Nu Online
Momenteel zijn er 207 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Cindy
boompjes
Wij zouden graag aan onze voordeur 2 van die ronde boompjes zetten,De meeste mensen hangen daar van die witte lintjes in.Weet iemand hoe zo'n boompje noemt?
Voorbereiding Reacties: 11 8-8-2012 10:22:29

Sarah
Onze mooie dag 28/04/12
Ik had hier een tijdje geleden al is een linkje geplaatst met de foto's, maar wil deze link toch ook nog graag met jullie delen want hier staan de mooiste van onze hele dag op ^^ http://www.facebook.com/media/set/?set=a.3960525985200.148801.1641824...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 18 8-8-2012 10:10:52

Sylvie
Dj infinity
Hallo! Omdat een Dj heel belangrijk is om van je feest een topper te maken. Vroeg ik mij af als er al iemand ervaring heeft met Infinity vanuit Diksmuide?
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 8 8-8-2012 8:43:26

Ellen
Ballonnen
Hallo bruidjes! Graag had ik ballonnen opgelaten na de burgerlijke dienst. Heeft er nog een bruidje dit gedaan en hoe heb je dit praktisch geregeld? Alvast bedankt!
Ideeën Reacties: 5 8-8-2012 6:22:07

Ellen
Vervoer
Aaaaah! Kan niet kiezen. Koets of sportwagen! Mijn eerste gedachte was een koets, maar na veel speurwerk is een sportwagen ook wel tof! Een koets vind ik wel romantisch en heb altijd al eens willen inzitten. Maar sportwagen is wel leuker voor op de...
Ideeën Reacties: 7 8-8-2012 6:20:13

Ellen
Gaan zitten met sluier
Het is misschien een stomme vraag, maar ik heb een lange sluier en vroeg me af of ik, als ik ga zitten, daar gewoon op kan gaan zitten, of hem telkens beter over mijn stoel hang. Kwestie van hem niet te fel te kreuken al in het begin van de dag...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 8-8-2012 2:07:36

Lieze
Misboekjes stress + update'tje
Ik was net bezig met onze misboekjes te maken, maar in welk programma doe je dat het best? Ik was bezig in Publisher en k hebt afgedrukt, maar k snap er de ballen van! Pff, k zou da mss beter aan mene vent over laten, ma ja die is nu aan t werk en i...
Voorbereiding Reacties: 3 7-8-2012 23:43:47

Leslie
bouwverlof 2013
Heeft er iemand een idee wanneer het bouwverlof in 2013 valt in Antwerpen? Ik zou niet willen dat een groot deel van onze gasten niet aanwezig kan zijn omdat ze op vakantie zijn!
Voorbereiding Reacties: 3 7-8-2012 21:46:01

Linsey
Binnenlocatie tussen Kortenberg en Booischot
Wij trouwen 25 augustus 2012 en zijn nog steeds op zoek naar een binnenlocatie voor de foto's (voor het geval het slecht weer moest zijn). Het wordt dus redelijk dringend, maar we weten het echt niet! Het huwelijk gaat door in Erps-Kwerps (Kortenber...
Locaties - Fotografie Reacties: 1 7-8-2012 20:05:48

Lies
Geen wowgevoel, help?!
Dag bruidjes, Vrijdag ben ik voor de eerste keer jurken gaan passen. Ik had ongeveer een beeld van wat ik wou, en heb een stuk of 10 jurken gepast. Het was vooral wennen om mezelf in zo'n jurk te zien en uiteindelijk heb ik er 2 gevonden die ik heel...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 17 7-8-2012 19:37:42

sophie
Ben ik nu echt gek aan het worden?
Dag beste bruidjes, Ik kan het toch niet laten van hier toch elke dag nog eens een kijkje te komen nemen. Vind het zo zalig dat allemaal van jullie te lezen. Nu zit ik met een vraagje en ik hoop dat jullie eerlijk jullie mening geven ook al ben je n...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 13 7-8-2012 19:32:50

Els
Boekje vrijzinnige viering
Hallo iedereen, Wij trouwen volgend jaar in april en ik zou graag beginnen met het samenstellen van onze vrijzinnige viering. Alleen weet ik niet zo goed hoe. Zijn er mensen die aub hun boekje van hun vrijzinnige viering willen doormailen naar mij? ...
Ceremonie Reacties: 1 7-8-2012 17:19:50

Sandra
2de pas = BIG love for the dress!!
Hallo allemaal, Met een grote smile op mijn gezicht zit ik hier se...mijn 2de pas was echt een succes! Ik heb lang getwijfeld over mijn kleed...met een bang hartje naar de 1ste pas, nadien terug twijfels...terug met stress vertrokken vandaag, maar h...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 29 7-8-2012 17:17:56

Katrien
Fotograaf contract
Omdat ik vroeger fotoshoots deed, ken ik een fotograaf die op onze trouw wil komen.Het enige wat is dat hij vaak beloften maakt en niets beloof. Zo ben ik al één maand een fotoshoot aan het doen voor trouwjurken en het is er nog steeds niet...
Fotografie Reacties: 12 7-8-2012 16:56:24

Katrien
Grafisch ontwerper regio Limburg
Zoals de titel zegt, ben ik op zoek naar een grafische ontwerper regio Limburg (Genk, As). Ik heb mij laten vertellen dat deze niet zo duur zijn. Als de trouwuitnodigingen via de websites goedkoper zijn, ga ik uiteraard voor de goedkope oplossing&nbs...
Uitnodigingen Reacties: 4 7-8-2012 16:55:23
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...