Nu Online
Momenteel zijn er 146 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

rogue
Eco trouwfeest
Hey Iedereen, Heeft iemand ervaring met een eco-trouwfeest? Wij doen ons feest in een oud fort en dat zou wel zeer toepasselijk zijn ;-) xxx
Ideeën Reacties: 0 5-8-2012 9:01:16

debbie
witte paraplu's
Op 20juli 2012 zijn wij getrouwd mee dat het weer niet zo goed ging zijn hebben wij witte paraplu's gekocht gelukkig hebben we ze niet nodig gehad.Wie witte paraplu's zoek wij hebben er nog 4 om te verkopen ze kwamen uit blokker 6.50euro per stuk voo...
Kledij - Accessoires Reacties: 0 5-8-2012 1:52:15

debbie
Feestzaal
Bij deze willen wij toch eens laten weten wie nog opzoek is naar een feestzaal regio Gent wij zijn 20juli 2012 getrouwd in Salons caipirinhia te Merelbeke.Echt super tevreden geweest heel vriendelijk,lekker eten alles was gewoon af wij raden deze zaa...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 5-8-2012 1:45:03

Alessia
Hij heeft zich versproken!
Jep, onze huwelijksreis zou een verrassing moeten zijn tot op de dag van vertrek, maar hij heeft zich versproken. We gaan dus naar Thailand :D. Omdat ik weet dat er nogal veel bruidjes daar gaan of zijn geweest kunnen jullie me misschien helpen. Ik ...
Huwelijksreis Reacties: 15 4-8-2012 22:37:54

Stéphanie
1ste dansles :-D
jaja vandaag onze 1ste dansles achter de rug en het was een SUCCES!!! Wij gaan uiteindelijk als openingsdans voor ne swing op Barry white: My firts, my last, my everything. Mijn ventje waar ik alleen nog maar met geslowd hebt en verder nooit op de da...
Openingsdans Reacties: 3 4-8-2012 21:20:49

sara
gezocht spaarvarken
ik zoek een kei leuke spaarvarken zodat alle gasten hun centjes daar in kunnen steken achteraf mag het nog steeds een mooie decoratie zijn wie weet waar ik dat kan kopen liefst regio antwerpen dankje^^
Voorbereiding Reacties: 6 4-8-2012 20:47:56

Karolien
jippie m'n eigen ringkussentje is klaar!
Hoi allemaal, ik ben heel blij, heb vandaag zelf m'n vilten ringkussentje gemaakt in kleuren van de kleertjes van de bruidskindjes! Ik heb deze week ook twee toffe aapjes gekocht zodat ze elks een knuffeltje hebben :) Als je eens wil kijken naar m'n...
Voorbereiding Reacties: 8 4-8-2012 16:54:16

kelly
liedjes met een knipoog
Hey bruidjes en gommetjes en alle andere creatieve breinen... Daar wij onze huwelijksviering op locatie doen, hou ik het graag leuk en luchtig. Nu ben ik op zoek naar enkele luchtige (grappige) liefdes-huwelijksliedjes met een knipoog. Ik heb al ' l...
Muziek - Ceremonie Reacties: 15 4-8-2012 15:40:17

Philip
Dochter-vader, moeder-zoon dans
Hallo, Als openingsdans gaan wij wss voor een salsa dus zouden wij graag met de ouders ook op een sneller nummer dansen... Een up tempo dus maar niet te moeilijk! Iemand een idee? Xx
Openingsdans Reacties: 4 4-8-2012 14:57:52

anni
Mijn nageltjes laten doen aan huis in Lier
hey bruidjes ik heb mijn nagels al laten doen voor mijn grote dag. Nailsathome is bij mij thuis geweest, en ik heb gellacnagels laten zetten. gellac is iets anders dan gelnagels hé, maar even mooi hoor. Ik ben er zeer tevreden over, geweldig da...
Verzorging - Make-Up Reacties: 0 4-8-2012 13:45:34

Stephanie
Even een zware domper
Hey iedereen, Even over onze uitnodigingen, een goede vriend van mijn aanstaande ging onze uitnodigingen ontwerpen.Hij is grafisch ontwerpen en wou dit graag doen voor ons.Verschillende proefafdrukken gemaakt en het was helemaal ons ding! Het wa...
Uitnodigingen Reacties: 8 4-8-2012 13:15:12

Dorina
grote schoenmaten
Hallo, Een misschien wat vreemde vraag: mijn beste vriendin heeft schoenmaat 43. Nu heeft zij altijd problemen met het vinden van schoenen, ze kan enkel ofwel jongensschoenen (sportschoenen etc) dragen, of dingen als sleffers of birkenstocks enzo. U...
Kledij - Suite Reacties: 7 4-8-2012 12:28:24

Dorina
snoepboeket waar kopen?
Hallo allemaal, Voor de bruidskindjes had ik graag snoepboeketjes gehad, omdat ze er dan na de viering nog iets aan hebben. Weet iemand waar ik die kan kopen in de omgeving van Leuven of in de omgeving van Turnhout? Bedankt!
Bruidsboeket Reacties: 8 4-8-2012 12:24:52

Sanne
Opbouw alternatieve viering
Hey, Wij houden een niet-religieuze viering en willen deze samen met familie en vrienden volledig zelf uitwerken. We weten alleen niet goed hoe we zo'n ceremonie kunnen opbouwen (aangezien er geen vaste waarden zijn zoals bvb. het gebed, de zegening ...
Ceremonie Reacties: 12 4-8-2012 11:22:31

robine
leuke tafelnamen
Met nog 26 dagen op de teller ben ik er nog steeds op zoek naar leuke tafelnamen en hoe ik die moet uitwerken. wij hebben al gehoord van "Liefde is..." maar dat gebruikt al bijna iedereen. verder kan ik niet direct iets bedenken wat wij gemeen hebbe...
Ideeën Reacties: 11 4-8-2012 11:02:50
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...