Nu Online
Momenteel zijn er 43 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Kelly
40 dagen getrouwd en tijd om op te ruimen!
Dag bruidjes to be, aangezien mijn mooiste dag er op zit, wordt het eens tijd om alles op te ruimen. Ik heb hier nog verschillende prulletjes waar ik misschien nog iemand een plezier mee kan doen... * 18 turquoise onderwaterledjes, deze geven een h...
Ideeën Reacties: 7 18-7-2012 20:27:02

Sandy
opfleuren van de "ceremonie"
Hallo, Wij trouwen enkel voor het stadhuis, maar alles lijkt zo "binnen en buiten". We mogen wel 3 liedjes van elke 1min30 laten spelen, maar zijn er tips om het toch iets persoonlijks van te maken? Nog 2 maanden te gaan! Sandy
Ceremonie Reacties: 2 18-7-2012 20:17:19

Steffie
Probleem liedje 'vader dochter'dans
Hallo Ik zou graag met mijn papa op het liedje 'Dochters' of 'I'm your lady' dansen als vader-dochterdans na de openingsdans. Maar dit gaat toch niet aangezien mijn toekomstige dan op hetzelfde moment met zijn mama danst? Of heb ik het verkeerd voor...
Ideeën Reacties: 7 18-7-2012 19:42:38

Katrien
TiMaRi Hair en Nail Studio
Hey bruidjes! Zoals de titel zegt had ik graag geweten of iemand ervaring heeft met Timari te Overpelt?
Verzorging - Kapsel Reacties: 1 18-7-2012 18:23:08

jana
Minder dan een jaar...
Dag bruidjes, Nog een elftal maanden en dan is het eindelijk zo ver... Onze zaal ligt al maanden vast, fotograaf, ceremoniemeester, vervoer, kerk ook. Sedert een aantal weken zijn we ook begonnen aan ons misboekje( we hebben gekozen voor een gebe...
Voorbereiding Reacties: 14 18-7-2012 18:18:29

heidi
canvas
hallo, ik zou graag van onze mooiste foto een canvas willen laten maken. Waar kan ik het beste terecht? doei
Fotografie Reacties: 12 18-7-2012 18:12:08

Heidi
Getrouwd !
7 juli trouwde ik met mijn grote liefde. 17 juli was ik jarig, én ook 5 jaar samen met mijn grote liefde. 28 juli vetrekken we op huwelijksreis !!! aftellen !!! Onze trouwdag was GEWELDIG ! echt waar, alles is verlopen zoals we het gewild hadde...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 8 18-7-2012 18:11:51

Emy
tips om meer te genieten van je grote dag
Hey bruidjes to be ik geniet nog steeds na van onze ongelofelijk mooie dag (verslagje en foto's staan reeds online), en aangezien deze zo voorbijvliegt wou ik een paar zotte maar heel toffe/nuttige tips geven. Als je voor de kerk trouwt:...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 10 18-7-2012 17:29:22

Sara
tafelindeling
Hallo! Met nog maar 2 dagen te gaan is er nog 1 ding dat ik dringend in orde moet maken! Voor onze tafelindeling gebruiken we foto's. De gasten krijgen elk een foto en de vergrote versie hiervan kunnen ze op hun tafel vinden. Maar hoe 'geef' ik die ...
Voorbereiding Reacties: 8 18-7-2012 16:33:23

Katrien
Uitwisseling van ringen door 1-jarige
Hallo, Eind september trouwen mijn verloofde en ik in het stadhuis. We trouwen niet voor de kerk, maar willen in het stadhuis wel ringen uitwisselen. We hebben een zoontje dat dan net 1 jaar is. Heeft iemand leuke ideetjes om hem hierin te betrekken...
Ideeën Reacties: 7 18-7-2012 16:32:27

Jessie
vader-dochterdans
Traditioneel is er na de openingsdans ook een dans voorzien voor vader-dochter, moeder-zoon. Helaas is mijn papa overleden. En dat is meteen ook de hoofdreden waarom ik sinds de verloving niet anders doe dan wenen. Het is nu wel al min of meer beslis...
Ideeën Reacties: 13 18-7-2012 15:56:44

Jessie
zaalstress
Hey! Wij zijn sinds vorige week verloofd. We zouden graag volgende zomer trouwen, en ik dacht dat ik nog tijd zat had. Blèh, heeft feestzalenland mij weer met mijn voetjes op de grond gezet seg. Bijna alle leuke locaties die we tot nu toe geco...
Locaties - Feestzaal Reacties: 20 18-7-2012 15:21:57

Delphine
vaderdochterdans
Bijna zover, nog 1dag en 9uren. Kweet nu niet meer of ik een vaderdochterdans gevraagd had maar ik denk het wel. Kheb altijd geslowd op I'm your lady van celine dion met mn papa. Mag ik dit liedje nemen of komt dit raar over? Anders kies ik voor...
Openingsdans Reacties: 8 18-7-2012 14:07:45

sarah
Kleedjesjacht tips
beste bruidjes (sorry jongens maar denk niet dat jullie tips kunnen geven ;p ) Ik heb net afgesproken met mijn vriendinnen en 8 september is het zover ik ga op kleedjes jacht. Ik ben er nu al zenuwachtig voor, is toch wel een heel belangrijk item de...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 14 18-7-2012 14:05:40

nikki
is super happy !!
beste dames als je ga trouwen kan ik je GlitGlam aanbevelen !! heb vandaag men proef make up sessie achter de rug en ben in de wolken!! met dit vooruitzicht ga ik stralen ( al zeg ik het zelf ) ik ben super tevreden.. goed advies goede aanpak goed...
Verzorging - Make-Up Reacties: 0 18-7-2012 13:12:03
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...