Nu Online
Momenteel zijn er 125 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Ineke
muziek kerk + receptie: wat betalen jullie???
Wij zouden graag 3 muzikanten (klassieke stijl) onze huwelijksviering (1 uur) en receptie (2.5 uur) laten opluisteren. Heb een prijs gekregen van 600 euro, wat ik behoorlijk veel vind voor 3.5 uren! Als ik zo vrij mag zijn om te vragen wat jullie bet...
Andere Reacties: 7 25-4-2006 8:33:46

Annelies
Nu zaterdag trouwen wij!!!!
Hallo iedereen,Nu zaterdag is het onze grote dag,dan trouwen wij!! De zenuwen beginnen meer en meer toe te nemen!!! Ik hoop dat we niets vergeten zijn!!! Graag had ik geweten hoe jullie met de stress en zenuwen omgaan????Vele groetjes een toekomstig ...
Andere Reacties: 7 24-4-2006 17:54:18

Skiwi
ook ik had een vrijgezellenfeestje
jaja, dit weekend had ik ook mijn vrijgezellenfeestje ..; 't was ook supergezellig!!!Mijn vriend en ik gingen naar mijn ouders aangezien we daar een etentje hadden met onze bomma's ... maar toen we enkele minuten binnenwaren kwamen er wel 10-15 auto'...
Andere Reacties: 1 24-4-2006 14:26:19

katrin
schalienhuys temse
Heeft iemand ervaring met deze zaal?Wij vinden het er wel erg gezellig.Wij zouden graag buffet geven, heeft iemand dit al gegeten daar?
Andere Reacties: 3 24-4-2006 10:37:25

Kimberly
huwelijksviering
Beste medebruidjes,Graag had ik van jullie geweten of jullie een viering mogen geven zonder eucharistie, zonder lam gods, zonder prefatie, ...Kortom, dat het dus een viering wordt op eigen maat en modern opgevat.Omdat ik al veel gehoord en gelezen he...
Andere Reacties: 9 24-4-2006 10:34:48

Lien
super vrijgezellenweekend achter de rug
hallo iedereenWou jullie gewoon eventjes meedelen dat ik een super vrijgezellenweekend achter de rug heb, volledig zoals ik het had gewild :-)Vrijdagavond kreeg ik een telefoontje (terwijl ik net aan mijn frietjes ging beginnen) van mijn beste vriend...
Andere Reacties: 4 23-4-2006 21:56:39

Katrien
Pen gegraveerd
Hallo,Ik heb al een aantal keer gelezen dat mensen aan hun getuigen een gegraveerde pen geven. Ik vind dit een zeer leuk idee, maar weet niet goed waar ik hiervoor terechtkan... Tips? (liefst Oost of West-Vlaanderen)
Andere Reacties: 3 23-4-2006 20:26:43

Cindy
vinger tussen de deur
heb gisterenmiddag mijn vinger tussen de autodeur gestoken.de helft van mijne nagel is eraf en doet verschrikkelijk veel pijn. nu hoopikmaar dat er toch iets van nagel terug groeid tegen de 24° ste juni!!heb normaal gel nagels en hoop er tegen d...
Andere Reacties: 2 23-4-2006 15:38:43

Sofie
cadeautjes getuigen
Bruidjes,geven jullie buiten een cadeau voor jullie ouders ook een cadeautje voor de getuigen? En wat geven jullie dan zoal? Zowiezo gaan we voor de ouders een fotokader geven met een foto van ons.groetjessofie15 07 2006
Andere Reacties: 3 23-4-2006 12:25:13

Sofie
verrassing op feest
Hey bruidjes,Ik vroeg me af of jullie zelf iets organiseren van een verassing ofzo voor tijdens het feest? Normaal doen vrienden of familie iets (een sketske of iets ofzo) maar ik weet totaal van niks en ik zit zo te denken dan als niemand daar aan g...
Andere Reacties: 6 23-4-2006 11:31:59

annabel
drukwerk
Hallo iedereen,We hebben onze offerte gekregen voor het drukwerk en betalen 900 euro voor 120 uitnodigingen , 100 misboekjes en 50 menu's. Wij vonden dat toch wel aan de hoge kant .Het zijn gewone kaarten van Buromac, geen eigen ontwerp of zo. We zag...
Andere Reacties: 7 23-4-2006 11:30:02

valerie
Graag had ik jullie mening over tekst op uitnodiging
Wij willen graag op een originele en grappige manier ons huwelijk aankondigen. Daarom dachten we aan het volgende: Na lange onderhandelingen tussen beide families over de bruidsschat is het er toch van gekomen... X en X Trouwen!Wat denken jullie hier...
Andere Reacties: 3 23-4-2006 11:25:17

valerie
Wie heeft er ook een Rembo Jurk???
Hello mede bruidjes in spé! Wie heeft er nog allemaal voor een rembo jurk gekozen? Ik heb de 'Naquin' http://www.rembo.de/bestseller/naquin/naquin1/index.html . In het echt is hij wel duizend keer mooier en veel lichter van kleur, ook de rok is ...
Andere Reacties: 6 22-4-2006 14:02:04

Inge
ijskar gezocht in omgeving Brasschaat
Dag allemaal! Kan iemand mij zeggen waar ik zo'n ijskar (eventueel mét personeel) kan huren in de regio Antwerpen (dichtbij Brasschaat)? We zouden graag zo'n karretje laten zetten aan de kerk, als verfrissing voor de mensen die uit de mis komen....
Andere Reacties: 4 21-4-2006 15:28:22

Sharon
intredelied
Hey,Ik zit een beetje met een probleem. Mijn vriend is een grote Springsteen-fan en in onze mis zullen er dan ook verschillende liedjes van hem gebracht worden. Nu moet ik een keuze maken tussen 2 liedjes van hem om te gebruiken als intredelied, maar...
Andere Reacties: 0 21-4-2006 10:39:38
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...