Nu Online
Momenteel zijn er 203 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Pascaline
28/07/2012 was onze mooiste dag
Gisteren was onze trouwdag. Een dag om nooit meer te vergeten! Alles verliep zoals we het hadden gehoopt. Prachtig weer, al onze vrienden en familie erbij, een fantastische zaal en een super DJ! Geen lang verslag van mij, enkel enkele aanprijzingen!:...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 4 29-7-2012 21:50:43

Fien
Waarom trouwen?
Gewoon uit nieuwsgierigheid eigenlijk... Maar waarom trouwen jullie? Wat is jullie reden? Om een feestje te kunnen geven, omdat jullie elkaar graag zien,...? Want dat kan ook zonder te trouwen? Om praktische redenen misschien? Kom maar op met jullie ...
Ideeën Reacties: 14 29-7-2012 21:27:22

Kim
Iemand ervaring met Julie Vielvoye?
Hallo iedereen! Zoals de titel het al zegt, had ik graag wat ervaringen gehoord i.v.m. visagiste Julie Vielvoye. Heeft iemand van jullie haar gehad op D-day?  Of kennen jullie misschien iemand anders regio kempen/Vlaams-Brabant die aan te raden...
Verzorging - Make-Up Reacties: 5 29-7-2012 21:04:57

Anneleen
Vervoer ...
Oproepje ... wij hebben op onze trouwdag maar voor 2 straten vervoer nodig ... en twijfelen of we al dan niet vervoer zouden nemen, maar vind het net dat tikkeltje meer hebben met origineel vervoer dan gewoon met onze eigen auto Enkele opties die we...
Voorbereiding Reacties: 5 29-7-2012 20:00:00

Titia
Kort verslagje 28 juli 2012
Hallo iedereen, snel de tijd gevonden om even een kort verslagje te schrijven.  Het was fantastisch. Vroeg opgestaan om naar de kapper te vertrekken en de make-up. 's morgens zijn we foto's gaan trekken, met een zeer toffe fotograaf. Daarna ...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 2 29-7-2012 19:05:39

Jessie
gastenlijst gedoe
Hallo allemaal, Wij hebben net eens met onze ouders samen gezeten. Blijkbaar verschillen onze ideeën nogal... Wij zijn in onze vriendenkring het eerste koppel dat zal trouwen dus veel vergelijken of veel voorbeelden hebben we nog niet gehad waa...
Voorbereiding Reacties: 19 29-7-2012 19:00:36

mistery
ten huwelijk vragen
Ik zou mijn vriendin (Hanna ..., ik mag haar naam vermelden, ze zit toch nooit op de pc) graag  ten huwelijk vragen en ben zowat aan het brainstormen. Ik wil eerst en vooral zeggen dat wat ik zal doen natuurlijk mijn eigen keuze zal zijn en da...
Ideeën Reacties: 10 29-7-2012 18:47:38

Jolien
Voorbeeld winkelwagenmuntjes
Hallo iedereen Wij gaan als bedankjes winkelwagenmuntjes nemen. Zijn er hier nog mensen die deze bestelt hebben? Ik heb een ontwerp gekregen van Looland, maar ik had graag nog wat inspiratie opgedaan. Wie heeft hier een foto van en wil deze eens do...
Ideeën Reacties: 4 29-7-2012 18:42:44

mistery
Waar ring kopen
Ik zou mijn vriendin ten huwelijk willen vragen maar vroeg mij af waar er goede juweliers zijn waar ik redelijke prijs kwaliteit heb. Ik ben namelijk niet van het gedacht dat de ring veel geld moet kosten zo rond de 100€. De ring staat meer als...
Ideeën Reacties: 9 29-7-2012 18:35:22

Anneleen
FOTO LOCATIE BINNEN - regio Haaltert - Denderleeuw
Hiiiiiiiii wij hebben enkele toffe locaties om foto's te nemen bij mooi weer, maar bij slecht weer zijn we even de draad kwijt ... mss helpen jullie ons even verder?
Locaties - Fotografie Reacties: 4 29-7-2012 18:12:28

Ann
Kader of lijst gezocht (omgeving Limburg)
Is er misschien iemand die toevallig nog een (antieke) kader of lijst heeft liggen die gebruikt kan worden om foto's van alle genodigden te trekken (komende zaterdag 04-08-12)? Omgeving Limburg.  Bedankt!
Fotografie Reacties: 2 29-7-2012 16:35:23

Ellen
Hartverscheurende keuze
Hallo, Ik sta op dit moment voor een enorm moeilijke keuze: ga ik onze trouw uitstellen met het risico dat het er nooit meer van komt? Wij hebben samen een huis gekocht en zijn daarom getrouwd voor de wet nu hadden wij een budget vastgelegd voor o...
Voorbereiding Reacties: 9 29-7-2012 15:45:02

Annelies
Ons huwelijk van 27/07/2012 (Pre-wedding filmpje)
Voorbije vrijdag was onze droomdag. De foto's hebben we nog niet gekregen van onze fotograaf dus die zal ik hier binnekort op posten. Wat ik wel al kan laten zien is ons pre-wedding filmpje. Op het avondfeest hebben we dit filmpje laten afspelen voor...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 18 29-7-2012 15:08:22

Ann
Bruidjes van 18 augustus 2012 (en ook alle anderen hoor :-)))
Amai, nog 19 dagen op de teller. Ik kan nu al niet meer slapen s' nachts van de stress. Er spookt vanalles door mijn hoofd. Dingen die we nog moeten doen. Zo zijn de misboekjes nog niet klaar (tekst wel al), heeft het jongetje die voorloopt nog geen ...
Voorbereiding Reacties: 8 29-7-2012 14:09:19

Tiffanie
Eerste foto's
Hier al enkele foto's te zien..  Moe, versleten, voldaan !! Verslag en foto's volgen... Link naar mijn facebook pagina... Normaal zijn mijn prikbordfoto's toegankelijk !Veel liefshttp://www.facebook.com/Tifftje
Verslag Huwelijksdag Reacties: 12 29-7-2012 13:19:11
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...