Nu Online
Momenteel zijn er 174 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Ann
nog 67 dagen ...
en we kunnen beginnen aftellen Zaterdag ga ik mijn trouwjurk passen Vandaag Koen zijn kostuum gekocht! voor de eerste keer zag ik hem in een kostuum... Wat zag hij er goed  uit! Hij kreeg al eens een turquoise hemd aan en het was AF! Amai, D...
Voorbereiding Reacties: 1 22-7-2012 15:09:09

Evelyn
Hof ter Molen (Leke)
Beste bruidjes, graag had ik geweten wie van jullie al eens naar een trouwfeest geweest is in Hof ter Molen te Diksmuide (Leke), en wat jullie ervan vonden. Alvast bedankt!
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 22-7-2012 14:19:31

Sarah
vraagje ...
Bijna is het onze grote dag ... nu zoek ik nog een bodylotion waar ik mij mee kan insmeren die zo een beetje 'glitter - glanst' maar niet te overdreven ... subtiel ... iets met parelmoer ofzo ??? Iemand enig idee? Groetjes
Ideeën Reacties: 11 22-7-2012 13:20:35

sofie
slecht weer voorspeld pfffffff
aanstaande zaterdag is het eindelijk onze grote dag!!! maar de weergoden  voorspellen niet veel soeps
Voorbereiding Reacties: 12 22-7-2012 12:21:56

debora
bruidsjurk online bestellen
Hallo, Hier ben ik weer Ik heb al enkele positieve reacties gezien van bruiden die hun jurk online besteld hebben. Zijn er ook bruiden met negatieve ervaringen? Op welke site hebben jullie de jurken besteld? En wat als je ze dan toch nog wat smal...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 22-7-2012 12:20:25

Evi
Originele menu - benamingen
Ola! Wij zijn bezig met onze menu kaart te maken maar zitten even vast... Wij hebben voorgerecht en soep aan tafel en dan is er warm buffet maar nu zoeken we nog een originele manier om dit op de menukaart te zetten.iets anders als gewoon 'buffet'Iem...
Voorbereiding Reacties: 5 22-7-2012 11:28:32

edith
Geen avondfeest maar een middagfeest wie deed dit ook?
Hey, wij zouden graag ons dochtertje bij ons hebben op onze dag. En ook de kindjes van familie en vrienden zodat het voor haar ook een feest word. Daarom dachten wij aan een middagfeest heeft hier iemand ervaring mee? Hoe pak je dit het best aan? ...
Ideeën Reacties: 14 22-7-2012 10:39:56

emilie
vrijzinnige ceremonie
Hallo We twijfelen namelijk voor een vrijzinnige ceremonie te doen via "huis van de mens"in brugge, heeft iemand daar al ervaring mee? Zouden ze het ook in het frans willen doen? Groetjes emilie
Ceremonie Reacties: 1 22-7-2012 8:39:30

ann
bloemenmandje en ringkussen te koop
http://www.styleyourwedding.be/product?id=4244&name=bloemenmandje-rose Iemand op zoek naar een bloemenmandje en bijpassend ringkussentje?  de vraagprijs is €25 en afhalen omgeving Herentals of Rumst groetjes Ann  
Kledij - Accessoires Reacties: 4 21-7-2012 22:48:59

Killah
speech op trouwfeest
Hallo Bruidjes Met nog 41 dagen op de teller en een leasy weekendje ben ik aan de openingsspeech begonnen.  Mijn toekomstige is een stille jongen en daarom zal ik deze voor mijn rekening nemen.  Maar ik zit een beetje strop. Hopelijk kunn...
Voorbereiding Reacties: 5 21-7-2012 20:36:15

Anneleen
Welke stukken MOET een bruid hebben?
Hey bruidjes, Mijn trouwjurk is al gekozen, maar ik vroeg me af welke EXTRA'S er zeker NIET mogen bij ontbreken? Oké ... schoenen, something old, something new, something bored, something blue ... maar nog andere zaken? Een bruid in spé...
Kledij - Accessoires Reacties: 6 21-7-2012 18:15:21

Deborah
Koonings
Dames, Heeft er iemand ervaring met de bruidswinkel Koonings te Eindhoven? Groetjes
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 21-7-2012 17:01:15

Kelly
Afmetingen oude polaroid foto?
Beste bruidjes en gommetjes, ik ben op zoek naar de afmetingen van een oude polaroid foto. Heeft iemand zo een foto liggen? Zou je deze dan even willen opmeten voor mij? Ik heb de afmetingen nodig van de volledige omkadering, en graag ook van het f...
Voorbereiding Reacties: 2 21-7-2012 15:46:53

Sarah
foto`s van onze dag
22juni2012 beelden zeggen meer als woorden Het was de mooiste dag van mijn leven ! kleedje is trouwens te koop. http://www.facebook.com/media/set/?set=a.390421464347759.84366.100001397253364&type=3
Verslag Huwelijksdag Reacties: 9 21-7-2012 14:59:02

Deborah
Huwelijksreis
Wij zijn nog op zoek naar een romantisch hotel/B&B in toscane voor onze huwelijksreis. Iemand leuke tips? Grtjs
Huwelijksreis Reacties: 4 21-7-2012 14:11:13
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...