Nu Online
Momenteel zijn er 72 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Julie
kandelaars kerk
Hey, heeft iemand een idee waar je zo van die hoge kaarsenhouders kan vinden om in het gangpad van de kerk te plaatsen (er kunnen bij ons geen bloemen aan de stoelen worden bevestigd dus we zoeken een alternatief om de kerk sfeervol te versieren ...
Ceremonie Reacties: 3 15-7-2012 21:49:15

vanessa
iemand kerkboekje voor kerkelijk huwelijk zonder eucharistie
Hallo bruidjes , kan er mij iemand helpen met kerkboekjes voor kerkelijk huwlijk zonder eucaristie viering ? Want dat zit helemaal anders in elkaar dan met waarschijnlijk ! Ik hoop dat er mij iemand kan helpen en je mag deze doorzenden naar snoop...
Locaties - Viering Reacties: 10 15-7-2012 21:42:25

Elke
13 July 2012: Our Wedding Day!
Hallo allemaal! Als trouw forumlid en volledig gehuld in "marital bliss", wil ik jullie graag een verslagje meegeven van onze wedding day. De vorige dag heb ik samen met mijn ouders, broer en (toen nog) verloofde uitgebreid geaperitiefd en gegeten...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 17 15-7-2012 21:18:28

Anja
DE droomjurk = een Ladybird!!
Hallo bruidjes to be, Zoals beloofd ging ik jullie op de hoogte houden van mijn eerste zoektocht naar DE jurk. Zaterdag een afspraak gehad bij Haute Coutur Jetty. Mijn hart stond op een Ladybird maar ik was uiteraard van plan om ook een aantal an...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 30 15-7-2012 21:10:58

Els
filmfragment Lion King 'can you feel the love tonight' tonen tijdens viering
Tijdens onze viering hebben we live zang. Omdat we er ook voor ons zoontje een leuke viering willen van maken, hadden we graag bij het liedje 'can you feel the love tonight' het bijhorende filmfragment afgespeeld.  Iemand idee hoe ik dit makkel...
Muziek - Ceremonie Reacties: 1 15-7-2012 20:55:36

Katrien
Cymbeline
Weet iemand waar ik dit merk kan vinden? Ik heb hiervan een jurk gezien in Eindhoven, maar dat was 1,30uur rijden. Ik had mijn twijfels over het budget maar ik zou ze graag nog eens terugzien. Maar kent iemand een winkel hiervan in België? We zi...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 15-7-2012 20:17:57

Steffie
Wie geeft er een speech op het avondfeest?
Hallo, Wie geeft er volgens de traditie een speech op het avondfeest? De bruidegom? De vader en schoonvader? En wat wordt er dan precies gezegd? Heeft er iemand een voorbeeldje van zo een speech, ik zou jullie ontzettend dankbaar zijn!!! Thanks St...
Ideeën Reacties: 9 15-7-2012 20:17:27

An
Stola en paraplu's, photobooth?
Hellow... Bruidjes, zou ik me van een stola moeten voorzien???We trouwen 18 augustus en hopen natuurlijk op goed weer.Maar zou'k toch mezelf voorzien van een stola moest het wat frisser zijn??Waar kan ik dit kopen??.Paraplu's!! das nog zoiets!! we zi...
Voorbereiding Reacties: 6 15-7-2012 19:37:00

isabel
Verslag van onze mooie dag - 14 juli
Dag bruidjes en gommetjes, omdat ik altijd heel veel plezier had aan het lezen van alle verslagjes vond ik dat ik zelf natuurlijk niet kon achterblijven. De avond ervoor ben ik bij mijn ouders blijven slapen, onze familie uit Duitsland was daar onde...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 4 15-7-2012 19:28:02

Sandra
Drukke zondag: bruidstaart, ringen, auto - CHECK!
Hallo allemaal, Vandaag eindelijk onze trouwringen gezien, gevoeld, gepast...ZALIG!!! De juwelier is ze speciaal gaan afleveren bij de oma en opa van mijn liefje, zo lief! Ze zijn perfect!! Oh, zo leuk om die ring al eens aan mijn vinger te zien (mi...
Voorbereiding Reacties: 4 15-7-2012 19:16:25

Lauren
Recessienummer
Wat is jullie nummer bij het uitgaan van de kerk? We willen iets leuks en upbeat, maar ik heb nergens echt een wow-gevoel bij. We denken voorlopig al: The Beatles - All you need is love Queen - somebody to love The darkness - I believe in a thing c...
Muziek - Ceremonie Reacties: 19 15-7-2012 18:45:06

Lynn
Outfit tiener bruidsmeisje
Weten jullie waar je voor een 15 jarige tienermeid een mooie feestelijke outfit kan vinden, wil er maximum rond de 250 EUR aan uitgeven ... Groetjes Lynn
Kledij - Suite Reacties: 4 15-7-2012 18:00:57

Steffie
Bruidjes 21 juli
Hallo Wie trouwt er nog op 21 juli? Wat regelen jullie nog allemaal deze week? Hopelijk ben ik niets vergeten! En hoe zit het met het weer? Of is het nog te vroeg om naar het weerbericht te kijken? SPANNEND :) Liefs Steffietje
Ideeën Reacties: 7 15-7-2012 17:12:43

Katleen
Tomy Mariage
Hoi iedereen, Ik ben op zoek naar een winkel in Gent of omgeving (binnen Oost-Vlaanderen) waar ze het merk Tomy Mariage verkopen. Weet iemand adresjes? Groetjes, Katleen
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 15-7-2012 16:51:46

sophie
verslagje 14/7
Hey bruidjes, Gisteren was het ons dagje en ik kan het niet maken om jullie ook ons verslagje niet even door te geven. Hoewel ik niet kan beloven dat het een kort gaat worden hihi. Gisteren om half 6 opgestaan en mij om mijn gemak gaan douchen. Had r...
Voorbereiding Reacties: 3 15-7-2012 16:03:56
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...