Nu Online
Momenteel zijn er 186 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Melissa
Hoeveel drank voorzien?
Hey! Ik ben er opnieuw met nog een vraagje :) Wij zorgen zelf voor onze drank via een brouwer voor onze fuif. De drank voor de receptie is al geregeld. Ons feestje start rond 19h30 en we zijn ongeveer met een 50-tal personen. Hoeveel drank zoude...
Voorbereiding Reacties: 5 26-7-2012 10:38:00

Siska
Zwaar ontgoocheld in Cofar!
Hallo bruidjes! Wat een nachtmerrie! Vorige week moesten wij uit de krant! vernemen dat onze feestzaal eind dit jaar de deuren sluit...er staat in dat "voor koppeltjes die trouwen in 2013 naar een oplossing wordt gezocht", maar ik heb nog steeds niet...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 26-7-2012 9:59:13

BruidjeXX
Origineel idee foto genodigden?
Zoals de titel zegt, zijn wij op zoek naar een origineel idee zodat elke aanwezige op de foto staat.. De kader, die ze zelf vasthouden, kunnen we niet doen aangezien onze vrienden dat vorige maand deden.. Dan dachten we aan een levensgrote f...
Voorbereiding Reacties: 11 26-7-2012 9:51:40

sonja
Foto op Dibond ??
Ik had er nog nooit van gehoord maar het ziet er veel strakker uit dan canvas. Weet iemand iets over de kwaliteit, duurzaamheid,... ? http://www.top-canvasfoto.com/dibond.html
Fotografie Reacties: 7 26-7-2012 9:40:00

rennée
uitnodigingen en enveloppendoos en nog vele vragen
hallo!! waar kopen jullie de uitnodigingen? hoeveel op voorhand moet ik dat versturen ? ik heb bij www.tutje-en-kiki.com mooie enveloppendozen en dansvloerstickers gezien die ze laten passen bij de uitnodiging, maar ik heb nog geen   ...
Uitnodigingen Reacties: 6 26-7-2012 9:30:01

Jessica
Advies gevraagd bij ceremonie voor tekst en liedjes
Hey iedereen, Gisteren ons tweede gesprek met de mens gehad en onze indeling voor de ceremonie is zo goed als af. Nu zoek ik nog 3 of 4 liedjes en teksten. Heel de dag staat in het teken van Hollywood en film. De meeste liedjes mogen uit films komen...
Ceremonie Reacties: 7 26-7-2012 8:40:44

debora
Dj Bart Bekkers
Hallo Allemaal :D We zijn op zoek naar de contactgegevens van dj bart bekkers uit maasmechelen. Via via hebben we gehoord dat hij er de sfeer goed kan inbrengen. Iemand een idee hoe ik hem kan bereiken?
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 7 26-7-2012 8:38:08

sifra
http://www.sarajurken.com iemand ervaring mee?
zoals de titel zegt dus, heeft iemand met deze shop ervaring?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 26-7-2012 7:49:57

Evelien
Bruidskindjes
Met nog 8 dagen op de teller komt het nu toch wel dichterbij.We hebben een vraagje over de dagindeling met de bruidskindjes. Onze bruidskindjes zijn nog redelijk klein/jong :) nl. 2 jaar en 1,5. De receptie start bij ons om 12u het wettelijk hu...
Voorbereiding Reacties: 6 26-7-2012 5:11:11

Raphael
Locatie aan rivier/water
Hey iedereen, Wij zijn op zoek naar een prachtige locatie vlak aan een rivier of vijver. Kunnen jullie ons enkele locaties  aanraden? Ons ceremonie gaat door in Dendermonde, best in Oost-Vlaanderen ergens maar mag ook verder. Alvast bedankt! ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 8 25-7-2012 23:21:12

Kathleen
iemand ervaring met Enoa fotografie?
zoals het titeltje dus zegt: heeft iemand ervaring met Enoa-fotografie? Want ik voel een duidelijk verschil tussen de foto's... Lijkt mij alsof de ene door een erg goeie fotograaf zijn getrokken, en andere foto's door een minder 'getalenteerde' (naar...
Fotografie Reacties: 2 25-7-2012 22:34:21

Karolien
Paspop voor trouwkleed...
Hallo, Ondertussen al 40 dagen getrouwd en mijn trouwjurk hangt hier maar te hangen... Ik wil hem graag bewaren en zichtbaar hangen en daarom zoek ik een paspop waarop ik mijn kleed kan hangen en in de slaapkamer kan zetten.... Iemand enig idee waar...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 25-7-2012 21:51:56

Karen
Amerikaanse stoeltjes voor viering
Ik ben voor ons huwelijk volgende zomer al op zoek naar witte, houten Amerikaanse plooistoelen. Zo van die typische stoeltjes uit de films. Ik zou er toch een 100-tal nodig hebben. Heeft iemand hier tips waar je dit kan vinden? Alvast bedankt!
Locaties - Viering Reacties: 3 25-7-2012 21:19:46

elke
ongeduldig
Wil hier eventjes mijn frustraties kwijt. Onze uitnodigingen zijn begin vorige maand verstuurd. We hebben gevraagd voor bevestiging voor 1 augustus.We hebben van meer als de helft nog niets gehoord. Echt niet leuk. Ik heb zelfs zien om niet achte...
Uitnodigingen Reacties: 17 25-7-2012 20:34:50

ilse
toch een vraagje???
bij ge dagindeling. bruidjes...eerst visage,make up of eerst kapper ...en hoevel tijd? En dan de bruidsjurk? misshien stom van me,maar ik wil toch advies? Liefs, ilse
Verzorging - Make-Up Reacties: 13 25-7-2012 19:07:14
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...