TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Joke
25-4-2009
|
28-7-2008 17:31:37
fiogf49gjkf0d Als jullie van Leuven zijn: hoor eens bij het Lemmensinstituut ? Veel kans dat er heel goede muzikanten zijn die aan het begin van hun carrière staan en nog niet te veel vragen.
|
|
Kris
|
28-7-2008 20:11:29
Beste Lien,
Art-Times events verzord jullie huwelijk volledig naar jullie wens. Van live-muziek in de viering tot live coverband en discobar op het avondfeest. Neem gerust een kijkje op www.art-times.be of contacteer ons voor onze huwelijksbrochure op info@art-times.be.
Vriendelijke groeten
Art-Times
|
|
Annelies
|
28-7-2008 22:08:10
Hoi Lien,
wij zijn van Mechelen en mijn vriend is pianist. Hij doet geregeld huwelijken met een zangeres. Dit op de meest leuke en romantische locaties. Vermoedelijk kan je wel een vleugelpiano huren en dan kan hij erop spelen (hij glundert nu al!)
Laat maar iets weten als je meer info wenst...
Voor sfeerfoto's van vorige huwelijken: www.pixum.nl/members/andalouseke
Veel groetjes en ik wil gerust helpen zoeken!
Annelies andalouseke@yahoo.com
|
|
joke
12-7-2008
|
29-7-2008 11:28:34
Hey Lien,
Bij ons hebben studenten van het Lemmensinstituut dat voor ons gedaan. We kenden ze nu wel al, maar idd een goed idee om daar eens te gaan horen. Ze kwamen met een groepje van drie, waarvan 1 meisje zodat ze een duet konden zingen. Ze hadden piano, saxofoon en speelden ook op het orgel. Prachtig gewoon! Het maakt je mis echt wel af! Veel persoonlijker ook! Het kostte ons 240 euro. Niet te veel dus.
Grts, Joke 12-07-08
|
|
sanderijn
|
30-7-2008 10:42:43
Hallo Lien, ik ben zelf professioneel violiste, afgstudeerd aan het Lemmensinsituut, en speel geregeld vieringen in verschillende soorten. Je mag me gerust vrijblijvend contacteren via tantrijn@hotmail.com. Groetjes, Sanderijn
|
|
sanderijn
|
30-7-2008 10:44:39
Oei, woordje vergeten...ik wou zeggen in verschillende soorten bezettingen (bijvoorbeeld strijkkwartet, viool-cello,...) uiteraard afhankelijk van wat jullie graag horen! groetjes, Sanderijn
|
|
Wouter
|
30-7-2008 13:26:42
Hey,
Ik ben een freelance muzikant alsook de gitarist/pianist van Duas.
Twee weken geleden heb ik een huwelijksviering enkel muzikaal verzorgt mbv gitaar, piano en harmonica. Het waren soms bekende stukjes, sommige eigen gecomponeerde en aangepaste liedjes.
Meer info: www.duas.be ==> Wouter
Groetjes
Wouter Duas
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|