Nu Online
Momenteel zijn er 154 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Dorien
speech
Nog een weekje en het is zover! spannend. Ik heb een speechje geschreven maar weet niet goed wanneer die te zeggen :) wanneer doen jullie dat? Ik zou het na de receptie, voor het eten of juist voor de openingsdans willen doen, maar daar ergens tus...
Voorbereiding Reacties: 1 12-7-2012 12:00:12

Ilona
Originele openingsdans
Mijn vriend en ik gaan op 14-09-2012 trouwen. Na veel praten heb ik mijn vriend zo ver dat hij toch een originele openingsdans wilt doen. We willen graag beginnen met een slownummer (dit omdat mijn vriend geen danser is) en dan willen we een mix van ...
Openingsdans Reacties: 6 12-7-2012 10:56:47

nan
Nieuw trouwkleed te koop!!
http://www.2dehands.be/kleding-accessoires/dameskleding/trouwkleding-trouwaccessoires/nieuw-trouwkleed-te-koop-126816029.html?list_cat=bruidskleding 
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 12-7-2012 10:55:59

Bettina
wensboom gastenboek
Hallokes Ik ben nog op zoek naar een poster met wensboom op om als gastenboek te gebruiken. Met nog maar 22 dagen te gaan begint het wel te dringen. Waar kan ik dit vinden binnen Belgie liefst want anders heb ik hem niet op tijd. Groetjes Bettina
Voorbereiding Reacties: 4 12-7-2012 9:32:31

Sarah
kapster aan huis Hamme (oost vlaanderen)
Hoi, Voor ons huwelijk op 6 oktober zoek ik nog een kapster aan huis die zowel mijn haar als het haar van onze 3 bruidskindjes kan doen. Aangezien wij al om 10 uur op het gemeentehuis trouwen, is het misschien best dat we er 2 hebben. Eentje die mi...
Verzorging - Kapsel Reacties: 1 12-7-2012 8:53:07

Sarah
eerste pas achter de rug!
Hoi Bruidjes, Met nog 85 dagen op de teller, heb ik vrijdag mijn eerste pas gehad van mijn jurk... Ik ging er met een bang hartje naartoe. Toen ik mijn kleedje in januari koos, had ik echt zo'n wauw-gevoel, maar naarmate de tijd verstreek begon ik ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 12-7-2012 8:49:19

nan
Nieuw trouwkleed te koop!
http://www.trouwjurken-bruidsjurken.com/danykay-goedkope-trouwjurken.html Trouwjurk te koop,van deze collectie!! Nieuw!! Nieuwprijs 999€,ik verkoop deze voor 750€. Hangt nog in de winkel. Is gemaakt voor iemand van 1m60 en 60 kilo!! Reto...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 12-7-2012 2:03:59

maika
Huwelijkscontract
Lieve bruidjes en gommetjes Met nog 22 dagen op de teller begon ik plots te denken aan een huwelijkscontract wie van jullie trouwt met een contract en wie niet? groetjs Maika
Juridisch Reacties: 18 11-7-2012 22:08:32

vanessa
Ceremonie wagens
Kan er mij iemand helpen van de prijzen ongeveer van ceremonie wagens ? liefst een busje ofzo voor 20 personen ? Want nergens staat het erbij en als men iedereen moet vragen naar de prijzen ben ik lang bezig ! Liefst regio brugge of rond knesselare ...
Ceremonie Reacties: 8 11-7-2012 21:45:02

Vicky
Foto's van onze mooiste dag!
Ladies,ondertussen zijn we al meer dan een maand getrouwd en ik geniet nog altijd na! Hoewel ik zelf niet altijd actief ben geweest op dit forum heb ik er wel heel veel ideetjes gevonden. Ik ga hier dan ook geen lang verslag neerschrijven, maar ...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 20 11-7-2012 21:42:50

Angelique
Intredelied?
Hallo allemaal, Zeg even, wat is jullie intredelied bij de kerk? Liefs, Angelique
Ideeën Reacties: 12 11-7-2012 21:42:29

Lynn
Foto uitnodiging!!
Zoals beloofd een paar foto's van onze uitnodiging. www.jartsev.com/wedding/invitation_front.jpg www.jartsev.com/wedding/invitation_inside.jpgwww.jartsev.com/wedding/invitation_back.jpg In plaats van kaartjes bij de uitnodiging te voegen hebben we ...
Uitnodigingen Reacties: 7 11-7-2012 20:23:08

Deborah
Misboekje
Hallo, ik ben op zoek naar enkele voorbeelden (teksten) voor ons misboekje, willen jullie ze mij doorsturen? Alvast dikke merci!!! Groetjes! bousson_deborah@hotmail.com
Voorbereiding Reacties: 1 11-7-2012 20:17:06

sophie
Whaaaaaaaaaaaaaa
Hey Bruidjes en Gommetjes, Nog 2 dagen, 3 uur en 48 minuten op de teller voor ons. Het weer ziet er allesbehalve goed uit voor zaterdag en dus hebben we toch maar op de valreep een binnenlocatie genomen. Dat zijn,dankzij wat tips van jullie, de wint...
Voorbereiding Reacties: 5 11-7-2012 20:15:59
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...