Nu Online
Momenteel zijn er 96 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Anke
Spulletjes te koop (rode loper, kousenband, kleed, ....)
Beste bruidjes, Aangezien onze grote dag voorbij is, hierbij enkele spulletjes die weg doen: - bloem/roos met speld http://nl.kapaza.be/vi/66421249.htm?ca=11_s - 2 kousenbanden   http://nl.kapaza.be/vi/66421244.htm?ca=11_s - witte balonne...
Ideeën Reacties: 6 4-8-2012 9:41:14

tima
vandaag vrijgezellen
oooeee ik ben zenuwachtig Om 11u30 komt mij zus mij oppikken en begint mijn vrijgezellendag/nacht.  mijn 1ste opdacht heb ik al volmaakt krullen in mijn haar , jeans shortje met hakjes en een roos topje , kleren om een stapje te zetten en wat m...
Voorbereiding Reacties: 7 4-8-2012 9:33:27

Melissa
Moe maar voldaan :)
Hey hey! Net uit m'n bedje se.... Gisteren een héle dag geshopt! Eerst naar Wijnegemshoppingcenter...gaan zien voor kleren en schoenen voor mijn oudste dochter...na véél zoeken en passen, uiteindelijk iets héél kleurrijk en...
Voorbereiding Reacties: 7 4-8-2012 9:09:52

Hilde
OPENINGSDANS.....= MIX????
wie gaat er een mix doen als openingsdans? Zo ja, welke liedjes?Of misschien suggesties zodat ik ideetjes kan opdoen?
Openingsdans Reacties: 2 3-8-2012 23:35:51

Heidi
Grrr... familie
Hallokes Deze namiddag bij mijn schoonouders geweest en moet je nu iet weten?? Een van de zussen van mijn ventje komt gewoon niet! Ze is nu blijkbaar verantwoordlijke van een restaurant en ze kan daar niet weg. Het spijt me maarvdit vind ik gewoon s...
Uitnodigingen Reacties: 5 3-8-2012 22:00:08

Ann
21 juli 2012! Onze super trouwdag!
Hey, Ondertussen 13 dagen mevrouw De Nijs en ik ben nog steeds aan het nagenieten. Wij zijn een weekje naar Frankrijk geweest met mijn schoonouders om wat te bekomen, de echte huwelijksreis volgt nog in september naar Zuid-Afrika. Onze dag is super ...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 9 3-8-2012 21:57:50

Petra
kousenband
Hallo, Ik heb kousen gekocht, die hebben al een zelfophoudende witte band van hun eigen, nu heb ik ook nog een kousenband gekocht, omda ik iets blauw nog moest hebben, maar draag ik die dan gewoon boven die witte band, is da ni een beetje stom :P ? ...
Kledij - Accessoires Reacties: 3 3-8-2012 21:36:40

Petra
sluier
Hallo bruidjes, Ik wou even de mening van een ander horen: Ik was eerst van plan een sluier en handschoenen tot mijn ellebogen te dragen. (ik heb een bustierjurk) Nu begin ik wat te twijfelen, of het toch niet te bloot is voor in de kerk mijn schoud...
Kledij - Accessoires Reacties: 8 3-8-2012 21:30:26

Aurelie
trouwjurk/suitekleed te koop!
Ik heb hier de perfect alternatieve trouwjurk voor je!  Maatje 36, met mijn 1m67-68 past hij perfect voor mij, is één keer aangedaan geweest, naar droogkuis en thats it!  [IMG]http://i13.photobucket.com/albums/a257/LiekeAlb...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 3-8-2012 19:35:34

Julie
just married companie
iemand ervaring met just married companie en hun bussen of vervoer???? bedankt
Voorbereiding Reacties: 0 3-8-2012 18:42:28

Veronique
Proefkapsel.... fail!
Arghh! Wat nu? Zoals de titel het al zegt, ik mocht vandaag gaan voor men proefkapsel. Ik heb nogal lang haar en had gevraagd het in te krullen, en dan losjes op te steken, maar voor de helft zodat de onderste lokken nog los waren... Snik, voorkant w...
Voorbereiding Reacties: 10 3-8-2012 17:53:40

Evelien
2de pas was fantastisch! :-d
Heyhey, Gewoon even mijn vreugde delen! Na de zorgen na de 1ste pas (er ontbrak een versiering aan mijn kleed en er was een zeer zichtbare naad in de wilde zijde op een heel opvallende plaats), was ik nu wel heel benieuwd naar wat het resulta...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 3-8-2012 16:44:43

Stéphanie
Ringdragertje van 1,5 jaar
Tijdens onze trouwviering hebben we het kindje van de getuige die ringdrager is. Dat kindje zal dan +/- 1,5 jaar zijn. Heeft er iemand een idee hoe we het kindje op een leuke en toch veilige manier (willen ringen niet verliezen :p) de ringen kunnen l...
Ceremonie Reacties: 4 3-8-2012 16:22:50

Julie
cijfertjes , cijfertjes en keuzes maken grrrr
hey bruidjes, even mijn frustraties kwijt . Ik ben constant bezig met ons huwelijk aanvankelijk zei ik gewoon een kleed en een feest en meer hoeft het niet te zijn..... Maar er zijn zo veel leuke dingen en mooie dingen ik zie de ganse dag ...
Voorbereiding Reacties: 7 3-8-2012 16:14:27
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...