Nu Online
Momenteel zijn er 226 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Julie
net terug van linea raffaelli en wat teleurgesteld...
hey bruidjes, Ik ben net terug van de tweede winkel die ik bezocht heb voor mijn kleedje in de eerste winkel ( bruidhuis ellen ) hadden ze kleedjes in alle maten aangezien ik geen maatje 38 of 40 heb heel leuk. Ik had er dus niet bij stilgestaan dat ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 17 20-7-2012 19:42:43

nancy
Kado ouders???
Beste bruidjes, Lees hier zoveel op het forum over een kado voor de ouders. Word dit ook gedaan als jullie alles zelf betalen en al jaaaaaaaaaaaren het huis uit zijn??? Bij ons is er dan nog een bijkomend probleem dat de mama van mijn vriend al doo...
Voorbereiding Reacties: 13 20-7-2012 19:39:51

elke
cadeau voor getuigen en ouders
Hoikes, graag had ik nog eens even jullie mening gekregen. :-) Ik ben al een hele tijd het internet aan het afschuimen op zoek naar het ideale cadeau voor onze getuigen en ouders. Tot op heden heb ik niets kunnen vinden wat voor mij goed genoeg is ...
Ideeën Reacties: 7 20-7-2012 19:30:36

Silke
Enveloppes?
Hoi iedereen, Ik ben op zoek naar enveloppes voor onze uitnodiging die dicht geklapt 23 op 11,5cm is. Kan mij iemand tips geven waar ik uitzonderelijke maten van enveloppes kan vinden? Alvast bedankt!
Uitnodigingen Reacties: 3 20-7-2012 19:27:11

Kelly
Openingsdans
pppfff .... wat een zoektocht naar de gepaste openingsdans ... Zowel ik als mijn toekomstige willen geen plakker ... dus zijn we op zoek naar een leuk alternatief. Maar ook niet zo'n gemaakt dance danske, zoals de meeste doen tegenwoordig. Dus wij d...
Openingsdans Reacties: 6 20-7-2012 18:46:33

Kelly
Misboekjes
hallo, hier ga ik binnenkort starten met het samenstellen van ons misboekje... Zijn er hier mensen die hun misboekje willen doormailen naar mij, als voorbeeld ... Dat kan naar vanloock.kelly@telenet.be Alvast bedankt Veel liefs, Kelly
Ceremonie Reacties: 9 20-7-2012 18:44:32

sara
kapsels
wie heeft mooie ideeën voor een bruidskapsel met haar tot op de schouders, het mag zeker speels zijn en uniek het hoeft ook niet helemaal naar achtere ( bedoel langs zij ofzo)
Verzorging - Kapsel Reacties: 3 20-7-2012 18:25:59

georgie
Iemand ervaring met een fotograaf omgeving Lier ?
Hey bruidjes, Zelf woonachtig in de omgeving van Lier verkies ik een fotograaf uit mijn regio. Immers ik lees hier maar al te vaak de vraag  waar een goede binnenlocatie is voor ingeval van... Een goede fotograaf uit de regio kent ongetwijfeld ...
Fotografie Reacties: 11 20-7-2012 18:17:03

christel
huifkarren
Hallo weet er iemand prijzen van het huren van huifkarren ?en of dit per uur of halve dag is alvast bedankt
Voorbereiding Reacties: 6 20-7-2012 17:01:23

debora
Feestzaal
Hoi hoi, Hier ben ik alweer Gisteren een offerte gevraagd voor de Cobra in Lichtaart (doen voortaan ook trouwfeesten) En toevallig is daar vanavond om 20u00 een trouwfeest, dus mogen we om 19u30 een kijkje gaan nemen, zodat we een idee hebben hoe ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 30 20-7-2012 16:56:52

kim
Al getrouwd ... maar toch nog ideetjes gevraagd :)
Hey allemaal ! Ondertussen zijn wij bijna 2 weken getrouwd, de honeymoon is al voorbij en zondag gaan we naar de foto'tjes kijken bij de fotograaf, spannend ! Maar ... wat ons na de trouw ineens was opgevallen ... wij zijn gewoonweg onze bedankjes e...
Ideeën Reacties: 5 20-7-2012 16:16:27

Karo en
Trouwen in Vremde
Wij denken erover om ons trouwfeest te geven in de Weide wereld te Vremde. Wij willen absoluut niet in een klassieke feestzaal trouwen en vonden dit een mooi alternatief. Het ligt in een groene omgeving en heeft toch een zaal ter beschikking. Heeft ...
Locatie Reacties: 1 20-7-2012 15:39:31

Anke
Feestzalen
Hallo, Voor onze trouw zijn we op zoek naar feestlocatie. Iemend ervaring met vologende feestzalen ? - Roskam - Oud Gemeentehuis - Lozen boer - Den Breugel   Thanks
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 20-7-2012 15:38:45

Michele
lakzegel
hey allemaal een vraagje: gaat er iemand met lakzegels werken? Koop je daar die speciale lakstaven voor of ga je dat met echte kaarswas doen? groetjes
Uitnodigingen Reacties: 1 20-7-2012 15:19:28

sofie
nog 10 uur op de teller.
hallo Bruidjes en bruidegommen. kan het bijna niet geloven dat het morgen aan ons is. Heb gisteren heel de dat alles geregeld zodat ik vandaag niks meer hoef bij te halen. Straks nog een manicure en pedicure en that's it. ik heb ongeloofelijk veel...
Voorbereiding Reacties: 2 20-7-2012 13:48:08
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...