Nu Online
Momenteel zijn er 96 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Elke
Morgen is het zover :)
De dichte familie die in België woont (en wij dus in Nederland) is al toegekomen en ze zijn al in de b&b getrokken die we afgehuurd hebben. Straks gaan we eten met z'n allen. Maar minder uitgebreid dan morgen natuurlijk. Na anderhalf jaar vo...
Voorbereiding Reacties: 4 2-8-2012 17:27:07

joyce
us mailbox als enveloppendoos
dag bruidjes ik zoek dus een US mailbox (brievenbus) liefst op een staander .die we zouden willen gebruiken om de enveloppen van de gasten in op te bergen aangezien we centjes vragen voor een huwelijksreis naar amerika . het is voor 1x te ...
Ideeën Reacties: 3 2-8-2012 16:48:20

sarah
aiaiai...dat belooft
Ik weet niet wat dat is met mij, maar als ik tegenwoordig de verslagjes lees en de foto's bekijk van de vers getrouwde koppeltjes, doe ik niet anders dan bleiten...dat belooft voor binnen drie weken wanneer het onze beurt is 
Voorbereiding Reacties: 6 2-8-2012 16:01:41

Colette
DRINGEND gezocht: een mooie binnen- en/of buitenlocatie regio Lokeren
Hallo iedereen! Met het "prachtige zomerweer" deze vakantie begon ik me toch af te vragen of ik niet een binnenlocatie moest voorzien voor de fotoshoot op onze trouw. Enige probleem, ik heb geen idee welke mooie binnenlocaties er te vinden zijn in L...
Locaties - Fotografie Reacties: 1 2-8-2012 16:00:38

Jessica
Bijna een maand getrouwd verslag + foto's
Beste bruidjes,   Eerst en vooral wil ik alle dames en uiteraard ook heren bedanken voor alle hulp en steun tijdens de hele voorbereidingsperiode. Ik heb hier héél wat ideetjes opgedaan ( zoals onze bedankjes: flesjes vedette, bokaaltj...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 27 2-8-2012 15:24:12

Liesbeth
rode loper
Ik ben op zoek naar een rode loper, want die van de kerk is belachelijk kort. Weet iemand een adres of verkoopt iemand de rode loper van op haar trouw? Huren of kopen. Maakt me niet zoveel uit. Bedankt!
Locaties - Viering Reacties: 11 2-8-2012 14:46:16

sonja
Aanrader album online
Vandaag album ontvangen en super-tevreden over de kwaliteit ! Hard kaft met foto en zeer goed verpakt. Ook scherpe prijs. 28x28cm / 46 pag : 52,90 euro incl verzendkosten. Top-Fotoalbum.com Maken ook foto's op canvas en dibond. Ook canvas ontvangen v...
Locaties - Fotografie Reacties: 0 2-8-2012 14:20:37

Eva
renovatie Zalen van de Zoo
Hallo iedereen, In september 2013 willen mijn vriend en ik trouwen. Qua locatie geniet de zoo onze voorkeur. Ik heb gisteren van hen een offerte ontvangen en in september 2013 zijn er ook nog wat weekends vrij dus dat zit wel goed. Nu las ik hier iet...
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 2-8-2012 12:58:59

BruidjeXX
bedanktekstje getuigen
We zijn op zoek naar een kort maar krachtig tekstje om onze getuigen te bedanken.. Heeft er iemand een voorbeeldje? Alvast bedankt!
Voorbereiding Reacties: 0 2-8-2012 12:36:20

Stéphanie
Dan toch voor de kerk!
Dan toch maar beslist om voor de kerk te trouwen en stiekem ben ik er blij om. We hadden eerst afgesproken om niet voor de kerk te trouwen (als kind droomde ik ervan om dit wel te doen omdat het zo super romantisch is en het er toch wel bij hoort) om...
Voorbereiding Reacties: 16 2-8-2012 11:25:17

mistery
welke personen wisten het voordien
Ik vroeg me af als jullie voordat jullie je vriend/vriendin ten huwelijk vroegen het aan iemand hadden verteld? Bv vrienden, ouders, familie Dit kan misschien zijn gewoon omdat je het wou vertellen, of omdat je hun hulp nodig had Ben benieuwd :)
Voorbereiding Reacties: 10 2-8-2012 11:19:29

sanne
Kort trouwkleed te koop - Nieuw - maat 36 - 280 euro
Dag medebruidjes, Toen ik net verloofd was heb ik een kort trouwkleedje gekocht in het idee dit aan te doen op mijn avondfeest of burgerlijke trouw. Ik heb het kleedje toen bijna 400 euro betaald en het stond toen zeer mooi. Nu, een jaar later en sl...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 2-8-2012 11:03:04

Melissa
Gisteren een dag vol stress...en happiness :)
Hey Hey! Met nog 9 dagen op de teller spring ik hier bijna letterlijk uit mijn vel... Mijn ventje wordt bijna gek met mij in huis en ik kan hem geen ongelijk geven... Gisteren een half dagje verlof genomen want ik moest om 15h bij Bruidsmode Younie...
Voorbereiding Reacties: 23 2-8-2012 10:46:07
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...