TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Silke
3-3-2012
|
26-5-2011 16:40:58
hey, ken je niemand die je voorgegaan is? Misschien hebben zij een oplossing voor jou? Of even overleggen met de dj? Niet met rijst mogen gooien is niet zo erg, wij gaan waarschijnlijk de mensen laten bellen blazen, geeft ook mooi effect op de foto's. succes ermee!! Groetjes
|
|
Ann
21-7-2012
|
26-5-2011 16:46:49
Hey,
Een mini speler gaat volgens mij ook niet zo mooi overkomen.
De mensen die achteraan zitten gaan niet zoveel horen denk ik.
Live zangers zijn wel erg leuk. Bij ons zal de harmonie waar mijn vriend lid van is spelen.
Rijst gooien is denk ik op vele plaatsen verboden. Bij ons willen ze het ook niet,maar dat is buiten onze vriendengroep gerekend. En we hebben al gemerkt bij vorige koppels van ed familie die getrouwd zijn dat ze er niets opzeggen als we het maar zelf opkuisen of laten opkuisen.
|
|
Niki
30-6-2012
|
26-5-2011 18:18:22
Neen, ik ken niemand die reeds in de hoofdkerk van Temse getrouwd is... Da's een beetje het jammere eraan. Ik heb wel hier op het forum ook al het 1 en het ander gelezen over "pastoor van temse is gene gemakkelijke mens" en zo van die dinge. Brr als ik er aan denk alleen al!
Dank u voor de info!
|
|
sanderijn
|
26-5-2011 18:23:52
Hallo Niki,
mocht je toch voor live muziek gaan mag je gerust vrijblijvend contacteren via tantrijn@hotmail.com
groetjes,
sanderijn
|
|
Véronique
31-7-2009
|
26-5-2011 18:38:07
I.v.m. de rijst: bij ons mocht dat naar 't schijnt ook niet, maar wie houdt dat tegen? Eenmaal ze gooien, is het toch te laat...
|
|
Sara
20-8-2011
|
26-5-2011 21:05:56
Ik zou zowiezo voor live muziek gaan, doen wij ook omdat het in de kathedraal gewoon praktisch niet mogelijk is om met CD's te werken. En eerlijk, in begin dacht ik ook van oh nee! Maar ik ben er nu blij om, want het geeft toch dat ietsje meer. En wat de rijst betreft, volg ik Véronique volledig in. Eens de rijst in de lucht vliegt is het toch te laat. Dus who cares? Zolang het maar buiten is en niet in de kerk :-) Grtjs Sara
|
|
Niki
30-6-2012
|
29-5-2011 17:21:36
Live muziek it is! 
Dank jullie wel allemaal! & wat de rijst betreft; eens die vliegt, vliegt die! 
Groetjes
|
|
Annelyn
24-7-2010
|
3-6-2011 22:45:29
Niets van aantrekken van die rijst! Bij ons mocht dat ook niet, en gewoon niet vermelden en doen! Qua muziek. Er zijn zeer goede installaties (misschien van je dj, als je die hebt) die je kan gebruiken he? En anders gewoon voor live gaan! Wat je het liefste hebt he!!
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|