Nu Online
Momenteel zijn er 219 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

kelly
muziek bij de ceremonie
gisteren is onze priester langstgeweest, onze ceremonie ligt dan ook al vast, oef!het is een ceremonie op locatie (feestzaal) nu zit ik weer met een vraag...  Als het mooi weer is, is de ceremonie buiten maar hoe doen we dat met de muziek??? een...
Muziek - Ceremonie Reacties: 6 10-7-2012 13:23:35

Ine
oorbellen Nona te koop
Hallo bruidjes, ik verkoop de oorbellen die ik op mijn huwelijk droeg. Het zijn prachtige oorbellen van Nona. In het zilver met diamantjes en met zwart erin. Ik heb ze 150 euro betaald, ik vraag er nu 80 euro voor. Heb je interesse? Mail dan naar ine...
Kledij - Accessoires Reacties: 0 10-7-2012 13:07:17

Ine
tiara te koop.
Hallo bruidjes, ik verkoop mijn tiara, een hele mooie zilveren tiara, in perfecte staat. Heb hem maar 1 keer gedragen. Er zijn kammetjes aan de zijkant om het gemakkelijk in je haar te steken. Ik vraag er 50 euro voor. Heb je interesse? Mail dan naar...
Kledij - Accessoires Reacties: 1 10-7-2012 13:05:14

lotte
pff bevestigingen blijven weg
hallo allemaal, reeds twee a drie weken zijn onze uitnodigingen de deur uit en we krijgen zo super weinig reactie:s hadden 140 genodigden  maar het zal er nog max 105 a 115 worden denk ik mits o.a; mijn volleyploeg zonder partner komt enzo, p...
Voorbereiding Reacties: 8 10-7-2012 12:44:26

Kelly
openeningsdans
Tijdens onze openingsdans had ik graag een conffettikanon gebruikt, maar dit mag niet van de zaal. Ook geen vuurwerk. Wel van die sterretjes dat de mensen aandoen en vastdoen. Maar in ons liedje zit een 'hoogtepunt' en het mooiste is als juist o...
Openingsdans Reacties: 7 10-7-2012 11:49:34

Melissa
30 juni 2012: we genieten nog altijd na!
Hoi bruidjes en gommetjes! Met +10 dagen op de teller heb ik eindelijk de tijd gevonden voor een paar fotootjes van onze supermooie dag! Het was zoals iedereen het zegt de mooiste van ons leven (tot nu toe). Beelden zeggen veel meer dan woord...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 11 10-7-2012 11:10:48

Valerie
fotograaf
Hallo medebruidjes, wie raden jullie aan als fotograaf? we trouwen in passendale (normaal gezien, moeten het nog vragen aan de priester ;-)  ), en ons feest gaat waarschijnlijk door in Diksmuide... Wij zouden wel alle foto's digitaal willen he...
Fotografie Reacties: 11 10-7-2012 11:10:20

pascale
huwelijksfeest in tent
Wie heeft er zijn huwelijksfeest in een tent laten organiseren, welke tentverhuurders in regio vlaams brabant nemen de totaalorganisatie op zich , wat is gemiddelde kostprijs en is dit meegevallen? Groetjes Pascale
Locatie Reacties: 3 10-7-2012 11:06:31

sven
dj
WOEHOEEE DJ besteld .. weer stress minder... discobar dylano... here you come....
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 2 10-7-2012 10:33:04

Stéphanie
privélessen openingsdans
Hoi!!! Gisteren gebeld voor privélessen voor onze openingsdans! 4 augustus is onze 1ste les en ben nu al super benieuwd!!! We gaan de openingsdans leren wrs een slow met toch wat figuren in anders is het maar gewoon een tegelplakker en dan...
Openingsdans Reacties: 8 10-7-2012 10:08:12

Sandra
Morgen 1 jaar verloofd!!
Hallo allemaal, Ik krijg kriebels als ik terugdenk aan vorige zomer...toen zaten we in het warme Spanje...nu in België in de regen :-). Morgen dus exact 1 jaar geleden...hét aanzoek met dé ring :-) zalig als ik er aan terugdenk! Gezi...
Voorbereiding Reacties: 16 10-7-2012 9:29:44

Elke
Hels weer
Dag bruidjes! Na vandaag nog 2 dagen te gaan en dan is het eindelijk zo ver... Onze "mooiste" dag... Jammer genoeg krijgt het weer dan een score van 1/10 en voorspellen ze een zwaar bewolkte lucht met onweersbuien en zeer krachtige wind in onze regi...
Locatie Reacties: 5 10-7-2012 9:29:05

jamina
HELP!!
Ik heb dringend hulp nodig... We hebben onze viering met De Mens, super natuurlijk, maar... We moeten zelf onze trouw beloften voorbereiden, wat we elkaar willen beloven, ik wil natuurlijk veel beloven :-) ma hoe formuleer ik dit? ik kan totaal niks...
Ceremonie Reacties: 1 10-7-2012 8:14:40

Kelly
Leren poseren
Ik heb schrik voor onze trouwfoto's. Ik heb sta nooit fatsoenlijk op een foto. Ze moeten altijd een stuk of 20 foto's trekken om één goede foto te hebben. Maar op onze trouw heb ik telkens maar één kans :-( Heeft iemand tips,...
Fotografie Reacties: 7 10-7-2012 7:42:11
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...