Nu Online
Momenteel zijn er 186 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Melissa
Hoeveel drank voorzien?
Hey! Ik ben er opnieuw met nog een vraagje :) Wij zorgen zelf voor onze drank via een brouwer voor onze fuif. De drank voor de receptie is al geregeld. Ons feestje start rond 19h30 en we zijn ongeveer met een 50-tal personen. Hoeveel drank zoude...
Voorbereiding Reacties: 5 26-7-2012 10:38:00

Siska
Zwaar ontgoocheld in Cofar!
Hallo bruidjes! Wat een nachtmerrie! Vorige week moesten wij uit de krant! vernemen dat onze feestzaal eind dit jaar de deuren sluit...er staat in dat "voor koppeltjes die trouwen in 2013 naar een oplossing wordt gezocht", maar ik heb nog steeds niet...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 26-7-2012 9:59:13

BruidjeXX
Origineel idee foto genodigden?
Zoals de titel zegt, zijn wij op zoek naar een origineel idee zodat elke aanwezige op de foto staat.. De kader, die ze zelf vasthouden, kunnen we niet doen aangezien onze vrienden dat vorige maand deden.. Dan dachten we aan een levensgrote f...
Voorbereiding Reacties: 11 26-7-2012 9:51:40

sonja
Foto op Dibond ??
Ik had er nog nooit van gehoord maar het ziet er veel strakker uit dan canvas. Weet iemand iets over de kwaliteit, duurzaamheid,... ? http://www.top-canvasfoto.com/dibond.html
Fotografie Reacties: 7 26-7-2012 9:40:00

rennée
uitnodigingen en enveloppendoos en nog vele vragen
hallo!! waar kopen jullie de uitnodigingen? hoeveel op voorhand moet ik dat versturen ? ik heb bij www.tutje-en-kiki.com mooie enveloppendozen en dansvloerstickers gezien die ze laten passen bij de uitnodiging, maar ik heb nog geen   ...
Uitnodigingen Reacties: 6 26-7-2012 9:30:01

Jessica
Advies gevraagd bij ceremonie voor tekst en liedjes