Terug naar overzicht
Hoi Van ons was dat ook een moeilijke bevalling :-) Uiteindelijk wordt het "She" van "Elvis Costello". Veel succes met het uitkiezen! GroetjesValerie
Hallo, Dit is inderdaad niet gemakkelijk. Bij ons wordt het 'She's the one' van Robbie Williams. We hebben wel 'livemuziek' in de mis. Dus dan gaat het waarschijnlijk toch nog iets anders klinken. Groetjes, Joke
Zij Marco Borsato, waarschijnlijk
Favorit adventure van K's Choice. Een minder bekend liedje van hen maar heel mooi en een tekst die perfect past bij de gebeurtenis. Zal ook live gezongen worden bij ons.
intrede suite: vangelis - conquest of paradise intrede bruid: canon in D major - Pachelbel
Bij ons hoogst waarschijnlijk 'Alegria' van cirque du soleil gezongen door een soprane!
Onze intrede was op de instrumentale versie van Your Song van Elton John, live op piano. Groetjes
Bij ons is het Romantique à Mort van Axelle Red. Het wordt life gezongen door een Jazz zangeres die begeleid wordt op gitaar. Groetjes
Intrede suite: Morning Mood (Peer Gynt Suite) Intrede bruid: Here comes the sun (The Beatles)
Intrede suite: Allegria - Cirque Du Soleil Intrede bruid: May it be - Enya Beide live gebracht door Amantes.
Hallo, Intrede bruid : Dochters - Marco Borsato Gwen
Bij ons was het ook Alegria van Cirque du Soleil. Héél mooi!
Bij ons; Concerning Hobbits - Soundtrack van Lord of the Rings. Heel mooie instrumentale muziek!
Bij ons zal het waarschijnlijk If I ain't got you van Alicia Keys worden, live gezonden door zangeres en begeleiding op piano...
Bij ons is het de slowversie van Dj Sammy-Heaven.
intrede suite: car(r?)y me van the levellers, intrede bruid: boadicea van Enya
Ik heb gekozen voor : Amazing Grace
wij hebben "Who"ll come with me" van the Kelly Family
wij hebben een 'declaration de amor' van The Dincky toys. Ook live gebracht.
One- Hooverphonic
dolphins cry van Live
It is you I have loved - Dana Glover (soundtrack Shrek)