Nu Online
Momenteel zijn er 143 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Stéphanie
tafelschikking
Wat een ramp!!! Had niet echt gedacht dat het deel 'tafelschikking' zo moeilijk ging zijn Wij werken met ronde tafels met min 6 en max 10 personen. Ik probeer nichten en neven bij elkaar te laten zitten, nonkels en tantes, ... Natuurlijk komt dit nie...
Voorbereiding Reacties: 9 9-8-2012 16:52:05

Ann
NOODKIT, ... wat mag er zeker niet ontbreken?
Dag iedereen, met nog 8 dagen op de teller zijn we aan de laatste voorbereidingen toe. Ik wou graag een noodkit opstellen voor de dag zelf. Dit zit er nu al voorlopig in: - pijnstiller - medicatie tegen buikloop - naald en draad in de kleur van mi...
Voorbereiding Reacties: 7 9-8-2012 16:05:06

emilie
fotograaf
Hallo, Na het afweten van onze fotograaf zijn we weer op zoek naar een  studente of amateur fotograaf voor ons huwelijk op 25.05.2013!!!! groetjes emilie
Fotografie Reacties: 11 9-8-2012 14:52:53

jamina
Knalplaat
Wij zijn op zoek naar die ene knalplaat die je feest start en maakt. We hebben 2 openingsdansen en daarna moet het feest losbreken, maar ik heb geen ideeen meer.  Ben zelf fervente r&n liefhebben, maar weet dat dit geen optie is voor iederee...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 9 9-8-2012 14:42:54

Ellen
Krijtbordjes gezocht!
hoi, weten jullie toevallig waar ik van die kleine krijtbordjes (+ ezel) kan vinden om op tafel te zetten? Iemand een idee waar ze dat verkopen? bedankt!
Juridisch Reacties: 4 9-8-2012 14:13:32

ruth
bruidjes 15 sept en huwelijksreis
Beste bruidjes, wat moeten jullie nog regelen? Ik probeer uit te vissen op ik nog op schema zit! Mexico wordt de honeymoon, kan iemand zijn ervaring delen ivm muggen en het eten in resorts? Ik heb gehoord dat je best rauwe groenten en zuivel mijdt...
Voorbereiding Reacties: 14 9-8-2012 13:57:17

Katrien
tips gevraagd voor make up
Dag medebruidjes, komende maandag trouwt m'n broer.  Ik ga m'n make up die dag zelf doen. Maar kunnen jullie me tips geven om alles zo lang mogelijk te laten zitten?  Ik doe enkel een dagcrème op (dus geen kleur op m'n gezicht), oogsc...
Verzorging - Make-Up Reacties: 7 9-8-2012 13:56:05

Debbie
Huwelijksreis naar Amerika: via reisbureau of zelf
Goedemiddag, we zouden Route 66 willen afrijden als huwelijksreis. Heeft iemand al ervaring hiermee? We vragen ons af of het goedkoper is om deze zelf te plannen of we via een reisbureau voor hetzelfde geld misschien 'honeymoonsuites' zouden ku...
Huwelijksreis Reacties: 9 9-8-2012 13:03:24

Jessica
Gezocht: modellen...
voor een fotoshoot om onze nieuwe collectie bruidsjuwelen en haaraccessoires (bruidsmake-up en bruidskapsel) te showen. De foto's zullen worden gebruikt voor mijn website, facebookpagina en van de ontwerper(s). En uiteraard krijgen jullie ze ook.&nbs...
Verzorging - Make-Up Reacties: 20 9-8-2012 12:56:03

Ine
bruidsjurk, tiara, oorbellen te koop
Hallo bruidjes to be, ik heb nog enkele dingen te koop van mijn trouw. Ik kan er nu niks meer mee doen en misschien kan het nog dienen om een ander bruidje er stralend te doen uitzien. Ik verkoop mijn tiara, mijn bruidsjurk van Lady Bird en mijn oor...
Kledij - Accessoires Reacties: 7 9-8-2012 9:42:11

Cindy
Spannend!!...
...Nog maar 15 dagen wachten!! Hoe zit het met de andere 25 augustus-bruidjes?
Voorbereiding Reacties: 9 9-8-2012 9:00:14

nonah
silver sixpence
dames, zoals de titel al zegt.. waar vonden jullie een zilveren sixpence? of heeft er misschien iemand één te koop?
Kledij - Accessoires Reacties: 4 9-8-2012 7:44:39

kath
super visagiste
Hallo Wij vonden een super visagiste via de kapper bij ons Melanie roscam komt aan huis ze woont in vilvoorde en is seer betaalbaar 30 euro Voor mijngelaatsverzorging en gelnagels ga ik bij Beautiek in vilvoorde
Verzorging - Make-Up Reacties: 0 9-8-2012 0:06:33

kath
betaalbaar bruidsboeket
Hallo bruidjes ik vond een prachtig bruidsboeket voor maar 40 euro bij bloemenzaak het viooltje op de haachtsesteenweg te kampenhout. Jij kiest je bloemen en een voorbeeldfoto en ze maken dat voor jou ! Echt een aanrader !
Bruidsboeket Reacties: 0 9-8-2012 0:01:34
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...