Nu Online
Momenteel zijn er 56 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Elisa
Pianopartituur Sarah Bettens & Ozark Henry - You allways know your home.
Dag allemaal, Ik ben nog op zoek naar de pianopartituur van het liedje 'You allways know your home' van Sarah Bettens & Ozark Henry. Dit is de themasong van Sedes & Belli. Heeft iemand die toevallig liggen? Mijn mailadres:elisaderijck@yahoo...
Muziek - Live Reacties: 3 15-7-2012 15:10:39

Lynn
HELP!
Ik ben al een eeuwigheid op zoek naar witte zuilen/sokkels voor onze bloemstukken tijdens de ceremonie op te zetten ... Weten jullie bedrijven die dit verhuren (ik heb er maar 2 nodig). Ook ben ik op zoek naar een wit lounge bankje (zonder leunin...
Voorbereiding Reacties: 3 15-7-2012 14:21:31

stephanie
de eerste fotootjes
hallo, ik ben nu officieel 2 dagen mevrouw Pascolo en ik deel met plezier de eerste fotootjes (genomen door mijn papa) met jullie. ik heb op facebook mijn album openbaar gezet zodat jullie geen problemen zouden hebben om te kijken. alvast veel plezi...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 6 15-7-2012 12:24:57

tash
hoe versieren zaal? Deze wordt mss daags voordien ook voor feest gebruikt......
Ik stel mezelf de vraag of jullie de versiering in de zaal zelf gaan aanbrengen? Doorgaans gebeurt dit de dag voordien, omdat men de dag van het huwelijk geen tijd heeft hiervoor. Maar wat als er de dag voordien een ander feest is in die zaal?  ...
Ideeën Reacties: 7 15-7-2012 12:19:09

Lauren
Proef make-up, heel tevreden :D
Gisteren mocht ik bij Joke van Glance of beauty voor mijn proefmake-up en kapsel. Ik had mijn zinnen gezet op een beetje vintagey Hollywood glam en ik vind dat ze het echt super gedaan heeft. Ik ben echt blij dat ik me daar al geen zorgen meer moet o...
Verzorging - Make-Up Reacties: 17 15-7-2012 12:18:01

Lynn
Eerste pas jurk + kiezen kostuum lieverd!
De voorbije week was echt super! Vrijdag had ik een dagje verlof om samen met de mama mijn prachtige jurk voor de eerste keer te gaan passen. Eens aangekomen moest ik even wachten en zag ik al een ander bruidje prachtig staan wezen in haar jurk. Nie...
Voorbereiding Reacties: 3 15-7-2012 11:10:15

Jana
te koop: sluier en tiara en eventueel nog wat witte paraplu's!
beste bruidjes en gommen, Onzen dag zit erop en ik doe mijn sluier toch weg! het hangt maar in de kast en vind het een beetje zonde. De sluier werd aangekocht gelijk met mijn trouwjurk, de tiara werd aangekocht in Disneyland. voor meer info en prijz...
Voorbereiding Reacties: 8 15-7-2012 11:08:45

Silke
Wolkie talkie
Hoi iedereen, Wij overwegen om op ons huwelijk wolkie talkies te gebruiken. Alleen weet ik niet goed, hoe je te werk gaat... Legje per tafel een wolk en laat de mensen maar schrijven? Of leg je ze ergens apart? Vb bij onze photobooth? Waar de mense...
Ideeën Reacties: 4 15-7-2012 10:59:17

elke
Aanbrengen van de trouwringen?
Hoikes aanstaande bruidjes, Ik zou nog eens graag beroep willen doen op jullie mening. Ik zou de ringen willen laten aanbreng, maar kom er maar niet uit op welke manier. Onze eigen kindjes zijn bruidskindjes (meisje van 3.5 en jongen van 2.5) Ik he...
Ideeën Reacties: 7 15-7-2012 9:16:33

Stefanie
Gisteren surprisevrijgezelle gehad, super geweest!
Hoi allemaal, Zoals de titel al zegt: ik heb gisteren mijn vrijgezelle gehad! Begin van de week had mijn toekomstig ventje gezegd "zaterdag zorgt ge maar da ge om drie uur ten laatste thuis zijt hé" Ik vroeg waarom, maar kreeg geen antwoord en z...
Voorbereiding Reacties: 2 15-7-2012 9:16:17

evy
hoeveel kost een bruidsboeket?
Hallo, ik vroeg mij af wat een gemiddelde bruidsboeket kost, omdat mijn vriend bij een bloemist is gaan horen voor een boeket die ik er mooi vind, en was even schrikken dat het 100,- zou kosten , is dit normaal?
Bruidsboeket Reacties: 14 15-7-2012 7:45:04

evy
goedkope trouwjurken
Hallo Dames, Zoek je nog een goedkoop trouwjurk ? ik heb hier nog 4 trouwjurken het gaat om volgende: 1x trouwjurk ivoor met lint  strapless met volledig rits maat 42/44  150,- of goed bod 2x trouwjurk ivoor bezet met parels  aan bus...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 15-7-2012 7:40:09

wouter
wolkie talkie's
heb net een beetje zitten rond kijken en de wolkie talkie's gezien en vind dit wel tof iemand die dit gekocht heeft en er niets meer mee kan doen en het voor een klein prijsje weg doet ? liefst oost-vlaanderen zodat het niet te ver is om te rijden&n...
Fotografie Reacties: 0 15-7-2012 3:28:48

nan
Nieuw trouwkleed te koop! Hangt nog in de winkel! Maat 38-40!!
http://www.2dehands.be/kleding-accessoires/dameskleding/trouwkleding-trouwaccessoires/nieuw-trouwkleed-te-koop-maat-126993275.html Wegens andere jurk!! deze hangt nog in de winkel en kan dus nog aangepast worden op lengte. Is een aparte top met rijg...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 15-7-2012 0:26:55

Klara
Bruidsschoenen te koop!
Hallo, Bij de bruidswinkel had ik schoenen besteld, maar toen ze toekwamen bleken ze te groot. Ik heb er intussen andere gevonden dus ik zou deze graag verkopen. Ze zijn nog nooit gedragen. Het is het model Alexa van Rainbow Club. Ik heb er in de wi...
Kledij - Accessoires Reacties: 0 14-7-2012 23:05:46
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...