Nu Online
Momenteel zijn er 47 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Kelly
Moderne kapper regio melle-wetteren-heusden
Hoi,Weet iemand een moderne kapper in de regio melle-wetteren-heusden....Ik ga met clip ins werken en ik woon hier nog maar enkele jaren en weet niet echt een moderne goede kapper zijn aangezien ik nog altijd naar mijn kapper bij mijn ouders ga. Maar...
Andere Reacties: 1 1-5-2006 14:05:11

annelies
moderne feestzaal gent
Hallo iedereen,Wij zijn op zoek naar een moderne feestzaal in de (ruime) regio Gent. Idealiter zoeken we iets met een lounge-sfeer. Heeft iemand een ideetje?Bedankt!Annelies
Andere Reacties: 3 1-5-2006 12:13:43

Sylvie
Boekje voor de huwelijksviering
Beste allemaal,Wij hebben gekozen voor een huwelijksviering, voorgegaan door Norbert Debethune van Rent a Priest. Nu gaan we binnenkort een afspraak maken om samen de viering in elkaar te steken. Ik vroeg me af of er iemand zijn vieringboekje eens ...
Andere Reacties: 5 1-5-2006 11:10:30

gianna
vrijgezellenavond
Hoi meiden,Ik wil gewoon efkes vertellen dat ik een supertoffe vrijgezellenavond achter de rug heb, het was zaterdagavond. Ik moets opdrachten doen: als je getrouwd bent moet je ideale vrouw zijn; dus de opdrachten waren: goede mama (een vent op je s...
Andere Reacties: 4 1-5-2006 8:39:59

Phyllis
RECLAME, STOP ERMEE!!!!!
NU POTVERDORIE IK BEN HET BEU!!!Na lang zagen en zeveren was het eindelijk eens wat rustig met al die sluikreclame hier op het forum en nu begint die zever weer opnieuw. Antoon, stop ermee! Alsook de ceremoniedame die zich met elk topic haast moeit!!...
Andere Reacties: 6 30-4-2006 23:47:27

Astrid
Welke formule?
Hallo allemaal!Wij twijfelen aan hoe we ons feest willen. Wat doen jullie? Klassiek avondfeest of walking dinner of nog iets anders? Mensen die ervaring met de twee hebben? Mijn vader vertelde dat een walking dinner leuk is omdat je dan meer met iede...
Andere Reacties: 8 30-4-2006 22:50:21

Tina
Haar opsteken met of zonder froefroe ??
Ik twijfel al een hele tijd ...laat ik men haar opsteken met of zonder froefroe ?? Wat vinden jullie het mooist en best bij men kleed passen ?? Zie foto's op deze link :http://www.trouwforum.nl/forum/index.php?showtopic=3834&st=0&gopid=85590&...
Andere Reacties: 14 30-4-2006 22:47:06

Tina
Website voor kapsel
Hallo,Ik trouw binnen een maand in St.Niklaas en ben nog op zoek naar een kapsel. Weten jullie een site met mooie foto's ?groetjes Tina
Andere Reacties: 3 30-4-2006 21:45:56

Kelly
haarextensions
Heeft er iemand ervaring met haarextensions of zo van die clip on's. Je steekt dan haren met een clip in je haren.Weet iemand wat het ongeveer kost?groetjes Kelly25/08/2006
Andere Reacties: 1 30-4-2006 18:17:42

Sylvie
Trouwringen gevonden
Hallo,Ik wil gewoon even kwijt dat we vandaag onze trouwenringen gekozen hebben. Ze zijn gewoon prachtig. De basisring is in geel goud met reliëf, daarbovenop komt een dunner ringetje met wit goud waar tien steentjes in komen. De vorm van de ...
Andere Reacties: 1 29-4-2006 19:32:48

Heidi
Geschenk getuigen > wanneer geef je dit?
Hallo Bruidjes,Weten jullie wanneer men het geschenk aan de getuigen best afgeeft? Is dit gelijk met de bedanking aan de ouders misschien? Of doen jullie dit aan het eind van de dag....Alvast bedank!Heidi05.05.2006
Andere Reacties: 2 29-4-2006 12:49:03

Kelly
Linea Rafaelli te koop collectie 2006
Ik verkoop mijn trouwkleed van de lopende collectie. Rozig van kleur. Kleed met sjaal en schoenen. Nieuwprijs samen was 1400 euro, mag weg voor 800 euro, wie foto's wil kan me mailen. schoenen en kleed zijn maat 40. Voor mijzelf zijn er geen ret...
Andere Reacties: 0 29-4-2006 9:48:09

Priscilla
Something old, something blue,...
Ik zou ook graag iets oud, blauw, geleend en nieuws hebben op de grote dag. Dat nieuwe is natuurlijk geen probleem, maar voor al de rest weet ik niet goed wat doen. Ik had eerst een blauwe kousenband van een vriendin geleend, maar ik vrees dat je d...
Andere Reacties: 3 28-4-2006 22:11:38

Elke
bloemen
hallo,hoeveel bloemstukken voorzien jullie voor de kerk en feestzaal? En wat betalen jullie hiervoor?
Andere Reacties: 3 28-4-2006 15:15:48

Lieve
Hulp voor Misboekje! Thema?
Hallo,We trouwen in september en hebben totaal nog geen idee welk thema we kunnen nemen voor onze mis, mijn zus had thema reizen (in de kerk hingen ballonnen aan de stoelen) dus dat kunnen we niet nemen.Heeft er iemand een idee hoe je aan zo'n boekje...
Andere Reacties: 2 28-4-2006 12:21:12
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...