TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Fredie
26-6-2010
|
22-3-2010 11:25:42
Hey Marijke,
wij hebben al de twee gezien. Iemand van de familie die de muziek opzette maar ook de pastoor zelf (dat was wel maar met 1 enkele cd waarop alle nummers stonden) misschien deed hij het daarom zelf ? Als er meerdere cd's zijn, vraag je mss best aan je pastoor of je voor de muziekcd's iemand mag aanduiden in jullie familie.
|
|
Petroeska
16-4-2010
|
22-3-2010 11:40:42
Hey Marijke
Bij ons is het zo dat we onze muziek op een cdke moeten zetten en door een kennis moeten laten afspelen. Onze ceremoniemeester zal dan wel teken geven aan de persoon. De installatie mag je natuurlijk van de kerk zelf gebruiken.
Als je met cd werkt is het mss altijd best om de cd eens te gaan proberen in de kerk. Want bij ons wou onze eerste cd niet afspelen en onze tweede cd wel.
Alvast succes
|
|
Gitta
9-4-2010
|
22-3-2010 11:43:32
Wij moeten nog samenzitten met de ceremoniemeester,maar ik vermoed dat hij ervoor zal zorgen.
Vraag toch maar eens na of er een installatie in de kerk is. Dat lijkt logisch, maar is niet altijd zo. Wij moeten zelf een cd-spelertje voorzien.
|
|
frida
6-2-2010
|
22-3-2010 12:26:52
He,
Bij ons stond alle liedjes op een cd en een medewerker van de pastoor heeft dit op het juiste moment aangezet.
Wij moesten wel even opvoorhand de cd proberen omdat ( zei de pastoor) soms met copies niet lukt.Maar bij ons was er geen probleem. Het laatste lied vas bij ons opgenomen op dat cd maar het was live gezonden.
groetjes Frida
|
|
Eva
10-7-2010
|
22-3-2010 13:03:41
na lang twijfelen hebben wij besloten om toch voor live-muziek te gaan, maar om een persoonlijk toets te geven aan onze viering zal mijn toekomstige schoonzus zingen, mijn broer zijn vriendin zal waarschijnlijk ook zingen, mijn vader zal een liedje begeleiden op piano en mijn neef zal een stukje viool spelen (wel handig als je een muziekale familie hebt )
heb je een ceremoniemeest die dit kan doen vb of anders een nicht of neef die even de CD start
|
|
sanderijn
|
22-3-2010 18:14:45
hallo Marijke,
mocht je je toch nog bedenken en toch live muziek willen mag je me gerust contacteren via tantrijn@hotmail.com.
Live muziek geeft toch echt wel een extra dimensie aan je viering!
Mvg,
Sanderijn
|
|
Véronique
31-7-2009
|
22-3-2010 18:38:42
Bij ons deed de koster dat. Die zorgde er ook voor dat de stoelen goed stonden en dat het groot scherm geïnstalleerd was (wij projecteerden de prenten van onze eerste lezing).
Ik weet niet of een ceremoniemeester daar wel tijd voor heeft... Meestal is dit op momenten dat er wel iets gebeurd: binnenkomen kerk, ondertekenen huwelijksregister, communie,... Toch dingen waarbij de ceremoniemeester aanwijzingen geeft, denk ik (wij hadden er zelf geen).
|
|
Gwen
14-5-2010
|
23-3-2010 12:54:38
Wij hebben een live bandje maar anders aan de ceremoniemeester.
Als je die niet hebt iemand van je vriendenkring ofzo.
Gwen
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|