Nu Online
Momenteel zijn er 43 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Debbie
uitnodigingen belarto , ...
Hallo iedereen Overal zie ik mooie uitnodigingen zoals van Belarto, trouwkaarten.nl, ... Maar dat kost telkens zo immens veel? Zeker als je verschillende tekstjes wil laten drukken, zoals aparte voor de suite, receptiegasten, avondfeestgasten, .. P...
Uitnodigingen Reacties: 10 18-7-2012 13:07:07

karen
tafelhoezen voor staantafels
Hallo allemaal, heeft iemand enig idee waar ik tafelhoezen voor staantafeltjes kan vinden? huren/kopen? Regio Genk... Groetjes!
Ideeën Reacties: 4 18-7-2012 12:46:56

Michele
nog iets meer dan een jaar :)
hey Bruidjes (in spe) In december 2011 vroeg mijn vriend me ten huwelijk. We zijn nog maar 15 maanden samen maar dit voelt zo juist aan! De trouwdatum ligt sinds een tweetal maanden vast op 14/09/2013: spannend!!! De zaal is al gekozen: de Snip in M...
Voorbereiding Reacties: 7 18-7-2012 11:50:55

Sophie
Lint om bruidsboeket: welke kleur?
Hallo iedereen, welk kleur lint doen jullie om de stengels? Groen of een andere kleur? groetjes, Sophie
Bruidsboeket Reacties: 10 18-7-2012 11:31:05

kimberly
te koop: nieuwe staandertjes voor op tafel
te koop: 12 kleine schilders ezeltjes (ongeveer 12cm hoog) wij hadden ze gekocht voor op de tafels maar zijn van gedacht veranderd :) nog nieuw in de verpakking, eentje is er geopend geweest om te kijken maar dus ook niet gebruikt nog steeds te koop ...
Voorbereiding Reacties: 5 18-7-2012 11:02:24

Caroline
Betaalbaar vervoer voor bruidspaar en suite gezocht
Dag allemaal, Heeft iemand een goed idee voor het vervoer van mezelf en mijn verloofde en onze suite (+/- 16 personen)? Wij zitten hier in de regio Turnhout en ik heb de indruk dat hier niet veel te vinden is qua vervoersmogelijkheden. Bovendien is ...
Ceremonie Reacties: 7 18-7-2012 11:01:46

Michele
Sottero & Midley of Demetrios
hey bruidjes en bruidjes-in-spe Weet er iemand of er een verkooppunt in België is van Sottero & Midley en/of van Demetrios? Volgende week eerste pasbeurt bij Eglantine-creations...ik ben superhard benieuwd om een trouwkleed aan te trekken ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 13 18-7-2012 10:43:44

Joeri
Fantastiscche vrijgezellen
hey iedereen, Tijdje geleden heb ik hier een post geplaatst over mijn angst voor mijn vrijgezellen. Dit bleek dus helemaal niet nodig, mijn broer had helemaal rekening gehouden met me, ik moest me niet verkleden en zo het stad in trekken wel had jij...
Voorbereiding Reacties: 7 18-7-2012 10:40:20

sonja
Panty's onder coctaildress ?
Zaterdag loop ik in de suite met een kort zwart jurkje. Ik ben een vreselijke kouwkleum en het KMI voorspelt 17 graden. Andere sites zijn iets positiever. Nu zou ik fel gekleurde panty's willen aandoen maar mijn zusje vindt dat te winters :( Ik zit o...
Kledij - Suite Reacties: 3 18-7-2012 10:18:31

Sarah
De Droomjurk gevonden!!!
Hey bruidjes, Jaja, ik ben dan toch onverwachts een andere winkel binnengestapt! Ik wou eigenlijk wachten tot september voor de nieuwe collectie, maar het leuke was, die was daar al binnen. Eigenlijk had ik graag mijn moeder en zussen er...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 18-7-2012 9:43:30

an
Binnenlocatie regio Bocholt (Limburg)
Hallo, Wij trouwen binnekort maar hebbe nog geen binnenlocatie voorzien voor de foto's bij slecht weer.  Kent iemand een locatie in de buurt van Bocholt, Bree, Peer? Groetjes Ann
Locaties - Fotografie Reacties: 2 18-7-2012 9:18:19

Fien
thema fotoboxen
Hoi bruidjes Wij hebben 24 houten witte fotoboxen gekocht met daarin 4 venstertjes voor een foto, prent, tekstje of gedichtje. Voor ons thema hebben wij immers gewerkt met de cartoons "liefde is ...samen genieten". In deze fotobox zaten 2 carto...
Ideeën Reacties: 2 18-7-2012 0:26:01

Tiffanie
Nog 10 dagen.. Can't believe it ...
Amai... 540 dagen, daar zijn we ongeveer begonnen ! En kijk nu, amper 10 dagen staan er op de teller nu! Heel raar allemaal ...  Vandaag laatste pas gehad, kleedje hangt thuis, spannend ! Morgen verjaar ik, dus nog eventjes daarop concentreren e...
Voorbereiding Reacties: 9 17-7-2012 23:46:53

Sarah
Goedkope (student)fotograaf gezocht omgeving aarschot
Wij zijn op zoek naar een goedkope fotograaf of een student fotografie of iemand die gepassioneerd is door fotografie die op maandag 19 november foto's wil nemen van ons huwelijk.  We trouwen voor de wet en in de zomer geven we een feest.  ...
Fotografie Reacties: 5 17-7-2012 23:32:01

Els
Tips spiegeltent of andere rustieke locatie
Hallo, We willen graag een andere trouw, niet de klassieke formule, maar ons eigen ding! Heeft er iemand ervaring met een spiegeltent? Iemand interesse om samen te huren en kosten te delen? Of een tof eventbureau dat ons helpt om er iets ludieks v...
Locatie Reacties: 5 17-7-2012 23:01:58
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...