Nu Online
Momenteel zijn er 154 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Sofie
slechte ervaring bruidshuis
ok ik moet het hier effe kunne zeggen ik was gistere zo teleurgesteld in het bruidshuis in merksem daar aangekomen vriendelijk onthaalt maar dan ging het helemaal mis ze liet me geen enkel kleed vinden dat ik vroeg altijd lelijke kleedjes die ik t...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 22 11-7-2012 11:15:34

Stéphanie
Bedankjes voor gasten
Hellow brides - to -be, Hebben jullie leuke ideetjes voor bedankjes voor de gasten? Alle tips en ideeën zijn welkom! Alvast bedankt!
Voorbereiding Reacties: 11 11-7-2012 11:06:11

elke
Liedjes voor de dag zelf
Hoikes aanstaande bruidjes en gommetjes, Ik ben volop bezig met de liedjes voor de trouw. Graag had ik eventjes jullie mening gehad. Momenteel heb ik: Voor de trouw in het gemeentehuis (we trouwen niet voor de kerk) binnenkomen: A thousand yea...
Voorbereiding Reacties: 4 11-7-2012 10:52:01

heidi
het was gisteren ons dagje!!
hallo, gisteren was het dan zover!! Ons dagje, het begon wel met redelijk slecht weer!! Het was wel een hectische morgen moet ik wel zeggen, mijn visagiste had al de tijd van de wereld om mij te schminken en ik zat mij binnenin serieus op te eten!! ...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 4 11-7-2012 10:41:22

Vanessa
Iemand ervaring met DJ Kurt van Kya afkomstig uit Hoeselt?
Hey, Heeft iemand uit Oost-vlaanderen al eens dj Kurt van Kya in Hoeselt horen spelen? Naar het schijnt een superdj, maar ik heb schrik dat dj's uit Limburg een andere stijl hebben dan dj's uit Oost-vlaanderen of is dit niet zo? Iemand ervaring mee?...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 13 11-7-2012 10:17:59

Vanessa
Iemand ervaring met DJ Yves Coppens?
Hey, Wij trouwen op 9 maart 2013 en we weten echt niet welke dj te nemen! Heeft iemand ervaring met DJ Yves Coppens?
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 5 11-7-2012 10:15:17

Aurelie
Suitekledij verkopen
Dag bruidjes!  Ik heb hier nog een prachtig suitekleedje staan ten tijde van onze verlovingsshoot.... ondertussen 2 jaar geleden dus! En die hangt daar maar in de kast ...  Ik vind dat persoonlijk heel spijtig ... Ik zou er zo graag ieman...
Kledij - Suite Reacties: 0 11-7-2012 9:46:48

Kelly
Nog exact 1 maand!
Hey, hier vandaag exact nog 1 maand te gaan. En er lijkt nog zoveel te doen. Veel kleine dingen. Afgelopen maandag samengezeten met een vriend (amateurfotograaf) de de foto's zal nemen op onze grote dag. Toen kwam voor de eerste keer de stress opst...
Voorbereiding Reacties: 2 11-7-2012 9:43:06

Melissa
30 juni 2012: 2e poging voor de foto's :-)
Hoi bruidjes en gommetjes, nu zouden de facebookfotootjes wel moeten lukken: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10151031946894834.455299.736454833&type=3&l=a474b1b715 Hier alvast ook al wat extra fotootjes van onze fotograaf (die trouw...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 23 11-7-2012 9:40:36

Annelies

Annelies
Wat geven jullie aan de ouders en schoonouders tijdens het avonddienst?
Wat geven jullie aan je ouders en schoonouders en eventueel grootouders? Ik dacht aan bloemen voor de ouders, maar ik weet niet voor de grootouders of daar ook iets aan gegeven word, Nadien krijgen de ouders ook nog een mini exemplaar van het trouwa...
Ideeën Reacties: 1 11-7-2012 8:29:35

Monica
Misboekje
Hallokes! Mijn trouwdag is reeds voorbij,wij hebben er zO erg van genoten!Nu hebben wij nog veel misboekjes over,ik weet hoe belangrijk dit is voor een voorbeeldje te krijgen.Dus wie graag een misboekje ontvangt stuur even uw adres en naam door naar ...
Ceremonie Reacties: 13 11-7-2012 8:05:06

Saar
Vader bruid overleden - wat nu?
Daar mijn vader bijna 8 jaar geleden overleden, wordt het plannen van ons huwelijk op bepaalde vlakken niet zo gemakkelijk. Dat ik alleen door het gangpad moet, vind ik niet erg. Maar wat te doen met de vader-dochter dans (na de openingsdans) op he...
Openingsdans Reacties: 12 11-7-2012 7:40:54

Katrien
22 en 23 juni - de mooiste dagen van mijn leven (deel 2)
Hey bruidjes en gommetjes (maar ik vermoed toch vooral bruidjes :D), Hier deel II van mijn verslag. Vrijdagavond bracht ik dus door in het ouderlijk huis. Omdat ik hier nog geregeld blijf slapen (ong. 1x per maand), voelde mijn bedje heel vertrouwd...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 19 10-7-2012 23:45:45

Evy
even dingetjes rechtzetten hier op de site over wat ik al allemaal gelezen heb
Hey allemaal, Ik wil hier toch graag enkele dingen melden. OP deze site had ik toch al enkele slechte dingen gelezen van ervaringen van anderen ivm het Bruidsparadijs. Ik ga dit helemaal tegenspreken (toch over het vervoer en over de ceremoniemees...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 6 10-7-2012 23:39:25
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...