Nu Online
Momenteel zijn er 143 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Bea
Drankje na burgerlijke trouw?
Ik ben jaren geleden naar een burgerlijke trouw geweest waarna het koppel trakteerde in een café op de Grote Markt (Antwerpen).  Dat was erg tof maar spijtig genoeg mag ik niet trouwen in het stadhuis maar moet ik in het District Berchem tr...
Voorbereiding Reacties: 7 8-8-2012 14:58:20

Tessa
Kosteloss voor mijn bruidsproject
Voor mijn nieuwe project, ben ik opzoek naar: Een bruidje  met durf en dat nog opzoek is naar: ·         Trouwkleed ·         Bruids Make up ·&nbs...
Verzorging - Kapsel Reacties: 11 8-8-2012 14:15:18

Tessa
Kosteloos voor mijn project
Voor mijn nieuwe project, ben ik opzoek naar: Een bruidje  met durf en dat nog opzoek is naar: ·         Trouwkleed ·         Bruids Make up ·&nbs...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 8-8-2012 14:10:12

Debbie
voorbereidingen
Hallo bruidjes, amai nog minder dan 9 maanden, de tijd gaat snel! Ik heb de laatste dagen constant zin om voor te bereiden... Misboekje, huwelijksreis, bedankjes. Moest ik zo verder doen dan is alles al klaar een half jaar op voorhand. Nog steeds zi...
Voorbereiding Reacties: 12 8-8-2012 13:54:13

catherine
uitnodiging
Hallo! Ik weet dat het nog veraf is eerdat we trouwen, maar we hadden gisteren onze verlovingsshoot. Met een van de foto's zullen we onze uitnodiging laten maken! nu heeft de fotografe al de gegevens nodig voor een voorontwerp van de uitnodiging. Nu...
Uitnodigingen Reacties: 2 8-8-2012 13:26:58

Kim
Iemand ervaring met Marijke Hovelynck?
Hallo iedereen Op 18/05/2013 trouwen wij en ik ben al volop aan het zoeken naar iemand voor mijn kapsel en make-up. Het liefst van al zou ik iemand aan huis willen laten komen omdat ik nog 2 hele jonge kinderen heb en het anders véel te hectisc...
Verzorging - Kapsel Reacties: 4 8-8-2012 12:28:19

Sofie
Fede Di Oro
Dag allemaal, hoeveel op voorhand bel je best naar FDO om een afspraak te maken? Zijn ze druk bezet? Groetjes, Sofie
Voorbereiding Reacties: 7 8-8-2012 12:01:40

Kristien
-23dagen = hoog tijd voor een nieuw verslagje!
Dag bruidjes, Ik ben in een opperbeste stemming vandaag, we zijn allemaal super hard aan het uitkijken naar de trouw! Nog 23 dagen op de teller, oh jee :-) toch een beetje zenuwen precies. We hebben vorig weekend nog wat checks kunnen zetten op onze...
Voorbereiding Reacties: 3 8-8-2012 11:51:16

Romina
hartvormig kader
Hallo, Wij hadden graag een hartvormige kader gehad. Onze gasten zouden deze voor zich kunnen houden en zo kan de fotograaf een foto nemen.  Alleen, ik heb geen idee waar ik die kan vinden!  Heeft er iemand een idee? Groetjes.
Fotografie Reacties: 9 8-8-2012 11:44:55

Ina
*
Hallo allemaal,, ik heb een vraagje, hoeveel op voorhand moet  ge gaan kijken voor een trouwkleed?? En heeft er iemand leuke ideetjes voor bedankjes aan de mensen te geven? Bedankt allemaal !
Ideeën Reacties: 11 8-8-2012 11:43:36

Nathalie
trouwjurk te koop, maat 48
ik verkoop mijn trouwkleed wegens plaatsgebrek -grijze rok -witte bustier -grijze sjaal -grijze bolero maat 48 te passen in Sint-Niklaas of Laarne http://www.2dehands.be/kleding-accessoires/dameskleding/trouwkleding-trouwaccessoires/trouwkleed-m...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 8-8-2012 11:10:31

Valérie
huwelijksideeen
Hey, Heeft er iemand voorbeelden van een feestreglement, een tekst voor bij de wegwerpcamera's en een tekst voor bij het gastenboek. Zou graag wat inspiratie opdoen? Alvast bedankt om jullie ideeen te delen. Valérie en Stijn
Ideeën Reacties: 12 8-8-2012 11:09:03

valerie
Feestzaal D'Hulhaege
Hallo iedereen Ik had graag eens jullie mening ivm een DJ. Ons feest zal in D'hulhaege zijn en nu moeten we beslissen of we de huisdj nemen of iemand extern. Is iemand toevallig al naar een feest geweest in feestzaal Ten Bosse (D'Hulhaege) te Deinze?...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 4 8-8-2012 10:56:32

kath
bruidsjurk
Ik vond nergens mijn goesting ben dan maar naar een naaistet gestapt in sint niklaad Wat eenn lieve dame ze maakte mij een jurk op maat eentje dat ik op internet vond prachtig en binnen mijn krape budget ! Zeker een aanrader ! Couture sybella in si...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 8-8-2012 10:51:05
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...