Nu Online
Momenteel zijn er 96 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

sara
bruinen
hey weet iemand waar kunt laten suiten (airbrush tanning)? het moet zeer betrouwbaar zijn met jezelf of andere vrienden ervaring ik heb niet zoveel tijd meer en de zonnebank lukt nie zo goed en is btw kei ongezond voor de huid het moetwel in de buurt...
Voorbereiding Reacties: 4 2-8-2012 9:58:34

Ine
Binnenlocatie Grimbergen? Dringend!
Hallo wij hadden nog geen binnenlocatie in gedachten, we waren TE optimistisch voor het weer .... Nu geven ze voor zaterdag 75% kans op regen ... ik zit er echt wat van in de put, ... maar aan het weer kunnen we niks veranderen. We dachten naar dome...
Fotografie Reacties: 13 2-8-2012 9:17:37

Julie
fede di oro
Goeiemogen, Wij zijn op zoek naar trouwringen, ik ken er allemaal niet zo veel van maar ik stel mij toch de vraag wat het verschil is in kwaliteit of diamant want op de folder zie je toch hele mooie ringen die je bij de juwelier vb aurodisign voor he...
Kledij - Accessoires Reacties: 12 2-8-2012 9:17:00

sarah
gezocht: bruno Mars- rest of my life
lieve bruidjes en gommetjes, wij wilden in onze misviering het liedje rest of my life van Bruno Mars, maar wij vinden dat dus niet op Itunes of Spotify.  Is er hier misschien een bruidje of gommetje dat dit liedje heeft en naar mij wil doorsture...
Muziek - Ceremonie Reacties: 7 2-8-2012 8:58:38

Jessica
Het 17 dagendieet
Hallo bruidjes, Sinds maandag ben ik gestart met het 17 dagendieet. Het is vandaag mijn 4de dag en ben reeds 800 gram afgevallen op 3 dagen. Zijn er hier nog die met dit dieet begonnen of bezig zijn? Het is mijn laatste maand en binnenkort de pas, d...
Voorbereiding Reacties: 15 2-8-2012 8:37:48

mistery
Trouwen (23j/student/nadelen)
Hallo iedereen Ik ben 23 jaar en studeer nog in leuven. Normaal heb ik deze zomer gedaan met studeren en kan ik werk zoeken, maar er is een kans dat ik niet door de herexamens raak en  nog een half jaar moet bijdoen. Mijn vriendin werk al. Nu...
Ideeën Reacties: 9 2-8-2012 8:26:58

Evelien
Met 29 dagen op de teller loopt alles vlot!
Heyhey, Zoals jullie al kunnen lezen, loopt alles momenteel zeer vlot! :-) De gasten moesten tegen 01/08 bevestigen (gisteren dus) en met trots kan ik zeggen dat van de 125 genodigden voor het avondfeest er reeds 121 bevestigd hebben en er 112 effe...
Voorbereiding Reacties: 6 2-8-2012 7:29:14

Katrien
Foto's van onze mooiste dag - een dikke merci aan Jessica van Glimshot
Hallo daar, Hier eindelijk een link naar ons trouwalbum: http://www.facebook.com/media/set/?set=a.422382627812749.111845.100001230475990&type=3  Wij zijn zelf heel erg tevreden over de foto's, maar dat kan niet anders dan met zo'n fantast...
Locaties - Fotografie Reacties: 6 2-8-2012 0:12:21

isabel
eindelijk de foto's die bij het verslag horen
ik hoop dat de link werkt ... http://www.facebook.com/isabelleke1?ref=tn_tnmn#!/media/set/?set=a.329282267166080.42381827.100002529282512&type=3 groetjes, een gelukkig getrouwde vrouw !
Verslag Huwelijksdag Reacties: 8 1-8-2012 23:09:03

Saskia
uitnodigingen
Hallo iedereen, ik heb een vraagje, ons avondfeest bestaat uit een receptie voor zowel genodigden receptie en genodigden avondfeest, ik hou geen rekening met kindjes, maar mensen die enkel komen voor de receptie brengen die niet automatisch hun kind...
Uitnodigingen Reacties: 3 1-8-2012 22:27:06

mel
Prijs all-in formule De Beemden in Nijlen?
Hallo bruidjes Weet iemand hoeveel de all-in formule kost bij de beemden in Nijlen voor de bbq+dessertenbuffet en voor de latere gasten die enkel mee dessertenbuffet eten? De huur van de tent is 1000 euro geloof ik? Weet iemand ook of ze verwarmin...
Locaties - Feestzaal Reacties: 11 1-8-2012 21:48:43

Eline
Leuke muziek gezocht voor het binnenkomen van de suite in de zaal en dessert.
Beste bruidjes, ik ben op zoek naar leuke muziek voor het binnenkomen van de suite in de zaal en voor bij  het dessertbuffet. Liefst iets opzweepend. Voor het binnenkomen van onszelf heb ik gekozen voor jessy matador en ole ola olé. Liefst...
Ideeën Reacties: 1 1-8-2012 20:20:00

Shanna
Suitekledij Linea te koop
Wil je dat je mama of schoonmama straalt op jullie mooiste dag? Mijn mama verkoopt haar Linea kleertjes (want hoe mooi het ook is, deze kleertjes kan je gewoonweg niet doordragen - is pure suite hihi) Het is een rokje+topje en een bolerootje :-D Ik ...
Kledij - Suite Reacties: 2 1-8-2012 19:36:45

jeroen
winkels suitekledij aken duitsland
hallo allemaal mijn zusje gaat trouwen in september, en mijn vriendin zoekt nog een suitekleed voor op de bruiloft.. ik heb mij laten vertellen dat er verschillende winkels in aken liggen waar ze bruids en suitekledij verkopen, maar ik vind er niks v...
Kledij - Suite Reacties: 2 1-8-2012 19:34:50

sophie
Huwelijksreis en nog extra fotokes
Hey Bruidjes en gommetjes, Bij ons staat de teller nu ondertussen al op plus 18! We zijn net terug van onze huwelijksreis en ik zit nog steeds op mijn roze wolkje. Elke keer ik nog maar denk aan onze trouwdag krijg ik er gewoon alweer zin in om dat ...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 4 1-8-2012 19:00:04
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...