Nu Online
Momenteel zijn er 94 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Lindsay
Gasten avondfeest
Hey allemaal Op ons avondfeest zullen we met 68 (wijzelf inbegrepen) personen zijn. We hebben beiden een zeer beperkte familie en niet zo'n grote vriendenkring. We wilden zelf een intiem feest met enkel de mensen die we er echt bij w...
Voorbereiding Reacties: 15 24-7-2012 8:46:21

Julie
kleine rustieke eetgelegenheid
hallo bruidjes en bruidegommen, wij zouden s middags graag met de familie naar een taverne of dergelijke gaan waar ze bijvoorbeeld van die ouderwetse boereboterhammen met kaas en hesp ( of iets dergelijks) hebben. De maaltijd mag niet te zwaar zijn ...
Locatie Reacties: 2 24-7-2012 8:44:04

Alexandra
Gezellig buurthuis of ontmoetingscentrum Limburg? :-)
Dag bruidjes, bruidegommen, en andere forumgebruikers! Mijn vriend en ik zouden graag trouwen in september 2013 in Diepenbeek, en ik had mijn zinnen gezet op het OC Rooierheide als feestzaal, gezien dit een mooie gerenoveerde zaal is met overdekt te...
Locaties - Feestzaal Reacties: 9 24-7-2012 7:12:46

Joke
Ringkussen en bloemenmandjes
Hey, wij zijn sinds enkele dagen getrouwd en daarom verkopen we enkele dingen. We hebben 2 bloemenmandjes met een bijpassend ringkussen. De mandjes en het kussen zijn in een ivoorkleurige satijnen stof, versierd met trendy paarskleurige lintjes/stri...
Kledij - Accessoires Reacties: 0 23-7-2012 23:04:32

Katrien
Openingsdans
Ik kom nog eens even jullie hulp opzoeken. We zijn op zoek naar een openingsdans en vinden niet direct iets :) Op zich zijn er heel veel mooie liedjes maar de meeste zijn zo gekend... We horen graag Norah Jones, maar ik vraag me eigenlijk af welke li...
Openingsdans Reacties: 7 23-7-2012 21:57:33

amy
heeelp :)
hey medebruidjes, met nog maar 11 dagen op de teller ben ik nog altijd op zoek naar een leuk tekstje voor mijn zoontje voor op het gemeeentehuis. ik heb al uren en dagen teksten opgezocht op het internet en nog niks gepasts gevonden en nu begin...
Voorbereiding Reacties: 8 23-7-2012 20:30:01

sofie
verslagje 21 juli 2012
Hallo Lieve bruidjes onze dag zit er op en om het in 1 woord te zeggen: FANTASTISCH. Ik heb een superdag. om 6u45 opgestaan en vertrokken naar de kapper, waar we nog een beetje gelachen en getaterd hebben om de zenuwen te doorbreken. dan richting s...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 10 23-7-2012 20:11:40

lotte
lettertype misboekje
hallo allemaal, bijna gaan we ons misboekje drukken maar welk lettertype gebruiken jullie dat mooi en leesbaar is?
Voorbereiding Reacties: 6 23-7-2012 19:25:38

Benita
Ervaringen bij honeymoonwebshop.be ???
Hallo iedereen! Wie heeft al iets besteld op http://www.honeymoonwebshop.be ?Ik zou graag kousen willen kopen via deze site,Is deze betrouwbaar? Grtjes & merci'kes! 
Kledij - Accessoires Reacties: 2 23-7-2012 17:41:15

Sarah
Cadeau voor getuigen met kindjes ...
Beste, Hebben jullie een idee voor onze getuigen? Zij hebben beiden twee kindjes. We willen ze iets geven maar weten niet goed wat. Een bongobon voor te gaan eten is dan weer voor twee en niet voor het 'gezin'... Heeft iemand leuke tips? Ook nog ...
Ideeën Reacties: 10 23-7-2012 17:04:17

Jennifer
gepersonaliseerde jetons voor winkelkarren? Waar te koop?
Hey Bruidjes, Als ik me niet vergis, heb ik hier onlangs gelezen dat er iemand gepersonaliseerde munten voor in winkelkarren te steken als bedanking voor haar gasten. Waar zijn die te koop? Bedankt !
Ideeën Reacties: 6 23-7-2012 15:53:59

Jontje
Verslagje van onze prachtige huwelijksdag op 20 juli 2012
Verslagje van onze prachtige huwelijksdagje,een dag om nooit meer te vergeten. ’s Avonds ben ik bij mijn ouders gaan slapen en mijn toen nog verloofde bleef slapen in ons appartement samen met zijn getuige en de vriendin ervan. Ik had in de d...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 14 23-7-2012 15:47:01

katrien
Locatie in het groen/boerderij/... voor alternatieve ceremonie
Voor een alternatieve ceremonie zoeken we nog een toffe overdekte locatie in de buurt van Tongeren/Hoeselt/Bilzen/Heers/Borgloon voor 27/10/2012. Liefst met mogelijkheid om er te paard te geraken. Ik had Alden Biesen in gedachten, maar dat kan niet g...
Locaties - Viering Reacties: 2 23-7-2012 15:14:28

catherine
zelfgemaakte trouwringen zilver
Hallo Bruidjes, Wij trouwen volgende zomer, en wilden graag zelgemaakte trouwringen. Ik ben nogal vaak bezig met zilverklei (nadat het uit de oven komt is het 100% zilver). Nu heb ik dus onze trouwringen zelfgemaakt. Mijn mama vindt echter dat we g...
Kledij - Accessoires Reacties: 17 23-7-2012 15:07:58

Michele
heerlijk gevoel
hey mede-trouwers :) Ik voel me superblij. Een van mijn zusjes is donderdag bevallen van een tweeling (zie avatar) en ik ben meter geworden van de jongste. Ik heb ze nu al uren in mijn armen gehad en kan er niet van wegblijven. Wat een gelukz...
Voorbereiding Reacties: 7 23-7-2012 13:47:37
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...