Terug naar overzicht
Hallo Wij hadden Here I Am van Bryan Adams . Groetjes
Wij hadden gekozen voor Fireflies van Owl City... . Maar nu beginnen we te twijfelen of we misschien La vita e bella - Nicola Piovani's soundtrack zouden nemen. Wat denken jullie??? Man man man, eigenlijk gekozen. Maar als we er teveel over nadenken...komt de twijfel toch boven.
Wij hadden Alegria van Cirque du Soleil: kippenvel als dat door de kerk galmt!
Wij hebben als intredeliedjes:Canon in D.Barocco 1990 - Rondo Veneziano De Canon voor de suite, de Barocco 1990 voor mij en mijn papa. Als uittredelied hebben we voor Stagioni di Venezia ook van Rondo Veneziano gekozen. Beide Rondo Veneziano-liedjes zijn voor mij een herinnering aan een theaterproductie. Het eerste liedje was het 'thema' van het stuk, het laatste dat waarop mijn personnage in de 'trouwscène' haar man tegemoed ging. (De Getemde Feeks... Misschien niet zo'n super-begin voor een huwelijk, maar de bewerking van onze regiseur legde de nadruk op een naar elkaar toegroeien en niet breken van elkaar, dus 't had nog wel wat). Die muziek geeft me kippenvel, de emoties van het stuk komen terug op en ik voel me 'empowered' erdoor. De keuze was dus snel gemaakt.