Nu Online
Momenteel zijn er 125 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Tiffany
Kousenband
Hallo, Hoe doen jullie het met de kousenband? Laten jullie mensen er op bieden? haalt de bruidegom het er met zijn tanden af??? Graag paar ideetjes van jullie :) Groetjes
Kledij - Accessoires Reacties: 15 7-8-2012 15:40:05

wendy
Onze mooie dag op 07-07-2012
Hey mede Bruidjes en bruidegoms Ik ben iemand van weinig woorden . Daarom ga ik geen verslagje neer tippen. Al een geluk dat foto's veel zeggen https://www.facebook.com/media/set/?set=a.3936909192749.155962.1580441311&type=3&l=947e54824a ...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 11 7-8-2012 14:53:34

jamina
Nog 23 dagen!! wat ben ik nog vergeten??
Hoi hoi Bruidjes Alle bruidjes van eind eugustus of begin september, wat hebben jullie al klaar en wat is er nog te doen?  hier nog steeds geen stress, wel bang belangrijke dingen te vergeten. Als ik iets vergeten ben, laat het me zeker weten :...
Voorbereiding Reacties: 10 7-8-2012 14:50:49

Tiffany
Animatie op het feest
  Hoi bruidjes, Graag had ik wat ideëen opgedaan voor animatie op het feest zelf... Zoals met de kousenband, of schoenen wisselen en dan vragen stellen,... Iemand toffe ideëen?
Ideeën Reacties: 0 7-8-2012 14:18:21

Claudia
Hoelang op voorhand je trouwjurk kiezen?
Ik ga volgend jaar eind mei of begin juni trouwen. Wanneer zou ik dan best gaan kijken voor een trouwkleed?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 11 7-8-2012 14:15:25

Bea
Fotograaf gevonden!
Hallo, Ik vond het wat een frustrerende zoektocht want elke keer als we er uit waren en mailden bleek de fotograaf bezet!  Maar ik ben nu toch wel blij met Joke Perneel van Mamacita.  Ze werkt wel niet s'avonds maar uiteindelijk vind ik dat...
Fotografie Reacties: 1 7-8-2012 14:09:29

Tiffany
Bloemen
Hoi bruidjes, Graag had ik wat ideëen opgedaan voor animatie op het feest zelf... Zoals met de kousenband, of schoenen wisselen en dan vragen stellen,... Iemand toffe ideëen?
Ideeën Reacties: 0 7-8-2012 13:58:52

Davy
Vier de Liefde 12-12-12: win een huwelijk
Woensdag 12 december 2012 is de laatste keer deze eeuw dat bruidsparen kunnen trouwen op een datum die uit drie dezelfde getallen bestaat. Dat moet gevierd worden, dacht weddingplanner Kim Van Der Heyden van Absolutely Fabulous weddings. Daarom gee...
Voorbereiding Reacties: 2 7-8-2012 13:53:36

Marie-Line
Huwelijksreis
Hoi, Wij zouden in de herfstvakantie op huwelijksreis willen gaan. Gezien het maar een weekje is, zouden we nu ook niet te heel ver gaan. Ik had eerst gedacht aan Griekenland, maar vrees dat het dan al te koud zal zijn. We willen niet van naar die ty...
Huwelijksreis Reacties: 4 7-8-2012 13:52:53

Benita
somthing old somthing new something borrowed something blue
Wie doet hier allemaal aan mee? En hoe verwerken jullie deze dingen in jullie outfit? Ben eens benieuwd 
Kledij - Accessoires Reacties: 12 7-8-2012 13:40:30

Angelique
LIVE - muziek voor in de kerk
Dag bruidjes, Wij zijn nog dringend op zoek naar iemand die zal zingen in de kerk. Kunnen jullie ons iemand aanraden? Wij zijn van West - Vlaanderen! Bedankt! Angelique
Muziek - Live Reacties: 11 7-8-2012 12:52:11

Marieke
Foto binnenlocatie regio Hamme - Moerbeke
Hi Wij zoeken voor vrienden van ons die 21.9 trouwen mee naar een binnenlocatie voor hun foto's. Een oud gebouw, oude schuur, fabriek, ... ze trouwen in Hamme voor de wet en nadien is het feest in Moerbeke. Dus alles wat er tussen Hamme en Moerbek...
Locaties - Fotografie Reacties: 0 7-8-2012 11:42:18

leen
feest in het groen en kindvriendelijk
Na een eigen fantastisch trouwfeest heeft een goede vriendin van mij ook de kriebels gekregen om te trouwen... Zij is op zoek naar een all-in locatie voor een namiddagfeest, kindvriendelijk en in het groen, liefst in de omgeving van Gent. Maar zij we...
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 7-8-2012 11:38:41

dorien
Kapper aan huis gezocht regio leuven/diest/tienen/aarschot
Hallo, Ik ben op zoek naar een kapper die aan huis komt voor mijn bruidskapsel. Zou voor in Tielt-Winge zijn. Groetjes Dorien
Verzorging - Kapsel Reacties: 7 7-8-2012 10:55:32

cindy
Bruidsschoenen
Hoi bruidjes, waar kopen jullie jullie bruidsschoenen? Ik heb mijn goesting wel al gezien op site's maar aangezien ik schoenen toch graag eerst eens pas, vind ik het zo riskant om te bestellen.
Kledij - Accessoires Reacties: 17 6-8-2012 23:51:19
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...