Nu Online
Momenteel zijn er 148 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Tabita
Morgen eerste pas en proefkapsel/make-up
Hey Bruidjes, heb al een beetje zenuwtjes voor morgen Heb om 12u een afspraak bij Attrattiva voor mijn proefkapsel en make up. En om 15u naar Linx in Leuven om mijn kleedje te passen. Ben hier toch wel het meest zenuwachtig voor. Heb mijn kleedje v...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 26-7-2012 21:10:19

Melissa
Ergernis...opluchting...vanalles door elkaar! :)
Hey bruidjes in spe! Wat een dagje alweer  Lekker warm...alleen heb ik er niet veel geniet van achter mijn bureauke met de airco achter mij...zit daar bijna te bevriezen! En om de dag af te sluiten...zet ik mij met veel plezier aan de pc om m...
Voorbereiding Reacties: 3 26-7-2012 20:58:55

kelly
misboekjes en geloften
help inspiratieloos wie helpt voor ik total insaine word. hoe speelt iedereen dit hier allemaal klaar mvg kelly
Ideeën Reacties: 3 26-7-2012 20:52:59

Sandra
Laatste zaalbezoek - check
Hallo allemaal, Vanavond nog eens langs de zaal gereden om een aantal dingen af te stemmen. Dagplanning doorgegeven aan de verantwoordelijke zodat ze weet wie er wanneer toekomt :-). Bij het binnenkomen van de zaal hadden we allebei zo iets van wow...
Voorbereiding Reacties: 10 26-7-2012 20:40:52

Evi
Eieren?!
Aloha! Met deze tropische temperaturen en onze mooie dag in het vooruitzicht begin ik me meer en meer zorgen te maken over het weer! Ik weet dat je dit uiteindelijk niet kunt kiezen enzo maar als we allemaal eerlijk zijn: wie zou het nu niet erg vind...
Voorbereiding Reacties: 6 26-7-2012 19:24:13

Elke
zaal, schuur, hangar... regio Gent/Sint-niklaas
Hi!Mijn vriend en ik trouwens sept 2013 en zoeken een soort zaal/schuur/hangar of iets dergelijkswaar 150 man binnen kan (wat normaal wel moet lukken :) ).Graag regio Gent/Sint-Niklaas of in de omgeving.Een buitenruimte voor een bbq zou welkom zijn.A...
Locatie Reacties: 2 26-7-2012 18:18:32

Ann
Skin concept in Duffel is aanrader
Hallo Ik heb net mijn proef make-up gehad bij skin concept in Duffel. En ik ben echt tevreden. Ze heeft ook mijn haar opgestoken en dat is ook heel goed gedaan. Omdat ik niet gewoon ben om make-up te dragen wou ik een natuurlijke look en het is ech...
Verzorging - Make-Up Reacties: 4 26-7-2012 16:09:57

Saar
Huwelijksfotograaf - stijl Dries Renglé
Wie kan ons helpen aan een fotograaf die out-of-the-box denkt? We waren graag met Dries Renglé in zee gegaan, maar helaas is hij al bezet die dag. Alle tips zijn welkom!
Fotografie Reacties: 12 26-7-2012 14:08:40

Stefanie
Nog 1 dag en 9u!!! Morgen al de wettelijke
Aan alle bruidjes en bruidegommen die dit weekend trouwen: het is zover!!! :) Geniet ervan, ons aftellen is bijna achter de rug :) De kriebels zijn nu toch wel een feit hoor, zelfs mijn toekomstige hubby heeft toegegeven zenuwen te hebben voor zaterd...
Voorbereiding Reacties: 12 26-7-2012 14:06:48

Major
correcte gang van zaken??
Dag iedereen Ik ben volop bezig met de zoektocht naar mijn droomkleedje :) . Onlangs zag ik in een winkel DE jurk hangen. In de winkel kreeg ik te horen, dat het kleed in solden was. Ik paste het kleed, maar was 2 maten te groot. De verkoopster zei ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 26-7-2012 13:52:37

tash
kleefstickers gezocht voor in gastenboek (tribal-achtig)
Ik ben al een tijd op zoek naar bovenstaande klevers.  We gaan vooraan in het gastenboek een kleine tekst zetten en hadden deze graag rondom met stickers "gedecoreerd".  Ik weet niet of ik duidelijk ben maar het zijn zo een kleine soort tri...
Ideeën Reacties: 19 26-7-2012 12:42:32

caroline
Reiniging trouwjurk slechts 48€???
Ey bruidjes, Ik belde vanmorgen even naar de wasserij om te vragen of zij ook trouwjurken reinigen en wat de kostprijs daarvan is. De vrouw aan de telefoon zei mij dat dit 48€ zou kosten. Dit lijkt mij nu zo weinig? Ik heb hier al bedragen van...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 26-7-2012 12:33:18

ilse
hoe?
BRUIDJES.... als je de suite ontvangt thuis,een glaasje,een hapje....wa geef je zoal....traditioneel is't broodjes en beleg,cava... cava wil ik wel maar een alternatief voor broodjes,en weinig werk...want ik kan't nie,ik zit in een rolstoel en server...
Voorbereiding Reacties: 12 26-7-2012 12:14:41

Stefanie
tekst videogastenboek
Hallo allemaal! Met nog 50 dagen op de teller beginnen we aan het afwerken van de laatste todo-puntjes. Vandaag heb ik ons 'feestreglement' gemaakt om dan daarna op mooi dik papier te printen en op de tafels te zetten. Het wordt het formaat van onz...
Ideeën Reacties: 2 26-7-2012 12:03:35
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...