Nu Online
Momenteel zijn er 94 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Kristien
Mooie tekst/gedicht voor in huwelijksviering
Hey dames, Ik ben al eventjes op zoek naar een mooie, betekenisvolle tekst of gedicht dat gepast is voor tijdens de huwelijksviering, voor eerder naar het einde van de viering toe. Kan iemand mij verder helpen? Alvast bedankt! Groetjes Kristien...
Voorbereiding Reacties: 2 25-7-2012 18:58:45

lotte
vandaag over 1 maand, 25/08/2011
vandaag over een maand is het zover, vanaf meer dan een jaar waren we aan het aftellen nu komt het zo dichtbij hopelijk mogen we over een maand even mooi weer hebben! laatste voorbereidingen nog aan het treffen voorlopig nog vrij rustig erin! wie tr...
Voorbereiding Reacties: 9 25-7-2012 17:42:02

nele
M's kloosterhotel of M's Patershof als binnenlocaties?
Hey, Heeft er iemand al eens 1 van deze hotels als binnen locaties voor de fotoshoot gebruikt? grtjs Nele
Locaties - Fotografie Reacties: 3 25-7-2012 17:40:20

debbie
vintage-spulletjes
Hey allemaal, Mijn trouw moet een echt vintage-feest worden en daarom ben ik op zoek naar vintage spulletjes die ik kan huren, goedkoop kan kopen, lenen,... Iemand een idee??
Voorbereiding Reacties: 2 25-7-2012 16:47:09

Julie
mensen aan tafel plaatsen
Ik ben bezig met te zien wie ik aan welke tafel zet. Ik moet rekening houden met ronde tafels max 9 personen. Dit is veel ingewikkelder dan ik dacht. Nu kom ik met heel wat tafels uit van  6 personen is dit niet te weinig??? Hoe doen jullie het...
Voorbereiding Reacties: 3 25-7-2012 15:38:34

Tiffany
Ondergoed en schoenen
Hallo iedereen, Ik ben op zoek naar de schoenen van Nina Fiarucci - model Barbara - kan iemand mij zeggen waar ik die kan vinden Ook zoek ik nog naar een corset voor onder mijn kleed (strapless) iemand een paar tips? Ik woon in de omgeving van Vla...
Kledij - Accessoires Reacties: 4 25-7-2012 14:58:25

Merlienke
Liedjes mis!
Hey bruidjes!! Bij mij staat te teller op 24 dagen! Spannend dus. Tijd om alles nog eens dubbel en dik te overlopen. Er waren nog enkele vraagjes waarvan ik hoop van jullie een antwoord te kunnen krijgen. Spelen jullie voor het binnenkomen van de su...
Ceremonie Reacties: 4 25-7-2012 13:41:02

sarah
't Veilinghuis Sint truiden
Hoi medebruidjes :-) Ons oog is gevallen voor 't Veilinghuis in Sint truiden als feestlocatie :-) Iemand daar goeie ervaringen gehad of minder goeie ??? Reactie of foto's altijd welkom. XX
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 25-7-2012 13:31:48

An
Waar aangeven dat je getrouwd bent? :-s
Dag bruidjes, ondertussen zijn we vandaag op de kop af 2 maanden getrouwd.  Het was echt een superdag met mooi weer.  Na de trouw zijn we echt stilgevallen, hebben we vooral veel in de zetel gelegen en van de wittebroodsweken genoten.&...
Voorbereiding Reacties: 4 25-7-2012 13:14:28

Kim
Ideetjes voor ceremonie
Hallo, Wij kiezen ervoor om niet voor de kerk te trouwen, maar wel een kleine ceremonie te doen in onze feestzaal. Nu weet ik niet goed hoe ik moet beginnen om het verloop van die ceremonie in te vullen. Zijn er misschien trouwertjes die hun idee...
Ceremonie Reacties: 10 25-7-2012 12:43:48

Annelyn
1e check van de lijst is een feit!
Hallo allemaal, na het meelezen van jullie avonturen is het nu aan mij om iets te posten.   Mijn vriend vroeg mij op 17 juni in Ierland ten huwelijk. Schitterend! We beslisten er snel werk van te maken! Groot was onze verbazing dat enkel...
Voorbereiding Reacties: 9 25-7-2012 12:10:34

Ester
Foto's + tips
Hallo Bruidjes, Ondertussen ben ik al 46dagen getrouwd, maar heb nog steeds mijn verslag van de dag niet af. Ik wil jullie wel laten meegenieten door mijn foto's te tonen en enkele tips of ervaringen te delen. Het was een prachtige dag!!!! Hopelijk...
Ideeën Reacties: 12 25-7-2012 12:07:20

Lizzy
Huren van een BMW Z4
Wij hadden graag een BMW Z4 gehuurd voor ons trouwweekend. Heeft iemand van jullie dit al gedaan of weet je waar naartoe? Bij de usual bedrijven zoals Hertz, Dockx, Europcar enz hebben ze deze niet meer alleszinds.
Voorbereiding Reacties: 1 25-7-2012 11:55:05

nancy
ik hoop nu echt dat het lukt ze :)
http://www.facebook.com/media/set/?set=a.4466094859136.311587.1492712234&type=1
Verslag Huwelijksdag Reacties: 12 25-7-2012 11:06:59

Michele
stof ontvangen
hey allemaal Ik ben zo blij en tegelijk een mini-beetje ongerust. Ik had al eerder verteld dat ik als cadeau van thaise leerkrachten, Thaise zijde ging krijgen. Gisteren ben ik mijn pakketje mogen gaan afhalen. Het is prachtig gebroken wit. Het hee...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 25-7-2012 11:04:04
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...