Nu Online
Momenteel zijn er 163 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

ruth
allemaal-samen-moment in de kerk
hey allemaal :) heeft er iemand ervaring met interactieve misvieringen? Ik bedoel dan vb een moment waarbij iedereen mee kan bewegen op de muziek, of iedereen samen een nummer zingt, de mensen iets moeten doorgeven aan elkaar,... Kortom, hoe krijge...
Ideeën Reacties: 10 13-7-2012 14:03:56

Vicky
visagiste aan huis
Hoi medebruidjes, Mijn partner en ik trouwen pas in de lente/zomer van 2014. Een kapper voor mijn bruidskapsel heb ik al. Ik ga al jaren naar de zelfde kapper en die heeft het kapsel voor mijn schoonzus haar trouw ook gedaan en ik vond het super. He...
Verzorging - Make-Up Reacties: 1 13-7-2012 13:57:15

Vicky
zaal omgeving hemiksem / hobken / schelle
Hoi medebruidjes, Mijn partner en ik trouwen pas in 2014, maar ben al volop aan het zoeken naar een geschikte locatie voor ons feest. We zouden trouwen in voormiddag, nadien meteen fotoshoot. Dan zouden we met dichte familie (ouders, grootouders, b...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 13-7-2012 13:45:45

Sanne
lang leve youtube
Een leuke tip: er staan superveel filmpjes met uitleg op youtube. Ik wilde graag mijn eigen taart bakken voor de wettelijke trouw en ik wilde versieren met suikerpasta en ik heb echt met youtube voor me zitten werken: een filmpje over hoe je roosjes ...
Voorbereiding Reacties: 3 13-7-2012 13:14:02

Bianca
Etagere voor cupcakes
Hallo dames, Op 30 juni ben ik in het huwelijksbootje gestapt. Voor mijn bruidstaart van cupcakes was ik toen op zoek naar een leuke etagere maar omdat ik niets vond naar mijn goesting, heb ik deze zelf ineen geknutseld. Nu vind ik het zonde om dez...
Ideeën Reacties: 5 13-7-2012 10:57:08

Sandra
Zorgen rond vrijgezelle verloofde
Hey iedereen, Op deze druilerige regendag mag ik een minder leuke post plaatsen . Gisteren even geïnformeerd bij de partner van mijn nichtje of hij mee gaat naar de vrijgezelle van mijn liefje. Ja zegt hij, enkel het eerste deel. Ik had al iet...
Ideeën Reacties: 17 13-7-2012 10:48:28

Sarah
20 juli bruidjes
Hey iedereen, nog een weekje en het is zo ver! das vlug gegaan zeg. Ben nog de laatste hand aan kleine dingen aan het leggen, wat toch wel nog stress met zich meebrengt. Slaap met moeite nog door op vanalles liggen te denken...normaal zeker? Morge...
Voorbereiding Reacties: 4 13-7-2012 10:41:31

Vanessa
Iemand ideeën voor het aankleden van de zaal? Ons thema is "festival"
Heeft er iemand een idee hoe we de zaal kunnen aankleden. Ons thema is "festival" maar hebben een traditionele feestzaal... Alle ideeën zijn welkom!! Alvast vriendelijk bedankt. Groetjes Nessie
Voorbereiding Reacties: 2 13-7-2012 10:17:28

Jessica
Lezenaar te koop
Hey dames, Ondertussen ben ik al 6 dagen super gelukkig getrouwd en tijdens onze ceremonie hebben we gebruik gemaakt van een lezenaar die we zelf kochten... Ik heb er mij rot naar gezocht toen we het nodig hadden dus... http://nl.kapaza.be/vi/65988...
Ideeën Reacties: 5 13-7-2012 10:02:49

freyja
Enkele foto's van onze dag!
Op 30/06/12 waren wij exact 12,5 jaar samen, ons 'koperen jubileum' dus en hoogtijd om het eens officieel te maken We hadden een prachtige dag, met mooi weer, stralende mensen, lekker eten en dansen tot in de vroege uurtjes (om 5u is de dj pa...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 13 13-7-2012 9:59:52

Jolien
Fotograaf
Hallo, Ik ben op zoek naar een fotograaf die een fotoshoot wil maken van mij en mijn vriend! We gaan trouwen op 4-8-12 maar we zouden de week erna nog met onze kleding naar de zee willen trekken om daar nog wat foto's te nemen! De dag zelf hebben we...
Fotografie Reacties: 10 13-7-2012 9:03:06

sophie
15 uur!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hey bruidjes, Nog 15 uur op mijn tellertje hier beneden. Verdorie zeg wat is het allemaal toch snel gegaan vooral deze week. Het nadeel is wel dat de zenuwen ook wel heel erg beginnen te wegen. Ik moet mijn motiliumekes toch al wel bij de hand houde...
Voorbereiding Reacties: 9 13-7-2012 8:07:54

Nathalie
Na mijn (nogal heel erg) uitgebreid verslagje: foto's & kort filmpje van de fotoshoot
Lieve bruidjes, Voor degene die benieuwd zijn naar beelden van onze dag maar het vorig berichtje niet meer hebben gevolgd: http://www.jefcelen.be/huwelijksfotograaf/NaCr12/ (met muziek) http://vimeo.com/45624370 (ook met muziek) Liefs, Mrs. Hut...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 23 13-7-2012 8:07:24

Wendy
feestzaal vrij van catering
Hoi, Wij zijn op zoek naar een feestzaal met tuin/terras die vrij is van catering. Regio Antwerpen. Iemand suggesties? Groetjes, Wen
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 13-7-2012 7:48:35

Sanne
Light in the box
Hallo iedereen, Heeft er iemand ervaring met de website www.lightinthebox.com? Net zoals op Jen Jen House kan je op deze site een bruidsjurk bestellen tegen zeer gunstige prijzen (vanaf 100 euro), en ze zijn nog mooi ook! Deze is dan natuurlijk niet ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 13-7-2012 6:48:34
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...