Nu Online
Momenteel zijn er 97 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Leny
Trendy feestzaal - omgeving Halle - Beersel
Hallo, Wij zijn sinds enkele weken verloofd en volop op zoek naar een geschikte locatie. We hebben al wat feestzalen gevonden in de buurt maar dit zijn vaak de "klassiekers". Kent er iemand nog een orginele / trendy locatie in Vlaams-Brabant? Be...
Locaties - Feestzaal Reacties: 10 3-8-2012 15:33:49

sandra
goedkope trouwjurk?
zoals de tittel het al zegt ben ik op zoek naar een goedkopere trouwjurk. We wilden eerst een feest met alles erop en eraan maar gaan een groter huisje kopen dus we zullen het geld in het huis steken ipv de trouw. Dus ga ik ook geen 1500 euro of zo i...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 3-8-2012 15:05:08

inge
helium
Waar kan ik heliumgas kopen om zelf onze balonnen te vullen? Heb de balonnen gekocht bij Ava. Regio Deinze.
Voorbereiding Reacties: 6 3-8-2012 14:59:38

sharon
zaal decoratie te koop
Hieronder een lijstje van artikelen die we te koop aanbieden. We hebben voor een lege zaal gekozen die we zelf helemaal moesten inkleden. Hierdoor hebben we nu veel spulletje die we terug willen verkopen. - 6 grote glazen vazen - klein thee...
Voorbereiding Reacties: 12 3-8-2012 13:11:17

linda
huwelijksreis geboekt
eindelijk ligt onze hopelijk fantastische huwelijksreis vast. we vertrekken in september naar de malediven. hopelijk valt het weer mee en wordt het een onvergetelijke en fijne ervaring.  kan niet wachten 
Huwelijksreis Reacties: 3 3-8-2012 12:41:35

Evelien
Dilemma: metalmuziek in mis????
Liefste bruidjes en gommetjes, De muziekstijlen van mijn vriend en ik kunnen soms nog al eens verschillen. Mijn vriend zou heel graag een metalliedje (voor de kenners live for this van Hatebreed, voor de niet kenners: http://www.youtube.com/wat...
Muziek - Ceremonie Reacties: 16 3-8-2012 12:40:16

kim
dubbel boeking
grrrrrr nei gaan ik iets krijgen hé, kbel met de feestzaal enzo zen der fouten gelopen in de boekingen !!!! is er een stuk van mijn zaal aan iemand anders verhuurd !!! maar dat gaat dus NIET doorgaan zenne !!! ik heb dat godverdomme al bijna 2...
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 3-8-2012 12:01:17

kim
dubbel boeking
grrrrrr nei gaan ik iets krijgen hé, kbel met de feestzaal enzo zen der fouten gelopen in de boekingen !!!! is er een stuk van mijn zaal aan iemand anders verhuurd !!! maar dat gaat dus NIET doorgaan zenne !!! ik heb dat godverdomme al bijna 2 j...
Juridisch Reacties: 5 3-8-2012 11:59:04

van
feestzaal
hallo iedereen we zijn er niet aan uit welke zaal we twijfelen over DE BARRIER en LA BOITE AUX BOIS  heeft hier iemand ervaring mee? groetjes 
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 3-8-2012 11:52:05

kelly
jurk gevonden!!!!
Zoals alles, goed op tijd....Toch wil ik graag hier even men ervaring kwijt over men bruidsjurkzoektocht! Afgelopen dinsdag naar het bruidshuis in Merksem geweest, met een bang hartje na de vele negatieve reacties hier! Eerlijk gezegd, ik ben er goed...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 14 3-8-2012 11:46:39

nele
trouwbelofte
Even een vraagje, zijn er mensen die mijn trouwbelofte eens eventjes willen lezen? Want ik twijfel ondertussen of ze wel goed zijn. Ik vind de tekst nog altijd goed, maar weet niet of het als trouwbelofte ook goed is. Laat maar weten als je ze wilt ...
Ceremonie Reacties: 20 3-8-2012 10:36:16

Lilabluestar
14 juli 2012 - verslag en eerste foto's
Dag iedereen! Waaw er staat 20 dagen op de teller hier onderaan, maar dan in de andere richting want ik het is al bijna drie weken geleden dat wij onze droomdag beleefden! Omdat ik héél veel aan dit forum heb gehad en jullie versl...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 18 3-8-2012 10:35:01

Saskia
trouwbelofte als verrassing voor men vriend
hallo ik heb een verrassing voor men vriend, mits we het zo druk hebben en alleen voor de wet trouwen moeten we geen trouwbelofte hebben, ik heb 1 gemaakt als cadeau en dat komt op perkament omdat alles met onze trouw op perkament stijl is. Wa...
Voorbereiding Reacties: 4 3-8-2012 9:54:17

dorien
Rode draad?
Hallo, Ik hoorde van een aantal mensen dat zei een rode draad hebben doorheen hun huwelijk (iets dat steeds terugkomt in vanalles en nog wat).... Hebben jullie dit ook? En een paar ideetjes? Groetjes Dorien
Ideeën Reacties: 14 3-8-2012 9:39:21

dorien
Ervaring Fotograaf Roeland Van de Velde (PhotoGenX)
Hallo, Heeft er iemand ervaring met fotograaf Roeland Van de Velde uit Leuven? Groetjes Dorien
Fotografie Reacties: 0 3-8-2012 9:30:22
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...