Nu Online
Momenteel zijn er 143 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

sarah
Videograaf regio Sint-Truiden gezocht
Wij zijn nog op zoek naar een goeie videograaf regio Sint-Truiden . We zijn er wel wat vroeg bij maar we zouden toch zeker iedereen op tijd hebben vastliggen op ons dagje . Het zou voor te filmen zijn vanaf het stadhuis , de receptie en het avondfees...
Video Reacties: 2 30-7-2012 11:52:37

Tiffanie
28-07-2012 Verslag en foto's
Hallo allemaal, Het begon allemaal al wat te spannen de dag voor de trouw. Ik moest samen met mijn neef ons zaaltje nog gaan decoreren voor 's middags, naar de kapper, echt de voeten van onder mijn 'gat' lopen zoals ze hier zeggen.  Nadat ik 2u...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 6 30-7-2012 11:47:49

Ann
gastenboek
Dag iedereen, ik was net bezig met ons gastenboek, wat schrijven jullie daar zelf in? Op het eerste blad? Groetjes en alvast bedankt!!
Voorbereiding Reacties: 8 30-7-2012 11:13:14

Veronique
Kriebels!
Nog 24 (!) dagen op de teller en soms heb ik mezelf helemaal niet meer onder controle. Dromen dat ik mijn trouwkleed vergeet aan te doen, of dat de fotograaf er niet is, of dat we onze speech geven en niemand is geinteresseerd, .... en ik panikeer oo...
Voorbereiding Reacties: 5 30-7-2012 10:39:12

Jessica
Iedereen belt af
Hallo iedereen, Zaterdag ging ik eindelijk mijn proef voor haar en make-up krijgen. Ik had al problemen met mijn eerste kapster omdat ze twee keer afbelde voor de proef. Ik had dan een andere kapster gezocht en gevonden. Weer geen goeie. Een 15min ...
Verzorging - Kapsel Reacties: 8 30-7-2012 10:24:10

Tiffany
Vervoer
Hoi bruidjes, Wij zijn op zoek naar trouwvervoer... Ik had graag een mustang gehuurd want mijn vriend is echt verzot op deze wagen. Heb op enkele plaatsen prijs gevraagd maar de één doet het niet in de winter en de andere vraagt 690€...
Ideeën Reacties: 8 30-7-2012 10:12:25

Sandra
Etsy pakjes trouble!
Hey allemaal, Iemand ervaring met Canada Post? Ik verwacht mijn bridal hanger vanuit Canada en normaal zou deze 27 juli aankomen... Op de website van Canada Post zie ik qua 'track history' enkel dat er 'information received' is...maar niet dat het v...
Voorbereiding Reacties: 11 30-7-2012 10:06:36

Melissa
Dit wil ik toch even delen...
Aangezien ik zo fier als een gieter ben op mijn ventje en altijd maar stoef over hoe romantisch hij wel is wil ik graag volgende fotootjes ook met jullie delen :) https://www.facebook.com/media/set/?set=a.1587949611870.2076054.1029711484&type=3 ...
Ideeën Reacties: 11 30-7-2012 10:05:27

mistery
goed hotel
Ik kom juist op het idee om ook hier eens te vragen als jullie goede hotels kennen. Ik zoek een romantische of luxueuze kamer, liefst met bubbelbad/jacuzzi. De prijs voor 1 nacht (+ontbijt) zou maximaal 150 mogen zijn. Omstreken: eigenlijk overal wa...
Ideeën Reacties: 11 30-7-2012 9:46:11

Anja
Geslaagd weekend qua voorbereidingen!
Hoi iedereen, Ik wou even een geslaagd weekend (wat betreft onze voorbereidingen) met jullie delen. 1ste check: Mijn liefste heeft zijn trouwkostuum en schoenen gevonden. Geloof mij, dat was geen eenvoudige opdracht! Als het aan hem lag kwam hij ...
Voorbereiding Reacties: 4 30-7-2012 9:43:44

Caroline
Samen kostuum kiezen of niet?
Hoi allemaal, Hoe gaan jullie te werk? A: Bruid en bruidegom kiezen kostuum. B: Bruidegom en zijn moeder kiezen kostuum. C: Bruid, bruidegom en moeder bruidegom kiezen kostuum. Groetjes
Kledij - Bruidegom Reacties: 18 30-7-2012 9:29:04

Sara
openings tekstje voor kerk- thema boek
hey mede forumers, ik heb mijn misboekje bijna af op 1 tekstje na. onze verwelkomings tekst. Ik zou graag een tekst hebben die iets te maken heeft met een boek. Bijvoorbeeld, iets met nieuw hoofdstuk beginnen, het leven is als een boek,... maar ik v...
Voorbereiding Reacties: 1 30-7-2012 9:16:13

Ine
ouders bedanken in kerk
Hey ik heb voorlopig als afsluiter van de misviering een woordje van bedanking naar onze ouders toe, ook broers/zussen en grootouders worden bedankt... Doen jullie dat ook? Mag ik jullie tekstje eens zien? Ik vind het mijne precies niet zo geweldig...
Ceremonie Reacties: 0 30-7-2012 9:02:41

Karen
Hoe zijn jullie ten huwelijk gevraagd?
Even uit nieuwsgierigheid dit topic :D. Hoe zijn jullie ten huwelijk gevraagd?? Mijn vriend is op z'n knie gegaan in februari in Central Park , New York. Héél onverwachts, ik stond (zat op een bankje aan een meertje) met mijn mond vol ...
Voorbereiding Reacties: 29 30-7-2012 8:40:21

Stefanie
27/7 + 28/7 - Het verslag van de mooiste dagen (foto's volgen)
Wauw, al 1 (en wettelijk 2) dagen getrouwd! Ik denk dat ik nog nooit zo vaak het woord "Wauw" heb gebruik als de voorbije dagen :) Een verslag (ik ben ondertussen aan het stuk van de Kerk en sorry voor het lange verslag maar ik heb toch zo genoten :)...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 30 30-7-2012 0:38:13
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...