy
Tip fotolocatie
Hey iedereen, Afgelopen zaterdag hebben we onze eerst fotoshoot gehad voor onze trouw. We waren op zoek naar een verlaten pand of fabriek of dergelijk. Iets wat de laatste tijd wel meer gevraagd wordt. Via de website van beschermde landschappen en m...
Locaties - Fotografie Reacties: 8 17-7-2012 13:20:57

Carla
Fotolocatie Binnen/Buiten regio Berlare - Wichelen
Goedemiddag iedereen, Ook al is het nog enkele maanden tot onze trouw, toch begin ik stilaan te denken aan de locatie's voor onze foto's. Iemand leuke, verborgen, speciale plaatsen regio Berlare/ Wichelen/... om leuke foto's te nemen? Al bedankt!!!...
Locaties - Fotografie Reacties: 8 17-7-2012 13:14:33

nancy
Taart hoeveel personen?
Hier zijn we weer met een vraagje  Mijn mama maakt de béste chocomousse en tiramisu ever dus ge gaat deze ook maken voor onze trouw. Nuw il ik toch echt wel graag zo'n mooie bruidstaart ook aansnijden met mijn ventje. Maar nu is de vraag ...
Voorbereiding Reacties: 8 17-7-2012 12:44:05

Pia
kledij bruidskindjes waar in Limburg?
dag medebruidjes, waar kochten jullie de kledij van de bruidskindjes? of kennen jullie nog leuke winkels regio Limburg? (Hasselt en omstreken, mag ook verder...) het zijn 2 jongetjes : onze zoon , nu 3 maanden, dan 5 maanden een jongetje van bijna ...
Kledij - Suite Reacties: 8 17-7-2012 11:08:59

Stéphanie
Wat onder de jurk?
Hoi bruidjes! Wat dragen jullie onder je jurk? Bij het passen ondervond ik dat ik het nogal tamelijk warm kreeg onder de rok en begon te zweten! Natuurlijk was het wel vermoeiend om al die jurken te passen en sommige al wat zwaarder dan anderen, maa...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 16 17-7-2012 10:41:40

Julie
brouwerij de halve maan, fort napoleon
hallo, wij zijn op zoek naar een locatie waar je ook binnen kunt foto s nemen doordat we in maart trouwen. wij hadden daarbij gedacht aan brouwerij de halve maan in brugge of fort napoleon in oostende omdat onze familie dan ook daar iets kleins kan e...
Locaties - Fotografie Reacties: 2 17-7-2012 10:40:52

Jennifer
huwelijksreis naar Rhodos
Hey bruidjes, Aanvankelijk waren wij niet van plan om op huwelijksreis te vertrekken (ik mag normaal geen verlof nemen voor 21 juli) maar we gaan een dikke maand na onze trouw dan toch ergens naartoe en dachten aan RHODOS :-) Iemand van jullie al ...
Huwelijksreis Reacties: 11 17-7-2012 10:07:04
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...