Nu Online
Momenteel zijn er 228 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Cindy
Welke gemeente???
Ik heb eens een vraagje, weet er iemand of je moet trouwen in het gemeente huis van je gemeente waar je woont, of mag je dat kiezen?
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 10-7-2012 23:06:16

Pia
wedding tree
dag iedereen Is er iemand die gekozen heeft voor een wedding tree ipv een gastenboek? waar zou ik zoiets kunnen bestellen?? groetjes!
Ideeën Reacties: 12 10-7-2012 23:01:53

Karen
Voorbeelden uitnodigingen (inspiratie opdoen!)
Dag bruidjes en bruidegommen, Wij trouwen op 1 juni 2013, maar toch begin ik me al zorgen te maken om de uitnodigingen.Ik wil een vrij 'strakke' uitnodiging. De tekst die we erop willen, is min of meer af, maar voorbeelden van uitnodigingen (zowel ze...
Uitnodigingen Reacties: 20 10-7-2012 23:01:51

Kim
Pas in 2014 trouwen
Hallo bruidjes! Op 17/6 heeft mijn vriend mij ten huwelijk gevraagd. We hebben er voor gekozen om pas in de zomer van 2014 te trouwen (zo kunnen we nog wat sparen). Toch ben ik er al mee bezig, maar veel kan je nu nog niet doen. Bij de gemeente kan i...
Voorbereiding Reacties: 6 10-7-2012 22:54:27

laurie
Uitnodigingen zelf maken
Hoi allemaal! Ik heb hier al veel gelezen van mensen die hun uitnodigingen zelf ineen knutselen. Ik zou dit graag ook doen, en meer inspiratie is altijd welkom. Dus als er zijn om een voorbeeldje te sturen naar mij ;-) Mijn emailadres is: laurietje_...
Uitnodigingen Reacties: 3 10-7-2012 22:11:28

Heidi
Dj Peter
Hallo, Een vraagje is er iemand die referenties heeft over dj Peter uit Maldegem. Het lijkt me een hele toffe man maar als je iemand nog niet hebt horen draaien blijft het afwachten hè.
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 4 10-7-2012 22:10:09

heleen
ceremoniemeester antwerpen
Kan iemand mij helpen met een goede ceremoniemeester? Wij trouwen 8-6-2013. Pierre Loncin en Eddy Wouters zijn jammergenoeg al volgeboekt..tnx!!
Ceremonie Reacties: 7 10-7-2012 22:03:18

Karen
Fotograaf
Hallo allemaal, Voor ons huwelijk volgend jaar zijn  we op zoek naar een fotograaf die op ons avondfeest (als de gasten toekomen) foto's kan maken.Dit voor een héél redelijk prijs.We hebben al een professionele fotograaf om onze dag va...
Fotografie Reacties: 5 10-7-2012 21:52:58

Nathalie
Tips voor de geloftes
Ik wil ze niet te zwaar maken, maar wat zet ik erin?
Ideeën Reacties: 0 10-7-2012 21:42:49

Saartje
Bike Wedding
We zijn er (nog niet helemaal) aan uit: We twijfelden tussen een festival huwelijk (wel in feestzaal, niet met standjes, wat beter zou passen), een bike wedding en 'herinneringen'. Maar bike wedding kom je blijkbaar niet zo veel tegen hier. Als ik...
Ideeën Reacties: 9 10-7-2012 21:27:45

Stefanie
groot probleem met kapper
Hallo bruidjes, Spannende dag vandaag: het proefkapsel. Wat een ramp, ik ben totaal niet tevreden ik trok er 1 speldje uit en alles viel er ver uit, dit kan toch niet de bedoeling zijn!! Het wenen staat mij nader dan het lachen. Dus is er iemand die...
Verzorging - Kapsel Reacties: 2 10-7-2012 21:26:36

Ellen
TIP - bruidsboeketten
Op deze website kan je alvast veel ideeën opdoen voor jullie bruidsboeket: http://www.bridesinbloom.com.au/galleries/bridal-flowers/1/ Groetjes Ellen
Bruidsboeket Reacties: 2 10-7-2012 20:45:50

lindsy
dringend binnenlocatie gezocht regio, ...
hey de titel doet het al vermoeden... wij trouwen nu vrijdag en ze voorspellen heel veel regen. We zijn dus dringend op zoek naar binnenlocaties om de trouwfoto's en familiefoto's te nemen. regio kaster, tiegem, anzegem, waregem, oudenaarde, avelg...
Fotografie Reacties: 1 10-7-2012 20:27:41

Lynn
Nog 72dagen! Spannend!!!
Hey Na al de miserie die we hebben meegemaakt met de mensen die onze ceremonie gingen maken en begeleiden hebben we dan toch besloten om heel onze viering zelf in elkaar te steken en aan mijn zus te vragen of de viering de dag zelf wil brengen. Ik g...
Voorbereiding Reacties: 3 10-7-2012 19:55:07

Vicky
Bedankfoto
Hey bruidjes, ik ben ondertussen al een maand gelukkig getrouwd en zal binnenkort alle foto's hebben.Hebben jullie een goeie website voor de foto's te laten drukken als bedankje? Ik wil geen opdruk op de achterkant van het merk van fotopapier......
Ideeën Reacties: 3 10-7-2012 19:30:13
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...