Nu Online
Momenteel zijn er 165 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Anne-Lore
Catering Maurice Kikken
Hallo, Wij willen graag trouwen in de grotten van kanne. We hebben iemand voorgesteld gekregen namelijk Maurice Kikken. Heeft er iemand ervaring bij deze catering en was het ook lekker, verzord?
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 31-7-2012 18:09:25

caroline
dj-bartje en team - gewoon fantastisch
  Dank aan Dj-Bartje.be en het team, Wij hadden al enkele keren één van de Dj’s van Het Dj-Bartje’s Team horen spelen op een feest bij vrienden en familie . Dit was 3 x  keer op keer  een zeer geslaagd fee...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 0 31-7-2012 17:39:41

Charlotte
Feestviltjes te koop - 189 stuks
Wij hebben nog 189 feestviltjes over van ons trouwfeest.zie www.hetfeestviltje.beDe verschillende vragen staan op de site Wij kochten er 250 stuks voor 150 euroEr zaten 20 balpennen bij - een map met kaftjes om 120 feestviltjes in te beware...
Voorbereiding Reacties: 5 31-7-2012 17:14:23

Charlotte
Nog enkel spulen te koop die we over hebben van onze trouw.
Onze trouw is al een tijdje voorbij daarom enkele spulletjes te koop. Kijk gerust en vraag zeker naar de prijzen. Voor jullie maak ik er een goede prijs van. http://www.2dehands.be/winkel/charlottep Groeten Charlotte 
Voorbereiding Reacties: 5 31-7-2012 17:08:31

Charlotte
Trouwkleed Leijten te koop Maat 44 -2012 collectie 600 euro!!!!
Bij deze wil ik graag mijn trouwkleed verkopen.Wij zijn getrouwd op 27 april 2012.Ik heb mijn kleed bij lilianclaes te Herentals gekocht.Het kleed is niet aangepast in breedte ( taille enz) enkele in de lengte een paar centimeter. ik zelf ben 1....
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 31-7-2012 16:48:23

Sandra
Scheepvaartmuseum / oude scheepswerven Baasrode
Dag iedereen! Aanstaande zondag plan ik met mijn getuige een bezoekje aan het scheepvaartmuseum in Baasrode... Gezien we pas een week op voorhand definitieve bevestiging zouden kunnen krijgen voor een andere locatie, houden we deze locatie zeker ach...
Locaties - Fotografie Reacties: 12 31-7-2012 16:32:45

Valerie
Hotel Diksmuide
Hallo, wij trouwen volgend jaar en ons trouwfeest gaat door in Saint-Germains te Diksmuide... Alleen hebben zij zelf geen kamers en moeten we zelf op zoek naar een hotel. Natuurlijk het liefst zo dicht mogelijk... Er zijn 2 hotels op de markt, maar ...
Ideeën Reacties: 2 31-7-2012 16:16:05

Jessie
Save the date
Hey mede-bruidjes, We dachten eraan save-the-date-kaartjes te maken om onze datum volgend jaar alvast aan te kondigen. Verlopig zaten we aan 6 juli te denken maar als het de zaal wordt die we nu op 't oog hebben, zal de datum opschuiven naar de 20e....
Uitnodigingen Reacties: 7 31-7-2012 15:27:31

Siska
Ervaring met Park Rodenbach??
Hallo dames! Zoals de titel al zegt: heeft iemand recente ervaringen (zowel positief als negatief) met Park Rodenbach in Roeselare? We mogen vanavond es een kijkje gaan nemen, maar khoor het graag es van jullie...groetjes!
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 31-7-2012 13:52:09

pieter
studio devrome
hey iemand al ervaring met studio devrome?
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 0 31-7-2012 13:43:42

Michelle
Aanstaande bruidsparen gezocht
Beste aanstaande bruidsparen,   Voor een nieuw televisieprogramma zijn wij op zoek naar bruidsparen die 5 of 6 oktober zullen gaan trouwen. Voor het programma zullen een aantal DJ’s  op het bruiloftsfeest draaien die wij zullen volgen...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 0 31-7-2012 13:41:32

Evelien
Origineel Gastenboek
Hey iedereen, Wij zouden graag zelf een gastenboek maken, met daarin op elke bladzijde een andere foto van ons en daartussen plaats voor de gasten om iets te schrijven. Ik wilde eerst gewoon een fotoboek maken met veel plaats tussen om te schrijven,...
Ideeën Reacties: 6 31-7-2012 13:10:48

jana
Bloemist fine fleur Brugge
Dag bruidjes, Ik ben al eens aan het rondkijken voor een bloemist regio Brugge. Nu is mijn vraagje: wie heeft er al ervaring met fine fleur in Brugge? Wij zouden bruidsboeket, twee kleine boeketjes voor de bruidsmeisjes, een altaarstuk, stuk voor ...
Voorbereiding Reacties: 3 31-7-2012 11:33:23

Evi
gastenboek met vragen, inleidende tekst?
Aloha! Heeft er iemand een leuk idee voor een inleidend tekst bij 'gastenboek-tegels' met vragen op die gasten kunnen invullen?Wij hebben zelf met stempels oude tegels nagemaakt en deze gaan we na onze trouw in onze wc hangen, de vragen enzo zijn al ...
Voorbereiding Reacties: 3 31-7-2012 10:50:42

sarah
Officieel verloofd :-)
Gisterenavond heeft Joris mij eindelijk ten huwelijk gevraagd . We hadden onderling wel al beslist van volgend jaar te trouwen hoor,  maar de echte vraag was nog nooit gesteld !! Tot gisteren avond toen ik thuis kwam van mijn avondronde.. schro...
Ideeën Reacties: 16 31-7-2012 10:19:31
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...